Σύμφωνα με την Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Α.Α.Δ.Ε. από το 2010 έως και το 2016, δεν έχουν καταβληθεί
τέλη κυκλοφορίας για 89.225 οχήματα τα οποία ανήκουν σε 40.120 ΑΦΜ.
Ολοι οι παραπάνω θα κληθούν μέσω e-mail να πληρώσουν άμεσα και χωρίς δυνατότητα δόσεων, τα διπλά τέλη Τέλη από όσα χρωστάνε, σύμφωνα με το πρόστιμο που ισχύει. Εφόσον δεν τα καταφέρουν, αυτά θα συσσωρευθούν με τις τυχόν υπόλοιπες ληξιπρόθεσμες οφειλές που υπάρχουν, με την απειλή πλέον οι κατασχέσεις των τραπεζικών λογαριασμών του πολίτη να είναι άμεσος. Το ίδιο ισχύει και για τις επιχειρήσεις και τα επαγγελματικά-leasing αυτοκίνητα…
Και δε σταματάνε εδώ, αφού τις επόμενες ημέρες θα ολοκληρωθεί και ο έλεγχος για τα οχήματα από το 2010 και πίσω, με τα πρόστιμα εκεί στις περισσότερες περιπτώσεις, να είναι πολύ μεγαλύτερα, αφού τα αυτοκίνητα πλήρωναν Τέλη Κυκλοφορίας σύμφωνα με τα κυβικά εκατοστά του κινητήρας τους. Παράλληλα τα συσσωρευμένα τέλη από τα προηγούμενα χρόνια και ο διπλασιασμός τους από τη μη εκπρόθεσμη καταβολή, αυξάνουν τα ποσά σε δυσθεώρητα ύψη.
«Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα» για τους ιδιοκτήτες οχημάτων που δεν έχουν καταβάλει Τέλη Κυκλοφορίας, αφού οι άμυνές τους στα απανωτά χτυπήματα της εφορίας είναι ελάχιστες έως μηδαμινές. Από τη μία δεν μπορούν να παραδώσουν τις πινακίδες ή να διαγράψουν τα οχήματα τους, αν δεν πληρωθούν εξολοκλήρου όλα τα Τέλη Κυκλοφορίας, που χρωστάει το όχημα. Παράλληλα, εφόσον κατασχεθεί ο τραπεζικός λογαριασμός, δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για άμεση άρση της απόφασης αυτής…
Ολοι οι παραπάνω θα κληθούν μέσω e-mail να πληρώσουν άμεσα και χωρίς δυνατότητα δόσεων, τα διπλά τέλη Τέλη από όσα χρωστάνε, σύμφωνα με το πρόστιμο που ισχύει. Εφόσον δεν τα καταφέρουν, αυτά θα συσσωρευθούν με τις τυχόν υπόλοιπες ληξιπρόθεσμες οφειλές που υπάρχουν, με την απειλή πλέον οι κατασχέσεις των τραπεζικών λογαριασμών του πολίτη να είναι άμεσος. Το ίδιο ισχύει και για τις επιχειρήσεις και τα επαγγελματικά-leasing αυτοκίνητα…
Και δε σταματάνε εδώ, αφού τις επόμενες ημέρες θα ολοκληρωθεί και ο έλεγχος για τα οχήματα από το 2010 και πίσω, με τα πρόστιμα εκεί στις περισσότερες περιπτώσεις, να είναι πολύ μεγαλύτερα, αφού τα αυτοκίνητα πλήρωναν Τέλη Κυκλοφορίας σύμφωνα με τα κυβικά εκατοστά του κινητήρας τους. Παράλληλα τα συσσωρευμένα τέλη από τα προηγούμενα χρόνια και ο διπλασιασμός τους από τη μη εκπρόθεσμη καταβολή, αυξάνουν τα ποσά σε δυσθεώρητα ύψη.
«Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα» για τους ιδιοκτήτες οχημάτων που δεν έχουν καταβάλει Τέλη Κυκλοφορίας, αφού οι άμυνές τους στα απανωτά χτυπήματα της εφορίας είναι ελάχιστες έως μηδαμινές. Από τη μία δεν μπορούν να παραδώσουν τις πινακίδες ή να διαγράψουν τα οχήματα τους, αν δεν πληρωθούν εξολοκλήρου όλα τα Τέλη Κυκλοφορίας, που χρωστάει το όχημα. Παράλληλα, εφόσον κατασχεθεί ο τραπεζικός λογαριασμός, δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για άμεση άρση της απόφασης αυτής…