ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

Της έσωσε την ζωή όταν ήταν παιδί και 20 χρόνια αργότερα τον κάλεσε στην αποφοίτηση της.



Η συγκινητική συνάντηση του αστυνομικού και της νεαρής Τζόσι
    Πριν από δυο δεκαετίες έσωσε ένα 5χρονο κοριτσάκι από μια φωτιά σε ένα διαμέρισμα. Τα χρόνια πέρασαν και  όταν το κοριτσάκι έγινε κοπέλα, ο αστυνομικός από το Κονέκτικατ των ΗΠΑ την συνάντησε στην αποφοίτηση της από το πανεπιστήμιο.
    Η 23χρονη πλέον Josi Aponti χρησιμοποίησε το διαδίκτυο και μετά το Facebook για να μάθει την ταυτότητα του «φύλακα αγγέλου» της. Όταν ανακάλυψε πως αυτός ήταν ο συνταξιοδοτημένος πλέον detective Peter Getz, αποφάσισε πως ήθελε να είναι εκεί στη σημαντικότερη ημέρα της ενήλικης ζωής της. Έτσι τον προσκάλεσε στην αποφοίτηση της.
    Η κοπέλα ήταν στο σπίτι του θείου της το 1998 όταν ξέσπασε η πυρκαγιά. Σώθηκε μόνο χάρις στις προσπάθειες του αστυνομικού ενώ υπέστη εγκαύματα τρίτου βαθμού από την πυρκαγιά, στην οποία έχασε τη ζωή του ο ξάδερφος της.
    Η κοπέλα βρισκόταν σε τόσο άσχημη κατάσταση που ο αστυνομικός δε μπορούσε να περιμένει την άφιξη του ασθενοφόρου. Έβαλε την κοπέλα στο υπηρεσιακό αμάξι και της έκανε τεχνητή αναπνοή ενώ ο συνάδελφος του έτρεχε να φτάσει στο κοντινότερο νοσοκομείο.
    Η Aponti δήλωσε στο τηλεοπτικό δίκτυο NBC πως «μου είπαν ότι θα μπορούσε να έχω πεθάνει αν είχε καθυστερήσει έστω και λίγα δευτερόλεπτα για να περιμένει το ασθενοφόρο να φτάσει. Ήθελα να μοιραστώ τη στιγμή της αποφοίτησης μου με όλους όσους με βοήθησαν να φτάσω ως εδώ».
    Ο Getz δήλωσε με τη σειρά του πως «παραμένω υπόχρεος στις πυροσβεστικές δυνάμεις που μπήκαν στο διαμέρισμα και κατάφεραν να τη βγάλουν έξω. Από εκεί και πέρα, δεν έκανα τίποτα παραπάνω από όσα μου υπαγόρευε το καθήκον μου και όσα έχω διδαχθεί να κάνω σε τέτοιες περιπτώσεις. Δεν είμαι τίποτα παραπάνω από ένας τροχός της αμάξης. Εργάστηκαν σκληρά πολλοί άνθρωποι για να καταφέρουμε να τη βγάλουμε έξω ζωντανή».