ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Καλαφάτης: Θα κάνω ό,τι περνά από το
χέρι μου για να “τρέξει με χίλια” το project του γηπέδου του ΠΑΟΚ
Τη θέλησή του, να κάνει ό,τι περνά από το
χέρι του, όπως είπε χαρακτηριστικά, για να προχωρήσει το project της κατασκευής της ΠΑΟΚ Τούμπα Arena, όπως την ονόμασε, εξέφρασε, λίγο μετά τα
μεσάνυχτα την Τρίτη
23 Απριλίου 2019, από το
βήμα του δημοτικού συμβουλίου Θεσσαλονίκης, ο Σταύρος
Καλαφάτης, βουλευτής Α Θεσσαλονίκης της Νέας
Δημοκρατίας, επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Εντάξει».
«Ως βουλευτής, θα “τρέξω με χίλια” αυτό το project.
Αντιλαμβάνομαι πλήρως τη σημασία για την ανάπτυξη -όχι μόνον της περιοχής της
Τούμπας- αλλά για όλη την πόλη της Θεσσαλονίκης», υπογράμμισε.
Ο κ. Καλαφάτης
έδωσε συγχαρητήρια στην ΠΑΕ
ΠΑΟΚ για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και στο ΤΑΠ ΠΑΟΚ για την κατάκτηση του κυπέλλου και
χαρακτήρισε «ιστορική» την ημέρα, καθώς «μετά από 34 χρόνια, πρόκειται για κάτι πολύ
μεγαλύτερο από μια απλή κατάκτηση ενός τροπαίου. Και το λέω αυτό, χωρίς να
αφήνω απ’ έξω ότι, όλες οι ομάδες της Θεσσαλονίκης έχουν αφήσει το αποτύπωμά
τους και αποτελούν κομμάτι της ιστορίας της πόλης».
Όπως είπε, «η έναρξη της διαδικασίας για το Ειδικό Χωρικό
Σχέδιο συμπίπτει με την έναρξη μιας μεγάλης πορείας, με εφαλτήριο ένα νέο
γήπεδο». Επικαλούμενος, δε, την
ιδιότητά του, ως αθλητικού επιστήμονα, πέρα από τη βουλευτική και αυτήν του
επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στο δήμο, εξήγησε ότι «οι μεγάλες επενδύσεις αυτού
του είδους βοηθούν σε μέγιστο βαθμό την οικονομική ανάπτυξη όλης της περιοχής
κι όχι μόνο την τοπική οικονομία κατά τις ημέρες των αθλητικών εκδηλώσεων, δημιουργώντας
προστιθέμενη αξία. Μπορεί να λειτουργήσει ως booster της οικονομίας της πόλης», πρόσθεσε.
Επισήμανε ότι επιλύονται μια σειρά από
χωροταξικά και πολεοδομικά ζητήματα που βρίσκονται σε εκκρεμότητα. «Η δημιουργία του γηπέδου του
ΠΑΟΚ ουσιαστικά σπρώχνει την πολιτεία να λύσει ζητήματα 20 χρόνων στην ευρύτερη
περιοχή», είπε
χαρακτηριστικά. Και υπενθύμισε ότι «το γήπεδο της Τούμπας δεν θα προχωρούσε αν δεν
υπήρχε ένα σύγχρονο εργαλείο στη φαρέτρα της πολιτείας, όπως είναι το Ειδικό
Χωρικό Σχέδιο», το
οποίο θεσμοθέτησε ως υπουργός αναπληρωτής Χωροταξίας.
Κατέληξε δηλώνοντας διπλά χαρούμενος και υπερήφανος, καθώς
ήταν αυτός που «ως υπουργός αναπληρωτής Χωροταξίας, εισήγαγα για πρώτη φορά ως το βασικό
πολεοδομικό εργαλείο σχεδιασμού της χώρας τα Ειδικά Χωρικά Σχέδια, το οποία
μαζί, βέβαια, με τα Τοπικά Χωρικά Σχέδια, δίνουν τη δυνατότητα ευελιξίας και
ταχύτητας για την επίλυση προβλημάτων σε κάθε περιοχή που γίνεται μια μεγάλη
επένδυση, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα το περιβάλλον και τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Ακριβώς όπως επιχειρείται να γίνει στο στάδιο της Τούμπας».