Πρεμιέρα εχθές το πρωί για την Τοπική Αστική Γραμμή Νο59
Καθημερινά 15
δρομολόγια και στάσεις σε όλες
τις γειτονιές
Η μέρα που περίμεναν οι κάτοικοι των Πεύκων για τη δρομολόγηση αστικού λεωφορείου του ΟΑΣΘ, την οποία η διοίκηση του δήμου Νεάπολης-Συκεών διεκδίκησε σθεναρά δίδοντας σκληρές μάχες σε όλα τα επίπεδα, έφθασε και η νέα λεωφορειακή γραμμή, που θα λειτουργεί ως Τοπική Γραμμή Πεύκων, είναι πλέον γεγονός.
Από Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου, από τις 6 το πρωί που έχει προγραμματισθεί η εκκίνηση, το αστικό λεωφορείο Νο59 θα κυκλοφορεί στους δρόμους της περιοχής, υποσχόμενο να καλύψει τις ανάγκες μετακίνησης πολιτών και μαθητών. Αυτό θα ξεκινά από τo τέρμα της Λεωφ. Ανδρ.Παπανδρέου στον ανισόπεδο κόμβο της περιφερειακής οδού (Τερματικός Σταθμός Νεάπολης Νο25-Περιοχή Μετεώρων) και θα τερματίζει στο σημείο αφετηρίας.
«Όταν δεσμευόμασταν ότι η περιοχή των Πεύκων θα αποκτήσει τη δική της τοπική αστική συγκοινωνία, το κάναμε γιατί πιστεύαμε σ’ αυτόν το στόχο, πιστεύαμε ότι μπορούσαμε να το πετύχουμε, πιστεύαμε στο δίκαιο της διεκδίκησης και των δυνάμεών μας. Ήταν μια ανάγκη των κατοίκων που κανείς δεν μπορούσε να αμφισβητήσει, να υποβαθμίσει ή να αγνοήσει. Για αυτή την ανάγκη των συνδημοτών μας, μικρών και μεγάλων, καταβάλαμε μεγάλες και πεισμώδεις προσπάθειες και πετύχαμε το στόχο μας», δηλώνει ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών Σίμος Δανιηλίδης, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για το αποτέλεσμα.
Να σημειωθεί ότι η δημοτική αρχή από την πρώτη μέρα που ανέλαβε τη διοίκηση του ενιαίου δήμου Νεάπολης-Συκεών, έθεσε το στόχο αυτό στην κορυφή των προτεραιοτήτων της, για τον οποίο «στιγμή δεν σταματήσαμε να αγωνιζόμαστε και να διεκδικούμε», όπως υπογραμμίζει.
«Στην πορεία είχαμε να αντιμετωπίσαμε πολλά εμπόδια και δυσκολίες, και όχι μόνο οργανωτικού-τεχνικού-διαδικαστικού χαρακτήρα, τα οποία -σε συνεργασία με τον ΣΑΣΘ και τον ΟΑΣΘ- ξεπεράστηκαν με επιτυχία. Πολλοί όχι μόνο δεν πίστεψαν σ’ αυτό το εγχείρημα και ότι μπορούσε να γίνει πραγματικότητα, αλλά το πολέμησαν με μένος και κάθε τρόπο, επιδιώκοντας -ούτε λίγο ούτε πολύ- ακόμη και να το ακυρώσουν, πιστεύοντας ότι έτσι ασκούν αντιπολίτευση και χτυπούν τον δήμαρχο, αδιαφορώντας για τις ανάγκες των συνανθρώπων και των συμπολιτών μας. Δυστυχώς για τους ίδιους, όλοι αυτοί διαψεύστηκαν και πάλι», προσθέτει ο Σ.Δανιηλίδης.
Όπως τονίζει, «εάν δεν υπήρχε αδράνεια, ολιγωρία έως και υπονόμευση από την πλευρά στελεχών του ΟΑΣΘ, το λεωφορείο θα μπορούσε να είχε δρομολογηθεί τουλάχιστον πέρσι τον Σεπτέμβριο του 2014».
Διαδρομή και στάσεις
«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι και χαρούμενοι που ένα αίτημα πολλών χρόνων της τοπικής κοινωνίας των Πεύκων γίνεται πραγματικότητα. Για να συμβεί αυτό χρειάστηκε να καταβάλουμε μεγάλη προσπάθεια σε όλα τα μέτωπα χωρίς να αφήσουμε αναξιοποίητο ούτε λεπτό. Οι συμπολίτες μας, αλλά κυρίως τα νέα παιδιά και οι μαθητές, μπορούν να αισθάνονται το ίδιο ικανοποιημένοι αφού τα μεγάλα προβλήματα που υπήρχαν στη μετακίνησή τους αντιμετωπίζονται, η ταλαιπωρία θα αποτελεί παρελθόν και δεν θα έχουν, πλέον, λόγο να νιώθουν αποκλεισμένοι», δηλώνει από την πλευρά του ο αντιδήμαρχος Πρασίνου-Πολιτικής Προστασίας, και αρμόδιος αντιδήμαρχος για τη Δ.Ε. Πεύκων, Αλέκος Σιμητόπουλος.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΑΣΘ, η διαδρομή που θα ακολουθεί το αστικό των Πεύκων είναι η εξής: Τέρμα Λεωφορειακής Γραμμής Νο25-Λεωφ. Παπανικολάου-Λεωφ. Ειρήνης (αριστερά)-Ακροπόλεως-Αγ. Τριάδος-Πεντηκοστής-Ζωδόχου Πηγής-Αγ.Γεωργίου-Αγ. Τριάδος-Λεωφ. Παπανικολάου-Λεωφ. Ειρήνης-Βότση-Λεωφ. Μικράς Ασίας-Σωτήρος-Ακαδημίας- Λεωφ. Ρόδων-Λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως-Λεωφ. Παπανικολάου- Τέρμα Λεωφορειακής Γραμμής Νο25.
Συνολικά θα εκτελούνται καθημερινά 15 δρομολόγια ανά μία ώρα, με το λεωφορείο να διασχίζει το μεγαλύτερο τμήμα του εσωτερικού οδικού δικτύου των Πεύκων καλύπτοντας όλες τις περιοχές με 39 στάσεις σε όλες τις γειτονιές.
Για να φτάσουμε, όμως, στο σημείο αυτό, χρειάστηκε να γίνουν παρεμβάσεις μεγάλης κλίμακας στις οδούς, κατόπιν τεχνικών υποδείξεων του ΣΑΣΘ και του ΟΑΣΘ, έτσι ώστε να εξασφαλισθούν οι συνθήκες ασφαλούς κίνησης του λεωφορείου και μετακίνησης των επιβατών. Έτσι, επενδύθηκαν μεγάλα ποσά από το ταμείο του δήμου για ασφαλτοστρώσεις, διανοίξεις, κατασκευές πεζοδρομίων και στάσεων, όπως και ρυθμίσεις της κίνησης των οχημάτων.
Στο πλαίσιο αυτό προηγήθηκαν και δοκιμαστικά δρομολόγια προκειμένου να εντοπισθούν τεχνικές δυσκολίες στην κίνηση του οχήματος, οι οποίες στη συνέχεια αντιμετωπίστηκαν άμεσα.
Να σημειωθεί, τέλος, ότι για την καλύτερη ενημέρωση των επιβατών ο δήμος Νεάπολης-Συκεών κυκλοφόρησε ειδικό ενημερωτικό έντυπο το οποίο διατίθεται στο δημοτικό κατάστημα Πεύκων (Ειρήνης 19) και σε κεντρικά σημεία της περιοχής.
Η μέρα που περίμεναν οι κάτοικοι των Πεύκων για τη δρομολόγηση αστικού λεωφορείου του ΟΑΣΘ, την οποία η διοίκηση του δήμου Νεάπολης-Συκεών διεκδίκησε σθεναρά δίδοντας σκληρές μάχες σε όλα τα επίπεδα, έφθασε και η νέα λεωφορειακή γραμμή, που θα λειτουργεί ως Τοπική Γραμμή Πεύκων, είναι πλέον γεγονός.
Από Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου, από τις 6 το πρωί που έχει προγραμματισθεί η εκκίνηση, το αστικό λεωφορείο Νο59 θα κυκλοφορεί στους δρόμους της περιοχής, υποσχόμενο να καλύψει τις ανάγκες μετακίνησης πολιτών και μαθητών. Αυτό θα ξεκινά από τo τέρμα της Λεωφ. Ανδρ.Παπανδρέου στον ανισόπεδο κόμβο της περιφερειακής οδού (Τερματικός Σταθμός Νεάπολης Νο25-Περιοχή Μετεώρων) και θα τερματίζει στο σημείο αφετηρίας.
«Όταν δεσμευόμασταν ότι η περιοχή των Πεύκων θα αποκτήσει τη δική της τοπική αστική συγκοινωνία, το κάναμε γιατί πιστεύαμε σ’ αυτόν το στόχο, πιστεύαμε ότι μπορούσαμε να το πετύχουμε, πιστεύαμε στο δίκαιο της διεκδίκησης και των δυνάμεών μας. Ήταν μια ανάγκη των κατοίκων που κανείς δεν μπορούσε να αμφισβητήσει, να υποβαθμίσει ή να αγνοήσει. Για αυτή την ανάγκη των συνδημοτών μας, μικρών και μεγάλων, καταβάλαμε μεγάλες και πεισμώδεις προσπάθειες και πετύχαμε το στόχο μας», δηλώνει ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών Σίμος Δανιηλίδης, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για το αποτέλεσμα.
Να σημειωθεί ότι η δημοτική αρχή από την πρώτη μέρα που ανέλαβε τη διοίκηση του ενιαίου δήμου Νεάπολης-Συκεών, έθεσε το στόχο αυτό στην κορυφή των προτεραιοτήτων της, για τον οποίο «στιγμή δεν σταματήσαμε να αγωνιζόμαστε και να διεκδικούμε», όπως υπογραμμίζει.
«Στην πορεία είχαμε να αντιμετωπίσαμε πολλά εμπόδια και δυσκολίες, και όχι μόνο οργανωτικού-τεχνικού-διαδικαστικού χαρακτήρα, τα οποία -σε συνεργασία με τον ΣΑΣΘ και τον ΟΑΣΘ- ξεπεράστηκαν με επιτυχία. Πολλοί όχι μόνο δεν πίστεψαν σ’ αυτό το εγχείρημα και ότι μπορούσε να γίνει πραγματικότητα, αλλά το πολέμησαν με μένος και κάθε τρόπο, επιδιώκοντας -ούτε λίγο ούτε πολύ- ακόμη και να το ακυρώσουν, πιστεύοντας ότι έτσι ασκούν αντιπολίτευση και χτυπούν τον δήμαρχο, αδιαφορώντας για τις ανάγκες των συνανθρώπων και των συμπολιτών μας. Δυστυχώς για τους ίδιους, όλοι αυτοί διαψεύστηκαν και πάλι», προσθέτει ο Σ.Δανιηλίδης.
Όπως τονίζει, «εάν δεν υπήρχε αδράνεια, ολιγωρία έως και υπονόμευση από την πλευρά στελεχών του ΟΑΣΘ, το λεωφορείο θα μπορούσε να είχε δρομολογηθεί τουλάχιστον πέρσι τον Σεπτέμβριο του 2014».
Διαδρομή και στάσεις
«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι και χαρούμενοι που ένα αίτημα πολλών χρόνων της τοπικής κοινωνίας των Πεύκων γίνεται πραγματικότητα. Για να συμβεί αυτό χρειάστηκε να καταβάλουμε μεγάλη προσπάθεια σε όλα τα μέτωπα χωρίς να αφήσουμε αναξιοποίητο ούτε λεπτό. Οι συμπολίτες μας, αλλά κυρίως τα νέα παιδιά και οι μαθητές, μπορούν να αισθάνονται το ίδιο ικανοποιημένοι αφού τα μεγάλα προβλήματα που υπήρχαν στη μετακίνησή τους αντιμετωπίζονται, η ταλαιπωρία θα αποτελεί παρελθόν και δεν θα έχουν, πλέον, λόγο να νιώθουν αποκλεισμένοι», δηλώνει από την πλευρά του ο αντιδήμαρχος Πρασίνου-Πολιτικής Προστασίας, και αρμόδιος αντιδήμαρχος για τη Δ.Ε. Πεύκων, Αλέκος Σιμητόπουλος.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣΑΣΘ, η διαδρομή που θα ακολουθεί το αστικό των Πεύκων είναι η εξής: Τέρμα Λεωφορειακής Γραμμής Νο25-Λεωφ. Παπανικολάου-Λεωφ. Ειρήνης (αριστερά)-Ακροπόλεως-Αγ. Τριάδος-Πεντηκοστής-Ζωδόχου Πηγής-Αγ.Γεωργίου-Αγ. Τριάδος-Λεωφ. Παπανικολάου-Λεωφ. Ειρήνης-Βότση-Λεωφ. Μικράς Ασίας-Σωτήρος-Ακαδημίας- Λεωφ. Ρόδων-Λεωφ. Κωνσταντινουπόλεως-Λεωφ. Παπανικολάου- Τέρμα Λεωφορειακής Γραμμής Νο25.
Συνολικά θα εκτελούνται καθημερινά 15 δρομολόγια ανά μία ώρα, με το λεωφορείο να διασχίζει το μεγαλύτερο τμήμα του εσωτερικού οδικού δικτύου των Πεύκων καλύπτοντας όλες τις περιοχές με 39 στάσεις σε όλες τις γειτονιές.
Για να φτάσουμε, όμως, στο σημείο αυτό, χρειάστηκε να γίνουν παρεμβάσεις μεγάλης κλίμακας στις οδούς, κατόπιν τεχνικών υποδείξεων του ΣΑΣΘ και του ΟΑΣΘ, έτσι ώστε να εξασφαλισθούν οι συνθήκες ασφαλούς κίνησης του λεωφορείου και μετακίνησης των επιβατών. Έτσι, επενδύθηκαν μεγάλα ποσά από το ταμείο του δήμου για ασφαλτοστρώσεις, διανοίξεις, κατασκευές πεζοδρομίων και στάσεων, όπως και ρυθμίσεις της κίνησης των οχημάτων.
Στο πλαίσιο αυτό προηγήθηκαν και δοκιμαστικά δρομολόγια προκειμένου να εντοπισθούν τεχνικές δυσκολίες στην κίνηση του οχήματος, οι οποίες στη συνέχεια αντιμετωπίστηκαν άμεσα.
Να σημειωθεί, τέλος, ότι για την καλύτερη ενημέρωση των επιβατών ο δήμος Νεάπολης-Συκεών κυκλοφόρησε ειδικό ενημερωτικό έντυπο το οποίο διατίθεται στο δημοτικό κατάστημα Πεύκων (Ειρήνης 19) και σε κεντρικά σημεία της περιοχής.