ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Όταν ‘’τρείς λαλούν και δυό χορεύουν’’ !



Εδώ ταιριάζει το…’’ Αν δεν σταθεροποιηθεί το μο@@ί ψάρι δεν τρώμε’’.
Τέλος στις εξετάσεις ΑΣΕΠ για το διορισμό των εκπαιδευτικών -Τι θα ισχύει
    Το τέλος των εξετάσεων ΑΣΕΠ, για το διορισμό των εκπαιδευτικών θα προβλέπει πολυνομοσχέδιο το οποίο θα κατατεθεί τον Απρίλιο στη Βουλή.
    Στο εξής, οι διορισμοί θα γίνονται βάσει κριτηρίων- προϋπηρεσία, προσόντα, κοινωνικά κριτήρια- με προτεραιότητα στους περίπου 500 επιτυχόντες του τελευταίου διαγωνισμού- του 2008- ενώ στη συνέχεια θα αναγνωριστεί η προϋπηρεσία των αναπληρωτών των τριών τελευταίων ετών.
    «Θεωρούμε αδιανόητο οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν ήδη πτυχίο να καλούνται να δώσουν εξετάσεις από την Αρχή. Αντ' αυτού, θα υπάρχει ένα σύνολο προϋποθέσεων που θα ορίζουν τη μοριοδότηση των εκπαιδευτικών» δηλώνει στον Ελεύθερο Τύπο ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας, Τάσος Κουράκης.
    Το ΑΣΕΠ, παρά την κατάργηση των εξετάσεων, θα έχει ρόλο στις μόνιμες προσλήψεις, που πιθανόν θα γίνονται υπό την αιγίδα τους, σύμφωνα με το δημοσίευμα.
Ο Μπαλτάς «αδειάζει» τον Κουράκη για το ΑΣΕΠ -Δεν καταργείται
http://www.iefimerida.gr/
    «Ουδέποτε έκανα οποιαδήποτε δήλωση για κατάργηση του ΑΣΕΠ και για την όλη διαδικασία επιλογής για την πρόσληψη εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης», δηλώνει ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς με αφορμή δημοσιεύματα του Τύπου περί κατάργησης που ΑΣΕΠ και σχετικές δηλώσεις που αποδίδονται στον αναπληρωτή υπουργό Παιδείας Τάσο Κουράκη.
    Ο κ. Κουράκης, πάντως, ζήτησε από την Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης να καταθέσει τις προτάσεις της για ένα ενδεχόμενο νέο σύστημα διορισμών και ένα σύστημα επιλογής στελεχών και τις αρμοδιότητες τους στην κατεύθυνση της μεγαλύτερης συμμετοχής και τω όρων διαβούλευσης σχετικά με όλα τα σημαντικά ζητήματα της εκπαίδευσης με τους εμπλεκόμενους φορείς.
    Από το υπουργείο Παιδείας, και με αφορμή την προχθεσινή συνάντηση της ηγεσίας του με την ΟΛΜΕ και αντιπροσωπεία καθηγητών σε διαθεσιμότητα, έγινε εξάλλου γνωστό τι θα περιλαμβάνει το πολυνομοσχέδιο που θα κατατεθεί άμεσα, ώστε να "αντιμετωπισθούν δυσλειτουργίες που έχουν παρουσιαστεί στην εκπαίδευση την τρέχουσα χρονιά".
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση,
- Καταργείται η Τράπεζα Θεμάτων.
- Ο βαθμός προαγωγής των μαθητών στην Α' και Β' Λυκείου δεν θα συνυπολογίζεται στον βαθμό εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
- Επανέρχεται ως βαθμός προαγωγής ο γενικός μέσος όρος "εννέα και πέντε δέκατα" (9,5).
- Αναστέλλονται οι σημερινές νομοθετικές ρυθμίσεις περί αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, ενώ παράλληλα θα ξεκινήσει πλατιά διαβούλευση σχετικά με τον τρόπο αποτίμησης του διδακτικού έργου και των τρόπων λειτουργίας των διδακτικών μονάδων προς την κατεύθυνση της βελτίωσης της δουλειάς όλων και όχι της τιμωρίας.
- Επανασυστήνονται οι τομείς και ειδικότητες της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που καταργήθηκαν στα ΕΠΑΛ ώστε να διευκολυνθεί η επαναφορά στα σχολεία των εκπαιδευτικών που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα, ενώ παράλληλα καταβάλλεται προσπάθεια ώστε να προσληφθούν 500 εκπαιδευτικοί για Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη σε ΕΠΑΛ και να καλυφθούν τα σοβαρά εκπαιδευτικά κενά που έχουν δημιουργηθεί στα σχολεία.
- Επαναφορά όλων των εκπαιδευτικών που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα. Με την ίδια ρύθμιση θα δοθεί η δυνατότητα επιλογής στους εκπαιδευτικούς που ήδη τοποθετήθηκαν σε διοικητικές θέσεις να επιστρέψουν σε εκπαιδευτικές θέσεις.
    Παράλληλα θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για την πρόσληψη μόνιμων εκπαιδευτικών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
    Αναφορικά με αιτήματα που έχουν οικονομικό κόστος, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας κατέστησε σαφές πως δεν μπορεί να υπάρξει άμεση δέσμευση. "Τα αιτήματα θα εξετάζονται όσο οι οικονομικές συνθήκες της χώρας το επιτρέπουν" επισημαίνεται σχετικά.
    Τέλος, δόθηκαν κατευθύνσεις στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου για αναστολή των ρυθμίσεων που αφορούν συγχωνεύσεις ή καταργήσεις σχολικών μονάδων ώστε να επανεξεταστούν ορισμένες από τις καταργήσεις που έγιναν με αποκλειστικά οικονομικά κριτήρια.