http://www.analystsforchange.org
Γράφει ο Ιωάννης Αθ.
Μπαλτζώης*
Στο μαρτυρικό Χαλέπι, το σύγχρονο Στάλιγκραντ, η ανθρωποσφαγή
συνεχίζεται, η Ιεράπολις (Μανμπιζ) απελευθερώθηκε από τους
Κούρδους της Συρίας, η Τζαραμπλούς και η Χασάκα βρέθηκαν στο επίκεντρο του
ενδιαφέροντος από πλευράς Τουρκίας η πρώτη και από πλευράς
Συριακού στρατού η δεύτερη και οι προετοιμασίες για την απελευθέρωση της
Μοσούλης βρίσκονται πλέον στο τελικό στάδιο. Και το μακάβριο θέατρο του
παραλόγου συνεχίζεται στην μαρτυρική Συρία και κατ’ επέκταση το Ιράκ, με
ΗΠΑ και Ρωσία να επαναπροσδιορίζουν τα ενδιαφέροντά τους και την εμπλοκή
τους στο σύγχρονο αυτό γεωπολιτικό σύμπλοκο της Μέσης Ανατολής, με
γεωστρατηγικές κινήσεις και τακτικές που επανακαθορίζονται διορθώνοντας τα
προηγούμενα λάθη σχεδιασμού των. Και από τα προηγούμενα απουσιάζει η αναφορά
στην πρωτεύουσα του Ισλαμικού Χαλιφάτου (ISIS), την αρχαία Ελληνική πόλη Καλλινίκη,
η σήμερα Ράκα αραβιστί, καθόσον θα είναι η τελευταία πράξη της λύτρωσης του
Συριακού και Ιρακινού δράματος , με την απελευθέρωσή της και την εκδίωξη και
καταστροφή του ISIS. Ναι θα πρέπει να επιδιωχθεί η πλήρης καταστροφή αυτού του
Ισλαμικού καρκινώματος, γιατί περί αυτού πρόκειται. Και τότε μπορούμε να
αισθανθούμε ασφαλέστεροι στην Ευρώπη και παντού και να αναφωνήσουμε πλέον
“Game Over”.
Delenda est Carthago.
H ιστορία διδάσκει και αποτελεί οδηγό για
το παρόν και το μέλλον. Τον 2ο αιώνα π.Χ. ο μεγαλύτερος εχθρός της
Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας ήταν η Καρχηδόνα, μια πολύ εύπορη πόλη και η εμπορική
δύναμη της εποχής, που ευρίσκετο στα παράλια της Βορείου Αφρικής,
στην σημερινή Τυνησία. Η Καρχηδόνα ήταν το κέντρο του αρχαίου πολιτισμού των
Καρχηδονίων. Η πόλη αναπτύχθηκε από μία αποικία των Φοινίκων της πρώτης
χιλιετίας π.Χ. σε πρωτεύουσα αρχαίας αυτοκρατορίας, λόγω της στρατηγικής
τοποθεσίας της στη Μεσόγειο, ήταν δε η άμεση ανταγωνίστρια της Ρωμαϊκής
Αυτοκρατορίας, ενώ ήδη είχαν προηγηθεί δύο πόλεμοι ανάμεσα τους. Ο
Έλληνας φιλόσοφος , ο μέγιστος Αριστοτέλης περιέγραψε αναλυτικά τους
πολιτικούς θεσμούς της Καρχηδόνας, ενώ θεωρούσε πως η πόλη είχε μια από τις
καλύτερες πολιτικές οργανώσεις στον κόσμο, μαζί με αυτές των ελληνικών
πόλεων-κρατών της Αθήνας, της Σπάρτης και της Κρήτης . Όταν το 153 π.Χ. ο
Ρωμαίος Συγκλητικός Μάρκος Πόρκιος Κάτων ο Πρεσβύτερος την επισκέφτηκε,
διαπίστωσε την ... ραγδαία ανάπτυξή της και την όλο και αυξανόμενη
οικονομική ευρωστία της. Έτσι ο Κάτων αντιλαμβανόμενος πως η Καρχηδόνα με την
αλματώδη ανάπτυξή της ήταν εν δυνάμει και εν εξελίξει μια ισχυρή
απειλή κατευθείαν στην ίδια την ύπαρξη της Αυτοκρατορίας, επιστρέφοντας στην
Ρώμη ενημέρωσε την Σύγκλητο και από τότε δεν έπαψε να τονίζει τον κίνδυνο
που διατρέχει η Ρώμη. Όλες του οι αγορεύσεις στην Ρωμαϊκή Σύγκλητο, ανεξαρτήτως
θέματος, ολοκληρώνονταν με τη φράση Delenda est
Carthago (Η Καρχηδών πρέπει να καταστραφεί).
Πράγματι τα κατάφερε, καθώς θεωρείται ο βασικός υποκινητής του Τρίτου
Καρχηδονιακού Πολέμου(149-146 π.Χ.), που
ολοκληρώθηκε με τη νίκη των Ρωμαίων, ενώ η πόλη ισοπεδώθηκε,
αφανίσθηκε πλήρως και οι κάτοικοί της πωλήθηκαν ως δούλοι. Η απειλή της
Καρχηδόνας εξαλείφθηκε οριστικά για την Ρωμαϊκή αυτοκρατορία.
Ουχαμπικός Iσλαμισμός. Ο «Κανίβαλος κατά του Πολιτισμού»!
Για να αντιληφθούμε, έστω και οριακά τι είναι η θρησκευτική ιδεολογία, που
διακατέχει τους τζιχαντιστές του Ισλαμικού Χαλιφάτου, καθώς και τους άλλους των
διαφόρων εξτρεμιστικών ισλαμικών οργανώσεων θα παραθέσω δύο απόψεις σημαντικών
ανθρώπων, που έχουν ασχοληθεί με το Ισλάμ και είναι χαρακτηριστικές:
Κατά τον καθηγητή Οικονομικής Γεωγραφίας
στο Τμήμα Τουρκικών και Σύγχρονων Ασιατικών Σπουδών του Εθνικού και
Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών Ιωάννη Μάζη, «Το
Ισλάμ, ως πρωτίστως Δικαιϊκό σύστημα και δευτερευόντως Μεταφυσική, έχει
τέσσερις νομικές Σχολές, ορίζοντας την κοινωνική ζωή των πιστών του επί γης.
Πρόκειται για τις σχολές Χανμπάλι (Hanbali), Μαλέκι (Maleki), Σαφέι (Shafeii) και Χανάφι (Hanafi). Δεν μοιάζει με τις υπόλοιπες θρησκείες στον πυρήνα
των οποίων βρίσκεται η πνευματική διάσταση της ανθρώπινης φύσης ούτε υπόσχεται,
απλώς, κάποιες επιβραβεύσεις και ποινές στον άλλο κόσμο. Η προσέγγιση που μας
απασχολεί, εν προκειμένω, είναι η Σχολή Χανμπάλι της οποίας απότοκος μαθητής
είναι ο Μοχάμεντ Ιμπν Αμπντ αλ-Γουαχάμπ που την συνέδεσε με το Βασίλειο της
Σαουδικής Αραβίας από τη σύστασή του. Έτσι, το Βασίλειο της Σαουδικής Αραβίας
απέκτησε τον προσδιορισμό "ουαχαβιτικό"
που σημαίνει ότι το νομικό σύστημα που το διέπει είναι η ερμηνεία του Μοχάμεντ
Ιμπν Αμπντ αλ-Γουαχάμπ. Είναι, δηλαδή η πιο σκληρή νομική - σουνιτική ερμηνεία του Ισλάμ.
… Το Ισλάμ δεν είναι μία οποιαδήποτε θρησκεία και γι’αυτό θα πρέπει να
αντιληφθούμε ότι οι Μουσουλμάνοι δράστες τρομοκρατικών χτυπημάτων δεν είναι
αλλόφρονες, παρά μόνον πιστοί. Η κουλτούρα μας, αυτή των κλασικών ελληνικών
οικουμενικών αξιών του Αριστοτέλη και του Διαφωτισμού, δεν μας επιτρέπει να
αντιληφθούμε ούτε τι λέει το Κοράνι ούτε να αντιληφθούμε ότι τις επιθέσεις
αυτές υπαγορεύουν ιερά κείμενα».
Και εδώ αποκαλύπτεται ο ένοχος ρόλος της
Ουαχαμπιστικής Σαουδικής Αραβίας πίσω από την τρομοκρατική εξάπλωση του
Ισλαμικού εξτρεμισμού, με λόγια και έργα. Το ISIS γιγαντώθηκε με χρήματα
της Σαουδικής Αραβίας που προέρχονται από ειδικά βακουφικά φιλανθρωπικά
ιδρύματα της.
Ο Σύριος ποιητής και φιλόσοφος (που φέρει το
ψευδώνυμο Άδωνις), στην συζήτησή του με την Μαροκινή ψυχαναλύτρια
στο βιβλίο του «Βία και Ισλάμ»,
μεταξύ πολλών εκρηκτικών διαπιστώσεών του γράφει και τα εξής:
«Το Ισλαμικό Κράτος είναι ο κανίβαλος που
στρέφεται κατά του πολιτισμού. Τί βλέπουμε σήμερα στο Ισλαμικό Κράτος; Γυναίκες
που πωλούνται σε όποιον πληρώνει καλύτερα, ξεκοιλιάσματα, αποκεφαλισμούς, ακόμα
και κανιβαλισμό. Είναι απίστευτη αυτή η βαρβαρότητα. Ο άνθρωπος που αψηφά τον
θάνατο –αφού τον περιμένει ο Παράδεισος– επιδίδεται σε βαρβαρότητες χωρίς να
φοβάται ή να νοιώθει ενοχές. Έχει απομακρυνθεί εκ των πραγμάτων τόσο από την
φύση όσο και από τον πολιτισμό. Το ISIS είναι για μένα το τέλος του Ισλάμ.
Είναι η απόληξή του, βέβαια, αλλά και το τέλος του. Στο πνευματικό επίπεδο, το
Ισλάμ δεν έχει τίποτε να προσφέρει σήμερα. Ούτε όραμα αλλαγής του κόσμου, ούτε
σκέψη, ούτε τέχνη, ούτε επιστήμη. Η
επανάληψη των ίδιων και των ίδιων φράσεων σηματοδοτεί και το τέλος του.
Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι το ISIS βγαίνει
νικητής στο πολιτικό και στρατηγικό πεδίο, τί θα μπορούσε να προτείνει και να
προσφέρει στο πνευματικό και επιστημονικό πεδίο; Αν εξαιρέσει κανείς το χάος,
δεν βλέπω κάτι άλλο. Στις περιοχές του Ιράκ που έχουν καταληφθεί από το ΙΚ τα
σχολεία έχουν κλείσει, εν αναμονή ενός προγράμματος διδασκαλίας που να είναι
σύμφωνο με τις επιταγές της θρησκείας. Το ISIS δεν είναι μία νέα ανάγνωση του
Ισλάμ, η οικοδόμηση ενός νέου πολιτισμού ή μιας νέας κουλτούρας. Είναι το τέλος
του πολιτισμού, η άγνοια, το μίσος για την γνώση, το μίσος για την ελευθερία.
Και, μάλιστα, ένα τέλος ταπεινωτικό».
Αποδυνάμωση ή Καταστροφή;
Αποδυνάμωση ή Καταστροφή;
Σε πρόσφατο άρθρο του (The Destruction of Islamic State is a Strategic Mistake, BESA, Aug.2), ο καθηγητής πολιτικών
επιστημών του Πανεπιστημίου Μπαρ Ιλάν του Τελ Αβίβ Εφραίμ Ιμπάρ, διευθυντής του
BESA (Begin-Sadat
Center for Strategic Studies), αναφέρεται στο ΙSIS και θεωρεί πως
είναι στρατηγικό λάθος η πλήρης καταστροφή του και ότι είναι
προτιμότερη η αποδυνάμωση του. Ένα αποδυναμωμένο
Ισλαμικό Χαλιφάτο που θα υφίσταται στην περιοχή, θα συγκεντρώσει τους εξτρεμιστές
Ισλαμιστές εκεί και δεν θα διασπαρθούν ανά τον κόσμο με σκοπό την εκδίκηση,
ενώ παράλληλα θα ασχολείται με την επικράτησή του, μαχόμενο
μεταξύ άλλων εξτρεμιστών Ισλαμιστών, όπως είναι η Χεζμπολλάχ (Σιίτες Ισλαμιστές του Λιβάνου που υποστηρίζονται από το
Ιράν), η Αλ Κάιντα, η Αλ Τζαμπχατ Αλ Νούσρα και άλλες
Ισλαμικές Οργανώσεις (ουκ εστί αριθμός). Έτσι θα έχουμε έναν
πόλεμο τριβής μεταξύ εξτρεμιστών Ισλαμιστών και η Δύση θα ηρεμήσει και θα βρει
την ησυχία Αν καταστραφεί πλήρως τότε οι εκπαιδευμένοι και
«μπαρουτοκαπνισμένοι» τζιχαντιστές-μέλη του θα φύγουν από την περιοχή και θα
πλημμυρίσουν την Ευρώπη. Και τότε θα έχουμε ανεξέλεγκτες καταστάσεις
τρομοκρατικών θανατηφόρων κτυπημάτων. Δηλαδή ο καθηγητής Ινμπάρ, ισχυρίζεται
ότι καλύτερα τα «κακά παιδιά»
του ISIS να σκοτώνουν τα επίσης «κακά παιδιά» των άλλων εξτρεμιστικών Ισλαμιστικών οργανώσεων για
να μην ασχολούνται με τον Δυτικό κόσμο (Προφανώς λανθασμένη εκτίμηση και αποδεικνύεται από τις
συνεχείς τρομοκρατικές επιθέσεις σε Ευρώπη και ΗΠΑ). Ακόμη ο
καθηγητής Ινμπάρ επισημαίνει ότι καταστροφή του ISIS θα σημάνει και αποδυνάμωση
του Σουνιτικού Ισλάμ στην Μέση Ανατολή, με ταυτόχρονη ενδυνάμωση του
Σιϊτικού Ισλάμ, άρα κυριαρχία του Ιράν, της ηγέτιδας δύναμης του Σιϊτισμού,
κάτι που θα αποτελέσει ουσιαστική απειλή για το Ισραήλ, δηλαδή παρασυρόμενος
από την εμμονική αντίληψη της Ισραηλινής υψηλής στρατηγικής, που θεωρεί
ότι ο υπ’ αριθμόν 1 εχθρός του Ισραήλ ήταν, είναι και θα είναι το Ιράν,
εκτιμά έτσι και εδώ προφανώς λανθασμένα. Ακόμη σύμφωνα με την νέα
αμερικανική πολιτική το Ιράν προαλείφεται για τον νέο σύμμαχο των ΗΠΑ
στην νέα Μέση Ανατολή που διαμορφώνεται, κάτι που βρίσκει εντελώς αντίθετη την
Ιερουσαλήμ.
Εκτιμώ ότι ο Ινμπάρ κάνει λάθος με την άποψη της αποδυνάμωσης ,
αφήνοντας έτσι το ISIS με μώλωπες αντί να το καταστρέψει πλήρως, καθόσον
θα παραμένει επικίνδυνο στο διηνεκές και κίνητρο για μελλοντικούς μιμητές.
Ο απαράβατος κανόνας του πολιτισμένου κόσμου είναι ότι
δεν συνδιαλέγεσαι με τρομοκράτες και εγκληματίες και ότι δεν μπορεί να
γίνει ανεκτή η τρομοκρατία. Η κληρονομιά της 9/11 και οι συνεχιζόμενες
τρομοκρατικές επιθέσεις σε Παρίσι, Βρυξέλλες, Νίκαια, Μόναχο και ΗΠΑ επιβάλλουν
μια πραγματικότητα και μια πολιτική που πρέπει να εφαρμοστεί κατά αυτών των
κατά συρροή δολοφόνων. Ήδη αυτό έγινε αντιληπτό από τους κύριους
«παίκτες» στο μεγάλο παιχνίδι της Μέσης Ανατολής και έτσι βλέπουμε τις
ΗΠΑ, την Γαλλία, την Ρωσία και την λοιπή Ευρώπη να συντάσσονται πλέον με
την άποψη, ότι πρέπει επιτέλους να τελειώσουμε με το Ισλαμικό Χαλιφάτο και τις
φιλοδοξίες του ηγέτη του, του Χαλίφη Αμπού Μπακρ αλ-Μπαγκντάντι. (Το πραγματικό
του όνομα είναι Ibrahim al-Samara'I). Θα πρέπει το τέρας που
δημιούργησαν τα σκοτεινά διεστραμμένα μυαλά κάποιων ανευθυνο-υπεύθυνων
της CIA, με σκοπό την πτώση του Άσαντ (και έχει ηθική υποχρέωση και ευθύνη η
Αμερική), να εξαλειφθεί με συνδυασμένες στρατιωτικές επιχειρήσεις
και να απελευθερωθούν το Χαλέπι, η Τζαραμπλούς, η Μοσούλη, η Ράκα (Καλλινίκη) και να εκκαθαριστεί ο κόλπος της
Σύρτης στην Λιβύη, όπου ευρίσκεται μεγάλος αριθμός τζιχαντιστών του ISIS.
Ο Ισλαμισμός στην μορφή που απαντάται
σήμερα με τις υφιστάμενες τρομοκρατικές οργανώσεις είναι στην ουσία μια
διαστροφή του Ισλάμ. Μην ξεχνάμε ότι τα τελευταία 450 χρόνια δεν υπήρξε
βιαιότητα εκ μέρους των μουσουλμανικών κρατών. Το εξτρεμιστικό Ισλάμ
εμφανίστηκε ιδεολογικά το 1928, με την δημιουργία των Αδελφών Μουσουλμάνων στην
Αίγυπτο. Οι απόψεις δύο ιεροδιδασκάλων και θεωρητικών των Αδελφών
Μουσουλμάνων του Χασάν Αλ Μπανά και του Σαίντ Κουτμπ ήταν αυτές που
διαμόρφωσαν την θρησκευτική πίστη των (ακραίων) μουσουλμάνων, με
αποτέλεσμα η οργάνωση των Αδελφών Μουσουλμάνων να αποτελέσει την μήτρα όλων των
σύγχρονων τρομοκρατικών οργανώσεων. Έτσι την άνοιξη του 1947 ο Αιγύπτιος
δάσκαλος και θρησκευτικός ακτιβιστής Χασάν αλ Μπανά πρότεινε στον τότε βασιλιά
Φαρούκ την ίδρυση ενός θρησκευτικού ισλαμικού κράτους, γιατί η Δύση ήταν
παρηκμασμένη. Το 1964 ο ιεροδιδάσκαλος και θεωρητικός της Μουσουλμανικής
Αδελφότητας Σαΐντ Κουτμπ πρότεινε το Ισλάμ να ανατρέψει με πόλεμο την υπάρχουσα
παγκόσμια τάξη. Η πρόταση αυτή αποτελεί το θεμέλιο της σκέψης των σύγχρονων
ακραίων ισλαμιστών. Αποστολή του Ισλάμ είναι, κατά τον Κουτμπ, να
αποτινάξει όλα αυτά και να τα αντικαταστήσει με την παγκόσμια εφαρμογή των
δογμάτων του κορανίου. Έτσι θα λέγαμε ότι οι αντιλήψεις αυτές
αποτελούν την πολεμική ιαχή των ακραίων ισλαμιστών (των τζιχαντιστών) στη Μέση
Ανατολή και πέραν αυτής, εδώ και δεκαετίες. Δεν έχουν καμιά σχέση με την
συντριπτική πλειοψηφία του μουσουλμανικού κόσμου, με το καθαρό Ισλάμ (Σουνιτικό και Σιϊτικό), με την πίστη των, με
τα Ιερά Βιβλία των, με τις παραδόσεις των. Αποτελούν ακόμη και για τους
μουσουλμάνους μια σοβαρή απειλή και αποδεικνύεται έτσι ότι ο χειρότερος
εχθρός του Ισλάμ είναι ο Ισλαμισμός. Μην ξεχνάμε ότι τα περισσότερα θύματα στην
Μέση Ανατολή είναι μουσουλμάνοι, που υφίστανται ακόμη και στην καθημερινή τους
ζωή (σφαγές,
επιθέσεις αυτοκτονίας σε Τζαμιά, αγορές κλπ) την μισαλλοδοξία και
εκδικητικότητα της θρησκευτικής στρέβλωσης των φανατικών τζιχαντιστών,
εκεί όπου αναπτύσσεται η έννοια του Σάλαφ, του αγνού, του σωστού Μουσουλμάνου
και των περί καθαρότητας της πίστης αντιλήψεων. Σύμφωνα με την
τακφιριστική ερμηνεία, ο σωστός Μουσουλμάνος προτρέπει στο "σωστό δρόμο" και
τιμωρεί όσους δεν συμμορφώνονται με την προτροπή του. O ISIS, λοιπόν, δηλαδή το
Ισλαμικό κράτος, ανήκει σε αυτήν την κατηγορία, όντας Σουνιτικό, Χανμπαλικό,
Ουαχαβιτικό, Σαλαφιστικό και Τακφιριστικό κίνημα.
Επίλογος.
Θα ήταν εγκληματικό και άδικο για την παγκόσμια κοινότητα να αφήσει και άλλο
τους παρανοϊκούς άνδρες του Μπαγκντάντι να συνεχίζουν αυτή
την απάνθρωπη «πορνογραφία
του θανάτου», που δίδει ιδέες και κίνητρα σε διαταραγμένες
ιδεολογικά και πνευματικά ανθρώπους να δρουν ως «μοναχικοί λύκοι» στον Δυτικό κόσμο, με
τρομοκρατικές ενέργειες και με κάθε τρόπο γνωστό, άγνωστο, απίστευτο, μη
προβλέψιμο (όπως
στην Νίκαια της Γαλλίας). Δεν θα πρέπει να αφεθούν στο πηγάδι της
λήθης οι φρικαλεότητες των τζιχαντιστών κατά λαών και θρησκευτικών κοινοτήτων
στην περιοχή, όπως οι Κούρδοι, οι Γεντίζι, οι Χριστιανοί κλπ κλπ. Στην
περίπτωση του ISIS, οι ηθικές επιταγές και οι ρεαλιστικοί υπολογισμοί για την
αντιμετώπιση του Τέρατος δεν χρειάζεται να αντιφάσκουν μεταξύ τους.
Θα έλεγα ότι συμβαδίζουν και επιβάλλεται η εφαρμογή τους για την τελική
λύση. Οι ΗΠΑ, ως υπεύθυνες για το αποτυχημένο σχέδιο με την ονομασία «Αραβική Άνοιξη» και το διεστραμμένο τελικά
σχέδιο της δημιουργίας του ISIS, ως σύγχρονοι Φρανκεστάιν, έχουν ηθική και
«νομική» υποχρέωση όχι μόνο να ηγηθούν, αλλά και να συμμετάσχουν σοβαρά
και υπεύθυνα, όπως το πράττουν τους τελευταίους μήνες, με τους συμμάχους τους
στην Μέση Ανατολή, όπως οι Κούρδοι στην Συρία και στο Ιράκ και άλλοι και να
εξοντώσουν το λάθος της ιστορίας, το καρκίνωμα που λέγεται ISIS.
Να εξαλείψουν από την περιοχή αυτό που οι
ίδιοι δημιούργησαν και έχασαν τον έλεγχο.
Το χαλιφάτο είναι καρκίνωμα, που
καταστρέφει κάθε έννοια πολιτική, πολιτιστική, ηθική, θρησκευτική και έτσι
πρέπει να αντιμετωπισθεί και με χειρουργικό τρόπο να αφανιστεί. Για να μην βρει
μιμητές. Για να μην υπάρχει το «όραμα», ο τόπος αναφοράς, η «Γη της επαγγελίας» για
τους άρρωστους ιδεολογικά, για τους διεστραμμένους ψυχολογικά, για τους
επαγγελματίες της φρίκης, για τους εμπόρους της ανθρώπινης δυστυχίας. Το
Χαλιφάτο θα πρέπει να πάψει να υπάρχει.
Απομένουν κάποιες σημαντικές πόλεις ακόμη. Πρώτα το Χαλέπι, όπου
επιτέλους ας βοηθήσουν Ρώσοι και ΗΠΑ μαζί τον Συριακό στρατό για
την κατάληψή του και να μπει ένα τέλος στην ανθρωποσφαγή. Μετά έρχεται η
Μοσούλη, όπου οι προετοιμασίες για την τελική επίθεση του Ιρακινού στρατού και
των Κούρδων Πεσμαργκά βρίσκονται στο τελικό στάδιο και το τέλος σε όλα έρχεται
με την τελική επίθεση και την απελευθέρωση της Καλλινίκης-Ράκα. Εδώ να
επισημάνουμε ότι επιβάλλεται στον Δυτικό κόσμο να αποφύγει θέσεις
που υπονομεύουν την ηθική στάση και τον Δυτικό πολιτισμό. Μετά την
απελευθέρωση (καταστροφή)
της Ράκα (Καρχηδόνας),
οι Τζιχαντιστές θα πρέπει να αντιμετωπίσουν το Διεθνές Δίκαιο (και βέβαια όχι
να εξανδραποδισθούν όπως τότε οι Καρχηδόνιοι) για τα εγκλήματα κατά
της ανθρωπότητας. Ας συσταθεί Ειδικό δικαστήριο, όπως στην Δίκη της
Νυρεμβέργης, όπως με την πρώην Γιουγκοσλαβία το ICTY
(International Criminal Tribune for Yugoslavia)
και την Ρουάντα το ICTR και ας
περάσουν όλοι αυτοί οι ψυχοπαθείς της διαστρεβλωμένης και άρρωστης θρησκευτικής
πίστης να δώσουν λόγο στην Παγκόσμια Κοινότητα για τα εγκλήματά των, ώστε
να αποδοθεί η Νέμεσις. Και μέχρι τότε ας είμαστε προετοιμασμένοι για τον
θανάσιμο ρόγχο του θηρίου, που θα έχει αντίκτυπο σε πόλεις στην Ευρώπη και τις
ΗΠΑ, με αθώα θύματα. Έτσι παραφράζοντας την ρήση του Ρωμαίου Συγκλητικού
Κάτωνος, θα λέγαμε σήμερα DELENDA
EST ISIS ή RAQAA
DELENDA EST, Το
ISIS πρέπει να καταστραφεί, η RAQAA πρέπει να καταστραφεί. Και
επειδή δεν υπάρχει ο Ρωμαίος Κάτων σήμερα, ας γίνει συνείδηση και πολιτική των
Δυτικών κρατών. Έτσι θα εξαλειφθεί η μεγαλύτερη απειλή για την ανθρωπότητα
σήμερα.
*Ο Ιωάννης Αθ. Μπαλτζώης
είναι Αντγος (ε.α.). Tactical Intelligence School (US Army), Μεταπτυχιακό στην
Γεωπολιτική Ανάλυση, Γεωστρατηγική Σύνθεση, Σπουδές Άμυνας και Διεθνούς Δικαίου
στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. www.analystsforchange.org