Η δασκάλα της Α
δημοτικού έχει πρόβλημα με τον Τοτό που όλο βρίζει και δε δίνει την παραμικρή
σημασία στο μάθημα…
– Ποιο είναι το πρόβλημά σου;» τον ρωτάει
εξαγριωμένη.
– Είμαι πολύ έξυπνος για να είμαι στην πρώτη τάξη.» Απαντά ο Τοτός με ύφος.
– Η αδερφή μου είναι στην τρίτη τάξη και είμαι πολύ εξυπνότερος από αυτήν. Πιστεύω πως πρέπει να πάω τουλάχιστον στην τρίτη κι εγώ.»
Η δασκάλα τον πάει στον διευθυντή, ο οποίος συμφωνεί να του κάνουν διάφορα tests γνώσεων κι εξυπνάδας κι αν απαντήσει σωστά, να τον βάλουν στη τρίτη τάξη.
– Είμαι πολύ έξυπνος για να είμαι στην πρώτη τάξη.» Απαντά ο Τοτός με ύφος.
– Η αδερφή μου είναι στην τρίτη τάξη και είμαι πολύ εξυπνότερος από αυτήν. Πιστεύω πως πρέπει να πάω τουλάχιστον στην τρίτη κι εγώ.»
Η δασκάλα τον πάει στον διευθυντή, ο οποίος συμφωνεί να του κάνουν διάφορα tests γνώσεων κι εξυπνάδας κι αν απαντήσει σωστά, να τον βάλουν στη τρίτη τάξη.
– Πόσο κάνει 3×13; » ρωτά ο
διευθυντής.
– Τριάντα εννέα.
– Τριάντα εννέα.
– Ποια είναι η πρωτεύουσα της Φιλανδίας; »
– Το Ελσίνκι..
– Το Ελσίνκι..
– Πότε γιορτάζουμε το έπος της Αλβανίας;
– Την 28η Οκτωβρίου.
Σε όλες τις ερωτήσεις του διευθυντή, ο Τοτός απαντά σωστά. Όμως, μετά αρχίζει να ρωτά η δασκάλα, η οποία τον έχει άχτι και θέλει να αποδείξει πόσο αθυρόστομος είναι…
– Την 28η Οκτωβρίου.
Σε όλες τις ερωτήσεις του διευθυντή, ο Τοτός απαντά σωστά. Όμως, μετά αρχίζει να ρωτά η δασκάλα, η οποία τον έχει άχτι και θέλει να αποδείξει πόσο αθυρόστομος είναι…
– Τι είναι αυτά που η αγελάδα έχει 4 κι εγώ
2; » ρωτάει πονηρά η δασκάλα.
– Τα πόδια » απαντά ήρεμα ο Τοτός.
– Τα πόδια » απαντά ήρεμα ο Τοτός.
– Τι είναι αυτό που έχεις μέσα στο παντελόνι
σου, ενώ εγώ δεν έχω;
– Τσέπες.
– Τσέπες.
– Τι είναι μαλλιαρό, οβάλ, γλυκό και μέσα
υγρό;
– Η καρύδα. »
-Τι μπαίνει μέσα σκληρό και ροζ και βγαίνει μαλακό και βρεγμένο;
Ο διευθυντής ανοίγει διάπλατα τα μάτια του, αλλά πριν προλάβει να μιλήσει ο Τοτός λέει με αυτοπεποίθηση:
– Η τσίχλα.
– Η καρύδα. »
-Τι μπαίνει μέσα σκληρό και ροζ και βγαίνει μαλακό και βρεγμένο;
Ο διευθυντής ανοίγει διάπλατα τα μάτια του, αλλά πριν προλάβει να μιλήσει ο Τοτός λέει με αυτοπεποίθηση:
– Η τσίχλα.
– Τι κάνει ο άντρας όρθιος, η γυναίκα καθιστή
και το σκυλί στα τρία πόδια του; » ρωτά ακόμη πιο έντονα η δασκάλα.
– Χειραψία.
Η δασκάλα τα έχει πάρει στο κρανίο! Αποφασίζει λοιπόν να χτυπήσει πιο δυνατά:
– Χειραψία.
Η δασκάλα τα έχει πάρει στο κρανίο! Αποφασίζει λοιπόν να χτυπήσει πιο δυνατά:
– Χώνεις τα παλούκια μέσα μου. Με πιέζεις, με
καρφώνεις κι εγώ ανεβαίνω. Δεν προλαβαίνεις να τελειώσεις κι εγώ βρέχομαι. Τι
είμαι;
Τα μάτια του διευθυντή ανοίγουν τρομαγμένα, αλλά πάλι πριν προλάβει να πει κάτι, ακούει τον Τοτό να απαντά:
– Η σκηνή! » απαντά με σιγουριά ο Τοτός.
Τα μάτια του διευθυντή ανοίγουν τρομαγμένα, αλλά πάλι πριν προλάβει να πει κάτι, ακούει τον Τοτό να απαντά:
– Η σκηνή! » απαντά με σιγουριά ο Τοτός.
– Βάζεις το δάχτυλο μέσα μου! Με παίζεις
νευρικά! Ο σωστός άντρας αυτό κάνει πρώτα. Τι είμαι;
Ο διευθυντής πλέον άναυδος κοιτάζει σα χαμένος!
– Η βέρα! » λέει θριαμβευτικά ο Τοτός.
Ο διευθυντής πλέον άναυδος κοιτάζει σα χαμένος!
– Η βέρα! » λέει θριαμβευτικά ο Τοτός.
– Είμαι σε διάφορα μεγέθη. Όταν δεν είμαι
καλά, στάζω. Όταν με πιάνεις και με αναταράζεις, ανακουφίζομαι…. Τι είμαι;
– Η μύτη.
– Η μύτη.
– Είμαι σα σκληρό δοκάρι με σουβλερή άκρη.
καρφώνομαι με δύναμη τρέμοντας.. Τι είμαι;
– Το βέλος!
– Το βέλος!
– Αρχίζω από «μ» και τελειώνω σε «ι». Όταν με δοκιμάσεις λιγώνεσαι. Τι είμαι;
– Το μέλι φυσικά!
Ο διευθυντής φωνάζει:
– Φτάνει πια! Ποια τρίτη τάξη; Στείλε το κωλόπαιδο κατευθείαν στο πανεπιστήμιο! Εγώ από μέσα μου απάντησα λάθος σε όλες τις ερωτήσεις…!
– Το μέλι φυσικά!
Ο διευθυντής φωνάζει:
– Φτάνει πια! Ποια τρίτη τάξη; Στείλε το κωλόπαιδο κατευθείαν στο πανεπιστήμιο! Εγώ από μέσα μου απάντησα λάθος σε όλες τις ερωτήσεις…!