ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

Έλληνας ή Ρωμιός; Ελληνισμός ή Ελληνοχριστιανισμός; Ελληνικός ή Ελληνοχριστιανικός πολιτισμός; ( ΙΙΙ )



Το θέμα θα αναρτηθεί σε τέσσερα μέρη, ένα κάθε μέρα, λόγω του μεγέθους του.
Παντελής Παναγιωταράκος
ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ
    Ο Χρυσόστομος παρακινεί τον μισάνθρωπο επίσκοπο Αλεξανδρείας Θεόφιλο, στην καταστροφή του Σεραπείου και της Αλεξανδρινής βιβλιοθήκης. Του πανανθρώπινου πνευματικού μνημείου άπειρης συσσωρευμένης από αιώνες σοφίας και γνώσης, με τους 800.000 τόμους βιβλίων που χάθηκαν για πάντα: «Τι λοιπόν άγιος έσται ο ναός του Σεράπιδος δια τα βιβλία? Μη γένοιτο! …… αλλά δαίμονες οικούσι (κατοικούν) τον τόπον ….. μάλλον δε και αυτών (των Ελλήνων) όντων δαιμόνων …..και παρ’ αυτών βωμός στέκει απάτης αόρατος εις τον οποίον ψυχάς ανθρώπων θυσιάζουσι ……  κατάλαβε λοιπόν και φανέρωσε (διέδωσε) ότι δαίμονες οικούν εκεί», (Ψυχοθυσιαστήρια υπέρ των δαιμόνων ήταν για τον άγιο των γραμμάτων οι βιβλιοθήκες των Ελλήνων. Χωρίς υπερβολή, μόνο αυτή η βιβλιοθήκη να είχε σωθεί, η ανθρωπότητα θα είχε εκτιναχθεί μια χιλιετία εμπρός και μπορούμε να το αποδείξουμε).
    Ο επίσκοπος Αλεξανδρείας Γεώργιος (4ος αιώνας), φανατικός διώκτης των ειδωλολατρών γκρέμισε στην Αλεξάνδρεια πάμπολλους ναούς. Κατηγορήθηκε ότι καρπωνόταν τις περιουσίες των ανθρώπων που κατέστρεφε στέλνοντας τους εξορία, ακόμα δολοφονούσε τους συγγενείς τους για εξάλειψη των δικαιωμάτων κληρονομίας. Τρομοκρατούσε όλο τον κόσμο «σαν λύκος ή αρκούδα ή πάνθηρας», (Θεοδώρητος). «Όλοι οι άνθρωποι ανεξαιρέτως  τον μισούσαν», (Αμμιανός). Βασανίζει αθώους καίγοντας τους σε χαμηλή φωτιά, «βασανίζει με τελείως νέες μεθόδους», (Αγ. Αθανάσιος).
    Ο επίσκοπος Ιωάννης της Εφέσου ή «Ασιακός» (6ος αιώνας), καυχιέται για τους ναούς των Εθνικών που ισοπέδωσε στα 35 χρόνια δράσης του για τους βίαιους εκχριστιανισμούς πληθυσμών, για  τις υποχρεωτικούς βαπτισμούς 80.000 «ειδωλολατρών» που αλλαξοπίστησαν και απέρριψαν την «ελληνικήν πλάνην», για τις 99 εκκλησίες και 12 μοναστήρια που έχτισε πάνω στα ερείπια Ελληνικών ναών, για τους κομματιασμένους βωμούς και αγάλματα, για τα καμένα ιερά άλση και δένδρα, (Ιωάννης Εφέσου, εκκλησ. Ιστορία 36). «Έκαιγε τους ναούς, ακόμα και τα οστά των Εθνικών», (Άμαντος Α’ 225).
    Μέσα από τα διθυραμβικά πομπώδη συναξάρια γινόμαστε μάρτυρες της καταστροφής. Ας πάρουμε γεύση από ένα ελάχιστο δείγμα· μια σταγόνα στον ωκεανό της διαστροφής.
    Όσιος Αχίλλειος (επίσκοπος Λάρισας 15 Μαΐου): «Πολλούς ναούς κατεκρήμνισεν των ειδώλων, πολλάς δε εκκλησίας έκτισεν εκ θεμελίων και με πάντα στολισμόν τας εστόλισεν».
    Άγιος Μάρκος (επίσκοπος Αρεθουσίων [Ρεντίνας] 29 Μαρτίου): «Εκρήμνισεν έναν ναόν των ειδώλων και εποίησεν αυτόν εκκλησίαν».
    Άγιος Μάρκελλος (14 Αυγ.): «Εκκλησίας μεν και θείους ναούς εις δόξαν Θεού κτίζων, τους δε ναούς των ειδώλων κατακρημνίζων».
    Άγιος Κοδράτος (7 Μαΐου): «Εμβήκεν εις τον ναόν των ειδώλων και κατέστρεψε όλα τα εκεί ευρισκόμενα είδωλα».
    Άγιος Αντώνιος (9 Νοε): «Κατέβηκε εις την πόλιν, όπου κατοικούσε ο πεπλανημένος εκείνος λαός των ειδωλολατρών Ελλήνων και ενώ εόρταζαν τους δαίμονας εισήλθε στο ναό και συνέτριψε όλα τα είδωλα».   
   Άγιοι Γάιος Δάσιος και Ζωτικός (21 Οκτ.): «Ευρισκόμενοι στη Νικομήδεια και από θείο ζήλο εμπνεόμενοι, πήγαν και γκρέμισαν τα είδωλα των Ελλήνων μέσα στους ναούς».
    Ακόμα και τον 11ο αιώνα η ίδια αρρωστημένη εικόνα, η ίδια μανία καταδίωξης. Ο Όσιος Χριστόδουλος (εορτή 16/3), με προσωπικές ενέργειες παίρνει αυτοκρατορική έγκριση από τον «πρόθυμο» Αλέξιο Α’ Κομνηνό, να μην αφήσει τίποτα αρχαίο που να έστεκε ακόμα όρθιο στα νησιά του Αιγαίου. «Επισκέπτεται» με θεϊκό ζήλο πλήθος νησιών και το +1080 με χρυσόβουλλο του παραχωρείται  ολόκληρη η Πάτμος, τα  γύρω νησιά, εργάτες και χρήματα, εκθεμελιώνει τον ναό της Θεάς Αρτέμιδος. Πάνω στα θεμέλια του ναού και με τα υλικά του χτίζει τη μονή του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου!
    Τα μαθηματικά, όλες οι θετικές επιστήμες, η γεωμετρία, η ιατρική, η αστρονομία, η φυσική, η χημεία, όλα στην παρανομία και στον επίσημο αφορισμό. Αν κανείς συλλαμβανόταν να κατέχει τέτοιου είδους συγγράμματα απλά εξοριζόταν και εξοντώνονταν. Για να απαλλαγούν οι κάτοχοι τους από τους κινδύνους που ελλόχευαν τα κατέστρεφαν κρυφά οι ίδιοι. Τίποτα δεν ήταν ικανό να τους αλλάξει τα μυαλά. Για αιώνες ολόκληρους οι διάβολοι συνέχιζαν να ζουν μέσα στις σελίδες των επιστημονικών βιβλίων. Τον 19ο αιώνα ο Γρηγόριος Ε’ εκτός από τους επαναστάτες και τον Ρήγα, δεν ξέχασε τον Μάρτιο του 1819 να αφορίσει με άλλους 18 επισκόπους τα μαθηματικά, την τριγωνομετρία, την άλγεβρα και τους λογαρίθμους, γιατί όσοι τα διδάσκουν και ξεστραβώνουν το Γένος «είναι διεφθαρμένα ανδράρια»!
    Το 394 γίνονται οι τελευταίοι Ολυμπιακοί αγώνες κατόπιν διατάγματος του Θεοδοσίου. Πλέον έχουν καταργηθεί οριστικά όλοι οι Πανελλήνιοι αγώνες, ο συνδετικός κρίκος των Ελλήνων· τα Πύθια, τα Νέμεα, τα Ίσθμια. Δεν σεβάστηκαν ούτε την πανελλήνια εορτή, επέτειο της νίκης (του ­-480) στη ναυμαχία της Σαλαμίνος. Καταργήθηκε από τον Θεοδόσιο το +382 ύστερα από απόφαση και σχετικό αίτημα των ιεραρχών της Β’ Οικουμενικής Συνόδου! Όλες οι Ελληνικές εορτές που υπερέβαιναν τις 400 καταργήθηκαν όπως και οι σχετικές ιεροπραξίες που υποστήριζαν.
    Το θέατρο χαρακτηρίσθηκε Σατανικό· μαράζωσε και έσβησε. Οι ηθοποιοί χαρακτηρίστηκαν «κοινωνικά μιάσματα», στοχοποιήθηκαν, τους απαγορεύτηκε η είσοδος στις εκκλησίες. Να σημειωθεί ότι αν κάποιος απουσίαζε για τρίτη συνεχόμενη φορά από την Θεία Λειτουργία αναθεματίζονταν από άμβωνα με ότι αυτό σήμαινε!
    Οι θρησκευτικοί χοροί των Ελλήνων θεωρήθηκαν πορνικοί και αισχροί. Από τους 200 Ελληνικούς χορούς μόνο 70 διασώθηκαν.
    Οι τέχνες καταδιώχθηκαν, τα επαγγέλματα των αγαλματοποιών γλυπτών, ζωγράφων απαγορεύτηκαν.
    Η μουσική παιδεία που αποτελούσε για τους Έλληνες αναπόσπαστο συστατικό της μόρφωσης εγκαταλείφτηκε. Τα τραγούδια χαρακτηρίσθηκαν «πορνικά άσματα» και ξεχάστηκαν. Η λαϊκή μουσική απαγορεύτηκε. Θέση υπήρχε μόνο στους ψαλμούς και το «οχτωήχι», απορρίπτοντας και εξαφανίζοντας τους υπόλοιπους από τους 15 αρχαιοελληνικούς «τρόπους», ως «μη αρμόζοντες στα σεμνά και ιερά αισθήματά της», (Σιέττος: «Πυθαγόρεια Μυστήρια» 42-52, Λάσκαρης: 692).
    Τα σπουδαία θεραπευτήρια της αρχαιότητας τα υπέρλαμπρα Ασκληπιεία ερήμωσαν και κατεδαφίστηκαν επειδή ήταν αφιερωμένα στον θεό της ιατρικής Ασκληπιό! Η ιατρική επιστήμη που είχε κάνει άλματα στους αρχαίους χρόνους, η ιατρική των Ελλήνων καταδικάστηκε ως «γνώση του Διαβόλου». Τα ιατρικά συγγράμματα χάθηκαν για πάντα από τις χριστιανικές πυρές. Τον λόγο έχουν πια οι προσευχές, τα ευχέλαια, οι αγιασμοί, οι εξορκισμοί, οι λιτανείες, τα λείψανα, το σφιχταγκάλιασμα εικόνων κλπ.  Ακόμα και τον 16ο αιώνα είναι γνωστή η περίπτωση του διάσημου ανατόμου ιατρού Ανδρέα Βεσάλιου (1514-1564), που κατάφερε δραπετεύοντας στη Ζάκυνθο να σωθεί από την Ιερά Εξέταση, γιατί υποστήριζε πως και ο άνδρας έχει 24 πλευρά σε αντίθεση με την Εκκλησία που τα ήθελε 23 λόγω Αδάμ!
    Ο Χρυσόστομος ήδη το +400 εξ΄ αμελείας αποκαλύπτει τον όλεθρο που χτύπησε τον Ελληνισμό. Στην «Κατά Ιουδαίων και Εθνικών» (παρ. 15, τομ. 3, σελ. 45), μας αφήνει εμβρόντητους: «Οι βωμοί και οι ναοί και τα είδωλα και αι εορταί και αι τελεταί και ο καπνός και η εκ των σφαγίων ευωδία και αι αισχραί πανηγύρεις, όλα εξηφανίσθησαν».
    Αργότερα οι Λέων και Ανθέμιος δίνουν τη χαριστική βολή.  με διάταγμα (+ 472, «Ιουστινιάνειος Κώδιξ» 1. 11. 8), επιβάλλουν τον υποχρεωτικό νηπιοβαπτισμό σε όλη την επικράτεια με ποινές θανάτου για τους αμελείς. 50 χρόνια μετά (+528) ο Ιουστινιανός επανέρχεται απαιτώντας αυστηρή επίβλεψη στην εφαρμογή του νόμου.
    Την επόμενη χρονιά ο ίδιος σφαγέας νομιμοποιεί πρώτος στην ιστορία την «Ιερά Εξέταση», που είναι πρωτίστως  Βυζαντινό και όχι Δυτικό εφεύρημα. Άναψαν οι πυρές για τους «αιρετικούς» Μοντανιστές, Ευνομιανούς, Παυλικιανούς, και Μανιχαίους Ιουστινιάνειος Κώδιξ» 5. 11.). «Η Ιερά Εξέτασις (ανάκριση) μπορεί να επεκταθεί, ακόμη και μέχρι θανάτου», «Οι Μανιχαίοι, όπου και αν ευρεθούν, θα τιμωρούνται με θανατική ποινή». Η «Ιερά εξέταση» και «Ιεροεξεταστής» ως όροι χρησιμοποιούνται ευρέως από τον Θεοδόσιο και εντεύθεν. Τα πρώτα επώνυμα θύματά της (ήδη το +385), είναι ο Πρισκιλλιανός με τους συντρόφους του που θανατώθηκαν κατόπιν βασανιστηρίων. Να σημειωθεί πως ακόμα και στον πρώιμο χριστιανισμό, (2ος  αιών) εποχή του Αγίου Ειρηναίου Λυώνος είναι καταγεγραμμένοι 100 διαφορετικοί χριστιανισμοί υπό την μορφή αιρέσεων και όχι ο ένας και συμπαγής όπως ψευδώς ισχυρίζονται. (Στην εποχή μας ήδη ξεπερνούν τις 20000 οι αιρέσεις και τα δόγματα)!
    Η Πλατωνική Ακαδημία των Αθηνών που λειτουργούσε επί 916 χρόνια κλείνει οριστικά το +529 από τον Ιουστινιανό. Η περιουσία του πανεπιστημίου δημεύεται. Οι Έλληνες διδάσκαλοι για να σωθούν καταφεύγουν στην αυλή του λόγιου Πέρση βασιλιά Χοσρόη που τους δέχεται με σεβασμό και τιμές!
    Το 559 στην Κωνσταντινούπολη στην πλατεία Κυνηγίου καίγονται δημοσίως σωροί βιβλίων της Ελληνικής γραμματείας. Ενώ τα προηγούμενα χρόνια κατεδαφίζονταν τα έργα τέχνης και τα μνημεία του ελληνικού πολιτισμού, στα χρόνια του Ιουστινιανού, (γιατί πλέον δεν είχε απομείνει τίποτα), δολοφονούνται πρωτίστως άνθρωποι, καίγονται ελληνικά συγγράμματα: «Διωγμός γέγονε των Ελλήνων μέγας... και εκ τούτου πολύς φόβος γέγονεν...», (Ιωάννης Μαλάλας χρονογραφία, L.Dindorf 449). Ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι πυρπολήσεις όλων(!) των μεγάλων βιβλιοθηκών της αρχαιότητας! Το παράδειγμα το είχε δώσει πρώτος ο Παύλος ανοίγοντας την αυλαία των δημόσιων πυρπολήσεων στην Έφεσο λέγοντας πως ήταν βιβλία μαγείας, (Πράξεις, 19: 19).
    Δημόσιες πυρπολήσεις της «ενοχλητικής» Ελληνικής Γραμματείας συνεχίζονταν ακόμα και επί Οθωμανοκρατίας (και όχι από τον Οθωμανό)! Παρεμφερής είναι και ο μύθος ότι τάχα τα μοναστήρια με τους αντιγραφείς καλογέρους διέσωσαν την ελληνική γραμματεία! Ερωτάμε: Από τι τα διέσωσαν και από ποιους κινδύνευαν; Πως βρέθηκαν τα αρχαία κείμενα μέσα στα μοναστήρια; Ποιοι τα πήγαν εκεί και από πού τα σήκωσαν; Πως και οι λύκοι φύλαγαν τα πρόβατα; Ήδη η πλειοψηφία των Ελληνικών συγγραμμάτων είχε χαθεί με τις καταστροφές των βιβλιοθηκών και των ναών· μόνο από την πυρπόληση των  βιβλιοθηκών Περγάμου και Αλεξανδρείας (στο Σεραπείον) χάσαμε 200.000 και 800.000 τόμους αντίστοιχα. Με κάθε επιφύλαξη (γιατί πρέπει το άρθρο να είναι τεκμηριωμένο), υπενθυμίζουμε την πολυσυζητημένη εκδοχή πως αντέγραφαν τα περιζήτητα αρχαία κείμενα για να τα διαθέτουν έναντι αμοιβής σε συλλέκτες ευρωπαϊκών αυλών. Μένει να αποδειχθεί. Γεγονός είναι ότι οι δημόσιες καύσεις αρχαίων συγγραμμάτων συνεχίζονταν και επί Φωτίου και επί Τουρκοκρατίας
     Ο «αναθεματισμένος» διδάσκαλος του Γένους Μεθόδιος Ανθρακίτης περιγράφει: «Γενομένης συνόδου παρεστάθηκα έμπροσθέν τους. Πόσοι ήσαν δεν δύναμαι να μετρήσω. Μου παρουσίασαν τα τετράδια διδασκαλίας μου με γνώμες από αρχαίους φιλοσόφους και την Γεωμετρίαν του Ευκλείδου. “Είναι δικά σου;”… “Δεν είναι δικές μου γνώμες, είναι γνώμες των φιλοσόφων.” Τα κατεδίκασαν και τα έκαυσαν. Την άλλην Κυριακήν άναψαν φωτιά εις τρία μέρη της αυλής των Πατριαρχείων. Ολόγυρα, δια να ευχαριστηθούν το σωτήριον θέαμα, ευρίσκοντο κληρικοί και λαός άπειρος, γεμιτζήδες, παπουτσήδες, ραφτάδες.  Συναθροίζουν Λογικές, Φυσικές, Ευκλείδην και έτερα Μαθηματικά και τα ρίπτουν στις πυρές. Οι φλόγες αντιφέγγισαν στα πρόσωπά τους, όχι όμως το φως μα τα σκοτάδια… Μου ζήτησαν να ομολογήσω, ότι παρεκινήθην από σατανικήν συνεργίαν, εθελοκακίαν και φρενοβλάβειαν και να τα αναθεματίσω ως δυσσεβή και γέμοντα πάσης βλασφημίας και ότι ουδέποτε πλέον θα διδάξω, ειδάλλως θα είμαι υπόδικος τω αιωνίω αναθέματι.» -30 Νοεμβρίου 1723- κρυμμένος σ΄«ανήλιον γούβαν» στην Κωνσταντινούπολη».
    Ένας από τους πολλούς μύθους που προβάλουν ακόμα είναι της Γλώσσας. Διέσωσαν την Ελληνική! Από τι την διέσωσαν και από ποιους κινδύνευε; Είναι αστείο να ακούγεται. Το εργαλείο που σου κάνει την δουλειά δεν το χαλάς. Όμως έγινε και αυτό. Παρέλαβαν μια παγκόσμια γλώσσα και τι παρέδωσαν; Μετά τις αθρόες εθελοντικές ισλαμοποιήσεις των αιρετικών μαζών που σωρηδόν προσέτρεχαν στο Ισλάμ (Παυλικιανοί, Μονοφυσίτες), για να σωθούν από τις Βυζαντινές Ιερές Εξετάσεις, μετά τους πολυδιαφημισμένους Μεθόδιους και Κυρίλλους που έδωσαν αλφάβητο στους Ελληνόφωνους Σλάβους, μετά την αποκατάσταση Εθνικής συνείδησης στους Συριακούς πληθυσμούς που από αιώνες ήταν πλήρως εξελληνισμένοι και φυσικά η μητρική τους γλώσσα ήταν πλέον η Ελληνική, κατάφεραν τελικά να συρρικνώσουν τόσο πολύ τη γλώσσα που αν συνεχιζόταν ακόμα 100 χρόνια η τουρκοκρατία θα είχε χαθεί.  Αδιάψευστο επιχείρημα τα κατάπτυστα Καραμανλίδικα· τουρκικά που ακούς αλλά τα γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες. Εν τέλει ας έγραφαν τα ιερά κείμενα στην Αραμαϊκή, τη γλώσσα του Θεού να τα διαβάζουν οι τρεις και ο κούκος. Η Ελληνική εξυπηρετούσε και εξ’ ανάγκης την χρησιμοποίησαν.
Αύριο το 4ο και τελευταίο μέρος.