ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Τι απαντάει ο απολυμένος διοικητής του νοσοκομείου Γρεβενών

Με βάση την αρχή που τηρείται από το μπλόκ των ίσων ευκαιριών, αναρτάται η απάντηση του τέως δκτού του νοσοκομείου Γρεβενών.
Επικαλείται την Δικαιοσύνη, αλλά δεν μας λέει εάν ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ή ΨΕΜΜΑΤΑ τα της καταγγελίας.
http://www.eordaia.org
    Διαβάστε την απάντηση του πρώην διοικητή του νοσοκομείου Γρεβενών ο οποίος αποπέμφθηκε από το υπουργείο Υγείας μετά από καταγγελίες ότι δε διέθετε τα τυπικά προσόντα για να διοριστεί στη συγκεκριμένη θέση.
    Διεπιστώθη πλέον περιτράνως η πετυχημένη προσπάθεια διαπόμπευσης μου, παρά το τόσο κοπιαστικό και επιτυχημένο έργο μου στο Γ.Ν. Γρεβενών, από συγκεκριμένα κέντρα συμφερόντων, και επειδή θεωρώ ότι εθίγησαν τα μέγιστα, για αυτό εξάλλου προσπαθούν ανέντιμα και με κάθε τρόπο να σπιλώσουν το όνομά μου, να βλάψουν εμένα και κατ΄επέκταση την οικογένεια μου προσπαθώντας να μου αφήσουν εκκρεμότητα οδυνηρή, σαν να έχει βγει κάποια καταδικαστική απόφαση εις βάρος μου και επειδή ένας από τους βασικούς κανόνες της δικαιοσύνης είναι το απαντώ για πρώτη και τελευταία φορά σε όλες τις ηλεκτρονικές ιστοσελίδες, BLOGS - κοινωνική δικτύωση, ιστοσελίδες  ενημέρωσης ότι η κάθε απορία σας, θα επιλυθεί και θα σας δοθεί η ορθή απάντηση μόνο μέσω της μοναδικής εναπομείνασας αρχής, η οποία δεν είναι άλλη πέραν της ελληνικής δικαιοσύνης. Τοιουτοτρόπως θα αποδοθούν τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και ίσως σταματήσει η αρρωστημένη, επιδερμική, παραπλανητική και κατευθυνόμενη  ενημέρωση.
    Επιτέλους όσοι από εσάς έχετε σοβαρότητα για να μην πω, κάτι άλλο καλό είναι να πάψετε να κάνετε τηλεκατηγορουμένους. Επιφυλάσσομαι για κάθε ηθικό και νόμιμο δικαίωμα μου, περί προστασίας του ονόματος της τιμής και υπόληψης μου αλλά και της οικογενείας μου, αλλά και της αρίστης κοινωνικής παράστασης μου.

Θ. Η. ΚΟΥΚΑΚΗΣ