Με το πρόσχημα της επισκευής έφτασε στο
λιμάνι της Ελευσίνας το δεξαμενόπλοιο «NOOR 1». Ωστόσο, η βλάβη ήταν απλά η
πρόφαση ώστε να διοχετευτούν σε ολόκληρη την Ευρώπη οι δύο τόνοι και 120 κιλά
ηρωίνης που έκρυβε στο εσωτερικό του.
Οι αρχές αναφέρουν ότι πίσω από την υπόθεση με το «πλοίο του θανάτου» κρύβεται ένα τεράστιο καρτέλ ναρκωτικών, το οποίο μετέφερε το εμπόρευμά του από το Ιράν στην Ευρώπη.
Η επιχείρηση του Λιμενικού άρχισε τα ξημερώματα της Κυριακής σε Ελευσίνα και Κορωπί. Συνολικά συνελήφθησαν 14 άτομα, ανάμεσά τους η 53χρονη εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρίας, έντεκα Ινδοί – μέλη του πληρώματος – ένας Ιρανός συνοδός του φορτίου των ναρκωτικών, καθώς και ένας Έλληνας, που βοήθησε στη μεταφορά περίπου μισού τόνου ηρωίνης στη βίλα της Φιλοθέης.
Το δρομολόγιο του θανάτου
Όπως διαπιστώθηκε από την έρευνα, το δρομολόγιο του πλοίου άρχισε από το Αφγανιστάν. Από εκεί, το φορτίο της ηρωίνης μεταφέρθηκε με φορτηγό στο Ιράν και στη συνέχεια τοποθετήθηκε στο δεξαμενόπλοιο «NOOR 1» με σημαία Τόνγκο, το οποίο βρισκόταν ανοιχτά του Ομάν.
Στις 7 Ιουνίου, το πλοίο έφτασε στην Ελευσίνα, με τη μεγαλύτερη ποσότητα ηρωίνης που έχει καταγραφεί ποτέ στην Ευρώπη. Στο εσωτερικό του ωστόσο είχε και 18 τόνους καύσιμου, χωρίς παραστατικά.
Από την Ελευσίνα, η ηρωίνη μεταφέρθηκε με δύο δρομολόγια πρώτα στη βίλα του εφοπλιστή και της πρώην συζύγου του αλλά και στην αποθήκη στο Κορωπί. Τα τελευταία 986 κιλά ηρωίνης μεταφέρθηκαν σε εγκαταλελειμμένο πτηνοτροφείο μετά τις πρώτες συλλήψεις, αφού τα μέλη του καρτέλ ήθελαν να την ξεφορτωθούν, πριν συλληφθούν και οι ίδιοι από το Λιμενικό.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι άνδρες του Λιμενικού συνεχίζουν τις έρευνες προκειμένου να διαπιστώσουν εάν υπάρχουν και άλλα μέλη του καρτέλ της ηρωίνης, τα οποία ακόμη δεν έχουν συλληφθεί.
Το σχέδιο των εμπόρων ναρκωτικών
Σύμφωνα με τις αρχές, το σχέδιο του καρτέλ ήταν οι δύο τόνοι να μείνουν στην Αττική για ολόκληρο το 2014 και να μεταφέρονται με διάφορους τρόπους στην Ευρώπη σε μικρές ποσότητες - 50 με 80 κιλά τη φορά - ανάλογα με τις παραγγελίες.
Το συγκεκριμένο πλοίο αυτό αγοράστηκε πριν από ένα χρόνο περίπου, ενώ η πλοιοκτήτρια εταιρία δεν έχει στην κατοχή της άλλο πλοίο. Αυτό οδηγεί τους άνδρες του Λιμενικού και της Αστυνομίας στο συμπέρασμα ότι το πλοίο αγοράστηκε μόνο για την μεταφορά των ναρκωτικών.
Οι αρχές αναφέρουν ότι πίσω από την υπόθεση με το «πλοίο του θανάτου» κρύβεται ένα τεράστιο καρτέλ ναρκωτικών, το οποίο μετέφερε το εμπόρευμά του από το Ιράν στην Ευρώπη.
Η επιχείρηση του Λιμενικού άρχισε τα ξημερώματα της Κυριακής σε Ελευσίνα και Κορωπί. Συνολικά συνελήφθησαν 14 άτομα, ανάμεσά τους η 53χρονη εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας εταιρίας, έντεκα Ινδοί – μέλη του πληρώματος – ένας Ιρανός συνοδός του φορτίου των ναρκωτικών, καθώς και ένας Έλληνας, που βοήθησε στη μεταφορά περίπου μισού τόνου ηρωίνης στη βίλα της Φιλοθέης.
Το δρομολόγιο του θανάτου
Όπως διαπιστώθηκε από την έρευνα, το δρομολόγιο του πλοίου άρχισε από το Αφγανιστάν. Από εκεί, το φορτίο της ηρωίνης μεταφέρθηκε με φορτηγό στο Ιράν και στη συνέχεια τοποθετήθηκε στο δεξαμενόπλοιο «NOOR 1» με σημαία Τόνγκο, το οποίο βρισκόταν ανοιχτά του Ομάν.
Στις 7 Ιουνίου, το πλοίο έφτασε στην Ελευσίνα, με τη μεγαλύτερη ποσότητα ηρωίνης που έχει καταγραφεί ποτέ στην Ευρώπη. Στο εσωτερικό του ωστόσο είχε και 18 τόνους καύσιμου, χωρίς παραστατικά.
Από την Ελευσίνα, η ηρωίνη μεταφέρθηκε με δύο δρομολόγια πρώτα στη βίλα του εφοπλιστή και της πρώην συζύγου του αλλά και στην αποθήκη στο Κορωπί. Τα τελευταία 986 κιλά ηρωίνης μεταφέρθηκαν σε εγκαταλελειμμένο πτηνοτροφείο μετά τις πρώτες συλλήψεις, αφού τα μέλη του καρτέλ ήθελαν να την ξεφορτωθούν, πριν συλληφθούν και οι ίδιοι από το Λιμενικό.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι άνδρες του Λιμενικού συνεχίζουν τις έρευνες προκειμένου να διαπιστώσουν εάν υπάρχουν και άλλα μέλη του καρτέλ της ηρωίνης, τα οποία ακόμη δεν έχουν συλληφθεί.
Το σχέδιο των εμπόρων ναρκωτικών
Σύμφωνα με τις αρχές, το σχέδιο του καρτέλ ήταν οι δύο τόνοι να μείνουν στην Αττική για ολόκληρο το 2014 και να μεταφέρονται με διάφορους τρόπους στην Ευρώπη σε μικρές ποσότητες - 50 με 80 κιλά τη φορά - ανάλογα με τις παραγγελίες.
Το συγκεκριμένο πλοίο αυτό αγοράστηκε πριν από ένα χρόνο περίπου, ενώ η πλοιοκτήτρια εταιρία δεν έχει στην κατοχή της άλλο πλοίο. Αυτό οδηγεί τους άνδρες του Λιμενικού και της Αστυνομίας στο συμπέρασμα ότι το πλοίο αγοράστηκε μόνο για την μεταφορά των ναρκωτικών.