Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Την πραγματικά καταπληκτική αποκάλυψη ότι στα θεμέλια του ναού της Αγίας
Σοφίας Κωνσταντινούπολης βρίσκονται θαμμένες μεγάλες ποσότητες από χρυσό και
ασήμι που θαφτήκαν από τους βυζαντινούς, εξέφρασε ο καθηγητής της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου της
Κωνσταντινούπολης, Ferhat Aslan,
σε δημοσίευμα της εφημερίδας Sabah, Ο Τούρκος καθηγητής σε βιβλίο που εξέδωσε
πρόσφατα υποστηρίζει ότι οι στήλες που υπάρχουν στο εσωτερικό της Αγίας Σοφίας έχουν γίνει από σπάνιο υλικό που
μεταφέρθηκε από ένα όρος με την τουρκική ονομασία, Kafdağı, ένα μυθικό όρος για τους Τούρκους που
παρομοιάζεται με τον Καύκασο και που
σύμφωνα με τις τουρκικές παραδόσεις περιβάλλει όλη την οικουμένη, ένας πολύ
χαρακτηριστικός συμβολισμός για την Αγία Σοφία.
Στο ίδιο αποκαλυπτικό βιβλίο, που είναι όπως υποστηρίζει ο Τούρκος καθηγητής προϊόν έρευνας πολλών ετών, αναφέρει ότι τα θεμέλια του μεγαλοπρεπούς ναού της Αγίας Σοφίας σκάφτηκαν σε βάθος 70 μέτρων από την επιφάνεια της γης. Στο βάθος των θεμελίων έχουν τοποθετηθεί μεγάλες ποσότητες χρυσού και ασημιού υλικά τα οποία θεωρηθούν από τους κατασκευαστές του ναού ότι θα προστατεύουν το κτίσμα από κάθε καταστροφή.
Εκτός από αυτή την αποκάλυψη στο ίδιο βιβλίο του Ferhat Aslan αναφέρεται και ότι κάτω από τον ιστορικό ναό υπάρχει άλλος ένας μυστικός υπόγειος ναός, που είχε επίσης κτιστεί την εποχή της βυζαντινής αυτοκρατορίας και που μέχρι σήμερα δεν έχει έρθει στο φως της επιφάνειας κάνοντας εδώ ένα εσχατολογικό συμβολίσμό.
Στο ίδιο αποκαλυπτικό βιβλίο, που είναι όπως υποστηρίζει ο Τούρκος καθηγητής προϊόν έρευνας πολλών ετών, αναφέρει ότι τα θεμέλια του μεγαλοπρεπούς ναού της Αγίας Σοφίας σκάφτηκαν σε βάθος 70 μέτρων από την επιφάνεια της γης. Στο βάθος των θεμελίων έχουν τοποθετηθεί μεγάλες ποσότητες χρυσού και ασημιού υλικά τα οποία θεωρηθούν από τους κατασκευαστές του ναού ότι θα προστατεύουν το κτίσμα από κάθε καταστροφή.
Εκτός από αυτή την αποκάλυψη στο ίδιο βιβλίο του Ferhat Aslan αναφέρεται και ότι κάτω από τον ιστορικό ναό υπάρχει άλλος ένας μυστικός υπόγειος ναός, που είχε επίσης κτιστεί την εποχή της βυζαντινής αυτοκρατορίας και που μέχρι σήμερα δεν έχει έρθει στο φως της επιφάνειας κάνοντας εδώ ένα εσχατολογικό συμβολίσμό.