ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

«Αυτά τα μηχανήματα ήταν η ζωή της μητέρας μου»

Εκ πρώτης όψεως, το θέμα φαίνεται εξοργιστικό, και εγκληματικό.
Διαβάζοντας όμως και ακούγοντας τις συνεντεύξεις, πείστηκα ότι τα πράγματα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.
Παντελής αδιαφορία για την σύνταξη κτλ κτλ. Αν δεν ήξεραν, ας ρωτούσαν.
Κανείς δεν είχε ενημερώσει τη ΔΕΗ για την κατάσταση της γυναίκας.
Κανείς δεν έκανε ενέργειες για ‘’κοινωνικό τιμολόγιο’’ κτλ.
‘’Έτυχε’’ η γυναίκα που την πρόσεχε, να απουσιάζει.
‘’Έτυχε να μην λειτουργήσει αυτομάτως η γεννήτρια, μόλις έγινε η διακοπή.
Δώσανε σε …. Βουλευτή αντίγραφα δικαιολογητικών, για να κάνει ‘’κάτι’’.
Από ό τι φαίνεται, στην γυναίκα είχαν βάλει τον ‘’αυτόματο πιλότο’’, γιατί μάλλον τους ήταν βάρος.
Τίποτα περισσότερο. Τίποτα λιγώτερο.
    Την τελευταία της πνοή άφησε χθες το απόγευμα μέσα στο σπίτι της, στη συνοικία της Νέας Χώρας στα Χανιά, μια 56χρονη τετραπληγική γυναίκα.
    Η γυναίκα τα τελευταία 15 χρόνια αντιμετώπιζε σοβαρότατα προβλήματα υγείας και όπως κατήγγειλαν τα παιδιά της, άφησε την τελευταία της πνοή το μεσημέρι.
    Μία ώρα νωρίτερα, η ΔΕΗ λόγω χρέους της είχε κόψει το ρεύμα, αν και χρειαζόταν μηχανική υποστήριξη από τρία μηχανήματα όλο το 24ωρο.
    Οι συγγενείς της 56χρονης κατέθεσαν χθες το απόγευμα μήνυση κατά παντός υπευθύνου, ενώ τα ακριβή αίτια του θανάτου της αναμένεται να προσδιορίσει η νεκροψία-νεκροτομή.
    Σύμφωνα με την ιστοσελίδα flashnews.gr, το συνεργείο της ΔΕΔΔΗΕ πήγε στο σπίτι την ώρα που έλειπε από αυτό η γυναίκα που την πρόσεχε.
    Έκοψε την παροχή στο ρεύμα και από εκεί και μετά άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την 56χρονη.
    Όπως καταγγέλουν οι συγγενείς, παρότι το μηχάνημα ειδοποιεί με χαρακτηριστικό ήχο συναγερμού όταν κόβεται το ρεύμα, ουδείς τον άκουσε από το συνεργείο της επιχείρησης, με συνέπεια η γυναίκα να πεθάνει αβοήθητη.
    Όπως υποστηρίζει ο γιος της, το χρέος της ΔΕΗ είναι στα 800 ευρώ με το «χαράτσι».
Της είχαν κόψει τη σύνταξη του ΟΓΑ
    Το πρώτο «χτύπημα» για την άτυχη γυναίκα ήρθε από τον ΟΓΑ.
    Πριν από λίγους μήνες, «τα Χανιώτικα νέα» είχαν αναδείξει με δημοσίευμά τους το κόψιμο της αγροτικής σύνταξης που έπαιρνε με την αιτιολογία ότι εμφανιζόταν να διαθέτει ανθοπωλείο.
    Όπως σημειώνει η εφημερίδα «Ελευθεροτυπία», το συγκεκριμένο κατάστημα είχε βάλει λουκέτο από το 1994.
    Μάλιστα, η οικογένεια της 56χρονης είχε κάνει ένσταση στον ΟΓΑ, ο διοικητής του οποίου είχε, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της εφημερίδας, ενημερωθεί και μετά τα δημοσιεύματα υποσχέθηκε να εξετάσει το θέμα.
    Από την 1η Απριλίου που έγινε η εξέταση της έντασης έως σήμερα, ο ΟΓΑ δεν είχε ενημερώσει για την τύχη της.
Σταθάκης: Είχα παρέμβει προσωπικά στη ΔΕΗ για την 56χρονη
    Ο βουλευτής Χανιών του ΣΥΡΙΖΑ Γιώργος Σταθάκης, μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Mega, έκανε λόγο για μια τραγική ιστορία, στην οποία είχε παρέμβει προσωπικά τόσο για το ζήτημα της ΔΕΗ όσο και για το θέμα της σύνταξης. Φιλαράκι, ή δεν παρενέβεις αρκετά, ή σε έχουνε ‘’γραμμένο’’. Διάλεξε.
Τι απαντά η ΔΕΗ
    Δεν είχε γίνει ποτέ αίτηση για καταχώρηση της περίπτωσης της 56χρονης ως ευάλωτης καταναλώτριας, σημειώνει η ΔΕΗ για τη διακοπή της ηλεκτροδότησης στο σπίτι της τετραπληγικής γυναίκας.
    Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, η επιχείρηση δεν κόβει ποτέ το ρεύμα σε τέτοιες περιπτώσεις.
Αναλυτικά τι αναφέρει η ΔΕΗ:
«Σχετικά με τις σημερινές αναφορές σε διαδικτυακές σελίδες για διακοπή ηλεκτροδότησης οικίας καταναλωτή στα Χανιά Κρήτης λόγω οφειλής, κατόπιν σχετικής εντολής της ΔΕΗ ΑΕ, οφείλουμε να ενημερώσουμε για τα κάτωθι:
    Ύστερα απο σχετικό έλεγχο των στοιχείων του καταναλωτή που ειναι καταχωρημένα στο μηχανογραφικό μας σύστημα, διαπιστώθηκε ότι
ουδέποτε δηλώθηκε και συνεπώς ουδέποτε υπήρξε ενταγμένος στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών και ιδιαίτερα στην κατηγορία των ατόμων που χρήζουν μηχανικής υποστήριξης, για τους οποίους η Επιχείρηση, δεν προβαίνει σε διακοπή ηλεκτροδότησης της οικίας τους λόγω οφειλής, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου και όχι μόνον κατά τους μήνες που προστάζουν οι σχετικοί κώδικες της πολιτείας.
    Ως εκ τούτου, η Επιχείρηση δεν ήταν και δεν θα μπορούσε να είναι σε θέση να γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλώτης ήταν μηχανικά υποστηριζόμενος, ώστε να λάβει τα απαραίτητα μέτρα.
Υπενθυμίζουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ευπαθών καταναλωτών, για την ένταξη στο Μητρώο των Ευάλωτων Πελατών απαιτείται μια απλή αίτηση, η οποία μπορεί να υποβληθεί και τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΔΕΗ, 11770».