Μην βιάζεστε
και κατεβείτε από τώρα στο κέντρο.
Για την Άνοιξη
του 2017 λέμε…..Όσο για την Θεσσαλονίκη, απλώς ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΓΛΥΚΟΥ
!
http://parallaximag.gr
Ένα νέο γαστρονομικό concept έρχεται
δικαιώνοντας τη γλυκιά φήμη της Θεσσαλονίκης.
Ένα γλυκό διήμερο στήνεται στην Θεσσαλονίκη
αποσκοπώντας να της δώσει νέο όνομα, νέο θέλγητρο και μια νέα γιορτή που θα αφήσει
γλυκιά γεύση στο στόμα!
Κι αυτό καθώς η Συντεχνία Καταστηματαρχών
Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης ετοιμάζει για τον Μάιο την «Θεσσαλονίκη, Πόλη του Γλυκού»,
μια γιορτή στημένη γύρω από τα γλυκά της πόλης, φιλοδοξώντας να συνδέσει στο
μυαλό του κοινού της Ελλάδας, αλλά και του εξωτερικού, την πόλη της
Θεσσαλονίκης με τις γλυκές της αλχημείες.
Η πρωτοβουλία της Συντεχνίας Ζαχαροπλαστών
είχε την αρχή της από την ιδέα ότι η πόλη μας πρέπει να αποκτήσει μια νέα
ταυτόητα. Η Θεσσαλονίκη έχει συνδεθεί βέβαια με τον τίτλο «ερωτική πόλη», κάτι
που όμως δεν είναι τουριστικά εμπορεύσιμο, παρά για ένα πολύ συγκεκριμένο
μερίδιο κοινού. Γιατί λοιπόν να μην αποκτήσει ένα νέο όνομα που θα τραβήξει
κόσμο από εντός και εκτός της χώρας, κάνοντάς την πόλο έλξης τουρισμού με βάση
ένα στοιχείο που σίγουρα την χαρακτηρίζει, τα γλυκά;
«Όπως
το Μόναχο ταυτίζεται με το Oktoberfest, τη γιορτή της μπύρας, και η Πάρμα με το
προσούτο της, στόχος είναι και η Θεσσαλονίκη να ταυτιστεί στο μυαλό του κόσμου
με τα γλυκά», σημειώνει ο κ. Μακάριος Παπαδόπουλος, ο Πρόεδρος της
Συντεχνίας που σχεδιάζει την φιλόδοξη δράση. Άλλωστε, από τρίγωνα Πανοράματος
και τσουρέκι με γέμιση κάστανο μέχρι πουράκια σοκολάτας, προφιτερόλ και
πολίτικα γλυκά, η Θεσσαλονίκη είναι αναμφισβήτητα μια πόλη που όταν
επισκέπτεται κανείς, ακούει τη φράση «Φέρε πίσω γλυκά»!
Η Συντεχνία ευελπιστεί ότι η δράση θα γίνει
γνωστή σε βαθμό που να τραβήξει κόσμο στην Θεσσαλονίκη από όλη την Ελλάδα και
αλλά και το εξωτερικό, με αφορμή το γλυκό σκέλος του γαστρονομικού τουρισμού
που ήδη απολαμβάνει η χώρα. «Κι αν
έρθει κόσμος, δεν θα δουλέψουν μόνο τα ζαχαροπολαστεία, θα δουλέψουν τα
ξενοδοχεία, τα εστιατόρια, τα καφέ και πολλές άλλες επιχειρήσεις της πόλης που
θα εξυπηρετήσουν αυτόν τον τουρισμό.» σημειώνει ο κ. Παπαδόπουλος.
Πως φιλοδοξεί λοιπόν η δράση να κάνει την
Θεσσαλονίκη γλυκιά; Με όμορφες δράσεις κατά της διάρκεια της γιορτής, οι οποίες
αυτή τη στιγμή συζητιούνται. Ενδεικτικά, ένας μεγάλος τουρτοπόλεμος που θα
λάβει χώρα σε ανοιχτό χώρο της πόλης, και μια δράση από τις σχολές
ζαχαροπλαστικής της Θεσσαλονίκης, που θα στήσουν σε σημείο της πόλης ένα μεγάλο
κέικ, το οποίο στη συνέχεια θα κόψουν και θα μοιράσουν στο κοινό της. Στις
προτάσεις είναι επίσης η δημιουργία ενός γλυκού χάρτη της πόλης με όλα τα
ζαχαροπλαστεία που θα συμμετέχουν στην δράση, ζωντανές μουσικές από
μπάντα
ζαχαροπλαστών στους δρόμους της πόλης, αλλά και δράσεις φιλανθρωπικού
χαρακτήρα. Οι ιδέες είναι πολλές και η πρωτοβουλία βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε
διαδικασία ολοκλήρωσης του πλάνου των δράσεων και του τρόπου υλοποίησής τους,
και την κατάθεση της επίσημης πρότασης στον Δήμο Θεσσαλονίκης, ο οποίος έχει
εντάξει την δράση «Θεσσαλονίκη, Πόλη του Γλυκού» στα πλαίσια του Thessaloniki Food Festival.
«Φιλοδοξία είναι όσοι τιμούνται από την
Θεσσαλονίκη και είναι ζαχαροπλάστες να τιμήσουν κι αυτοί την γιορτή με την
συμμετοχή τους, αλλά και να γίνει αυτή έπειτα ετήσιος θεσμός. Όσο πιο κοντά
έρθουμε όλοι, τόσο πιο καλά θα πάμε για όλους». Άλλωστε, όπως τονίζει ο
κ. Παπαδόπουλος, «Οι ζαχαροπλάστες
της Θεσσαλονίκης δεν είναι απλά κάποιοι ζαχαροπλάστες. Είναι ζαχαροπλάστες με
επώνυμο.» Και τα πάνω από 160 μέλη της Συντεχνίας Καταστημαρχών
Ζαχαροπλαστών είναι όλα πρόθυμα και ενθουσιασμένα με την ιδέα του να γίνει η
Θεσσαλονίκη μια γλυκιά πόλη.
Αναμένουμε λοιπόν να δούμε την Θεσσαλονίκη
να γίνεται αυτή την άνοιξη η πόλη του γλυκού!