Επειδή η διαστρέβλωση των ειδήσεων δεν
είναι στα αγαπημένα μου ‘’χόμπυ’’, και δεν διστάζω να αποκαταστήσω την αλήθεια,
σας ενημερώνω ότι.
Ο φίλος Γιάννης Ζάχος
‘’έψαξε’’ το θέμα του σκανδάλου της VW ΜΕ τους ρύπους και μου έστειλε το
παρακάτω.
Κι όμως, η ειδηση για το δημοσίευμα «VW: Σε
11 εκατ. οχήματα σε όλο τον κόσμο το λογισμικό παραποίησης ρύπων» αναφερθηκε ως
Hoax. Η ιδια η Κα Στεφανοπουλου την κατερριψε. Ιδού, δημοσίευμα από τον
προσωπικο ιστοτοπο της:
http://www-personal.umich.edu/~annastef/
Μπήκα λοιπόν στον ιστότοπο, και βρήκα το
παρακάτω.
Statement
regarding VW issue in September 2015
I
was not involved in the research or data analysis that exposed the VW issue as
some Greek language articles and blogs stated.
The
data analysis for the VW emissions was done in West Virginia University’s
Center for Alternative Fuels Engines and Emissions.
I
am an expert in powertrain control. When interviewed in http://www.thetakeaway.org/story/your-car-computer-good-or-bad-thing/,
I was explaining the fundamental challenges in reducing emissions and fuel
consumption at low cost, and the electronic algorithms involved.
Με τα λίγα αγγλικά μου και σε κάπως
ελεύθερη μετάφραση, γράφει τα εξής.
Δήλωση
σχετικά με το ζήτημα της VW τον Σεπτέμβριο του 2015
‘’Δεν έχω εμπλακεί στην έρευνα ή στην αναλυση
στοιχείων, τα οποία εκθέτουν την VW, όπως κάποια μπλόκ αναφέρουν στην ελληνική
γλώσσα.
Η ανάλυση
των στοιχείων για την VW έγινε στο Κέντρο Εναλλακτικών Καυσίμων Μηχανών, στο
Πανεπιστήμιο της Δυτικής Βιρτζίνια.
Είμαι
ειδική σε συστήματα μετάδοσης κίνησης ελέγχου. Όταν ερωτήθηκα σε συνέντευξη
( http://www.thetakeaway.org/story/your-car-computer-good-or-bad-thing/,
) εξήγησα
τις θεμελιώδεις προκλήσεις για τη μείωση των εκπομπών και της
κατανάλωσης καυσίμων με χαμηλό κόστος, καθώς και τους εμπλεκόμενους
ηλεκτρονικούς αλγόριθμους.
Ζητώ συγγνώμη, εάν άθελά μου, σας
δημιούργησα την ψέυτικη ικανοποίηση, πως μια Ελληνίδα αποκάλυψε το μέγιστο
σκάνδαλο των Γερμανικών Αυτοκινητοβιομηχανιών.