ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Μαμά τριών παιδιών, υιοθέτησε τα έξι της φίλης της που έφυγε από τη ζωή.



    Μία απίστευτα συγκλονιστική και συγκινητική ιστορία:
    Μία μανούλα τριών παιδιών, είναι πλέον μαμά εννέα παιδιών διαφορετικών ηλικιών, αφού έκανε πραγματικότητα την τελευταία επιθυμία της φίλης της, να αναλάβει τα έξι παιδιά όταν εκείνη δε θα ζει πια.
    Η φίλη της Stephanie Culley, Beth Laitkep, πέθανε από καρκίνο στο στηθος τον Μάιο, στην ηλικία των 39 χρόνων. Οι δυο γυναίκες ήταν φίλες από το σχολείο και ήταν και γειτόνισσες. Η Beth διαγνώστηκε με καρκινο πριν δύο χρόνια όταν ήταν έγκυος στο έκτο της παιδάκι. Εκανε χημειοθεραπείες αλλά στις 13 Απριλίου οι γιατροί της είπαν ότι η ασθένεια έχει εξαπλωθεί στον εγκέφαλο, στη σπονδυλική στήλη και το νευρικό σύστημα. Η μαμά των έξι παιδιών σταμάτησε τις θεραπείες και έφυγε από τη ζωή ένα μήνα αργότερα.
     «Ηταν μία αφοσιωμένη μητέρα, ζούσε για αυτό» λέει η Stephanie για τη φίλη της. «Τα παιδιά της ήταν η ζωή της και τα αγαπούσε περισσότερο από οτιδήποτε. Ηταν ένα ταπεινό και γλυκό κορίτσι».
    Πριν τον θάνατό της, η Beth εκδήλωσε την τελευταία της επιθυμία στην Stephanie , με την οποία ήταν είχαν πολύ καλή σχέση.
    Μου είπε, θυμάται η φίλη της: «Θα μπορέσεις να πάρεις και τα έξι μου παιδιά και να τα κρατήσεις ενωμένα; Ξέρω ότι έχεις τα δικά σου, αλλά θα μπορέσεις να μεγαλώσεις και τα δικά μου;». H Stephanie θυμάται να λέει πως πρέπει να μιλήσει τον άντρα της γι αυτό, πρέπει να προσευχηθεί γι αυτό. «Το συζητήσαμε όλοι μαζί, και τα παιδιά μου είναι τα πρώτα που είπαν αμέσως ναι. Ο σύζυγός μου ήξερε ότι όπως και να είχαν τα πράγμτα, αυτό έπρεπε να κάνουμε..»
    Η Beth εν τω μεταξύ είπε στα παιδιά της ότι τα θαύματα δε συμβαίνουν σε όλες τις οικογένειες, και ότι μπορεί να μην τα καταφέρει η ίδια να επιζήσει. Τους ρώτησε τί ήθελαν να κάνουν και έτσι η συμφωνία ήταν πια κοινή επιθυμία όλων.
    Στις 19 Ιουλίου, η Stephanie και ο σύζυγός της Donnie πήραν την πλήρη κηδεμονία των έξι παιδιών με δικαστική απόφαση: Οι Will, 15 χρονών, Selena, 14, Jaxson, 12, Dallas, 10, Lily, 5, και Ace, 2 ετών, είναι πλέον τα αδελφάκια των Cole, 10 ετών, Hayden, 6 και  Calen, 2 χρονών.
    Τα παιδιά της Beth έχουν δύο διαφορετικούς πατεράδες. Ο πατέρας των 4 μεγαλύτερων εμφανίστηκε στο δικαστήριο και δεν αντέδρασε στην υιοθε΄σια, ενώ ο πατέρας των δύο μικρών δεν εμφανίστηκε ποτέ...
    Η νοσοκόμα της Beth, είπε στις κάμερες ότι αυτή η απόφαση ήταν το καλύτερο δώρο για τα παιδιά, είναι αυτό ακριβώς που θα ήθελε η μαμά τους και μιλώντας για την Culley, τη χαρακτήρισε έναν άγγελο. Και πώς όχι άλλωστε; «Είναι άγγελος. Είναι  η πιο εκπληκτική γυναίκα, ανέλαβε τεράστια ευθύνη και το έκανε με αγάπη. Είμαι ευτυχής όταν τα βλέπω μαζί της, και τα εννιά...»
    Η ίδια η Culley λέει «Δε φανταζόμουν ποτέ τη ζωή μου έτσι, αλλά είναι ό,τι καλύτερο μου έχει συμβεί. Φοβόμουν πάρα πολύ, αλλά είναι το καλύτερο ταξίδι της ζωής μου. Ειναι εκπληκτικό να βλέπω τα παιδιά να κάνουν παρέα, βλέπω την αγάπη που πάει και έρχεται μέσα σε αυτό το σπίτι. Oταν άκουσα την τελική ετυμηγορία, χόρευα μαζί με τον καλό μου στο δικαστήριο. Θα κάνω τα πάντα για να γίνουν όλα τους καλοί άνθρωποι. Αυτός είναι ο στόχος μου» .
    Συνεχίζει να τους θυμίζει διαρκώς τη μαμά τους, τους λέει ιστορίες για όσα έκανε και προσπαθεί να κρατήσει την ανάμνησή της ζωντανή...