http://www.efenpress.gr
Εδώ και ένα μήνα στον χώρο της ΕΛΒΟ έχουν μεταφερθεί τα παλιά BMP του Ελληνικού Στρατού που
έχουν παραχωρηθεί σε γείτονα χώρα.
Υπάρχει συμφωνία αυτά να επισκευαστούν στην
χειμάζουσα ΕΛΒΟ μήπως και πάρει “μπρός”
αυτό το σύγχρονο και με μεγάλες δυνατότητες εργοστάσιο. Μία βιομηχανία που μετά
την επτάχρονη παράδοση του στον εκκαθαριστή το κράτος σταθερά πληρώνει και το
προσωπικό και τον εκκαθαριστή.
Η διαπραγμάτευση της παραχώρησης και της σε
συνέχεια επισκευής έγινε εδώ και τρισήμιση χρόνια. Τώρα που μετά τις “fast truck” διαδικασίες φτάσαμε τα
οχήματα να είναι μέσα στην ΕΛΒΟ
, ο διαχειριστής δεν υπογράφει την σύμβαση
με τον επιχειρηματία που προσφέρει τιμή εργατοώρας κατά 2-5 ευρώ επιπλέον από
έγγραφη προσφορά που έχει απο γειτονικές χώρες.
Δεν ξέρουμε το πόσο καλή ή κακή είναι η προσφερόμενη τιμή σίγουρα όμως, όπως αποδεικνύεται είναι τιμή αγοράς και σε κάθε περίπτωση μετά από κάποια χρόνια η εταιρεία της διαχείρισης να εγγράψει στα βιβλία της εταιρείας κάποιο νούμερο έργου στην στήλη έσοδα μια και επτά χρόνια εγγράφει μόνο επιδοτήσεις, πέρα του οτι θα έχει εργοστάσιο εν λειτουργία.
Το “μεγάλο αφεντικό”, που δεν είναι άλλο απο το Υπουργείο Οικονομικών, φαίνεται δεν το αγγίζει καθόλου το πρόβλημα και έχει εθιστεί κάθε 1η του μήνα να πληρώνει την μισθοδοσία. Του είναι πολυ πιο εύκολο από το να πληρώνει μόνο την διαφορά, αν υπάρχει, από τα έσοδα που θα έχει.
Όλα αυτά δε, είναι σε πλήρη αρμονία με το οτι μόλις χθες το Υπουργείο Οικονομικών διέθεσε 31 εκατομμύρια για “την συνέχιση ναυπήγησης των πυραυλακάτων” στα Ναυπηγεία Ελευσίνας χωρίς να μας λέει κανείς πότε και αν θα τελειώσουν ή πόσα ακόμη εκατομμύρια θα χρειαστούν για να τελειώσουν.
Θα επανέλθουμε για ΕΑΒ και ΕΑΣ τα άλλα ορφανά παιδιά του Υπουργείου Οικονομικών, μήπως κάποιος πρέπει να τα υιοθετήσει μπας και…..
Δεν ξέρουμε το πόσο καλή ή κακή είναι η προσφερόμενη τιμή σίγουρα όμως, όπως αποδεικνύεται είναι τιμή αγοράς και σε κάθε περίπτωση μετά από κάποια χρόνια η εταιρεία της διαχείρισης να εγγράψει στα βιβλία της εταιρείας κάποιο νούμερο έργου στην στήλη έσοδα μια και επτά χρόνια εγγράφει μόνο επιδοτήσεις, πέρα του οτι θα έχει εργοστάσιο εν λειτουργία.
Το “μεγάλο αφεντικό”, που δεν είναι άλλο απο το Υπουργείο Οικονομικών, φαίνεται δεν το αγγίζει καθόλου το πρόβλημα και έχει εθιστεί κάθε 1η του μήνα να πληρώνει την μισθοδοσία. Του είναι πολυ πιο εύκολο από το να πληρώνει μόνο την διαφορά, αν υπάρχει, από τα έσοδα που θα έχει.
Όλα αυτά δε, είναι σε πλήρη αρμονία με το οτι μόλις χθες το Υπουργείο Οικονομικών διέθεσε 31 εκατομμύρια για “την συνέχιση ναυπήγησης των πυραυλακάτων” στα Ναυπηγεία Ελευσίνας χωρίς να μας λέει κανείς πότε και αν θα τελειώσουν ή πόσα ακόμη εκατομμύρια θα χρειαστούν για να τελειώσουν.
Θα επανέλθουμε για ΕΑΒ και ΕΑΣ τα άλλα ορφανά παιδιά του Υπουργείου Οικονομικών, μήπως κάποιος πρέπει να τα υιοθετήσει μπας και…..