Από τη Βικιπαίδεια,
Καθελκύστηκε ως
HMS Border (L67). Η έναρξη ναυπήγησης του έγινε στα
ναυπηγεία UK
– Swan Bunter & Wigham Richardson Ltd. Wallsend–on-Tyne την 1η Μαΐου 1941. Η καθέλκυση του έγινε στις 3 Φεβρουαρίου 1942.
Στις 26 Αυγούστου 1942, με τη συμπλήρωση της
εκπαίδευσης και ενώ έπλεε κάτω από ομίχλη μόνον με την αριστερή μηχανή σε
λειτουργία, προσάραξε κοντά στην περιοχή Σκάπα Φλόου.
Χρειάστηκαν τέσσερις μήνες για επισκευές.
Στις 26 Ιανουαρίου 1943 βύθισε το γερμανικό υποβρύχιο U-553
κοντά στην περιοχή του ακρωτηρίο Φινίστερο.
Στις 20 προς 21 Ιουλίου 1943 σε συνεργασία με το HMS Quantock(L58) επιτυχώς αντιμετώπισε 3 τορπιλακάτους κατά τη διάρκεια νυχτερινής συμπλοκής, βυθίζοντας 2 από αυτές.
Στις 20 Σεπτεμβρίου 1943 μετά την συνθηκολόγηση
της Ιταλίας ο Ιταλικός Στόλος του Τάραντα έπλευσε
στη Μάλτα και
παραδόθηκε σε συμμαχική μοίρα 4 πλοίων. Ένα
από αυτά ήταν ο Αδρίας.
Στις 22 Σεπτεμβρίου 1943 και ενώ βρίσκονταν
κοντά στην Κάλυμνο με
το βρετανικό A/T HMSHurworth προσέκρουσε σε νάρκη και από την
έκρηξη αποκόπηκε η πλώρη του. Το Hurworth, στην προσπάθειά του να πλεύσει προς βοήθεια του Αδρία, προσέκρουσε επίσης σε νάρκη και βυθίστηκε, παρασύροντας
στο βυθό 143 άνδρες. Ο Αδρίας παρά τις ζημιές
κατόρθωσε και έφθασε στην κοντινή τουρκική ακτή
της Μύνδου (σημερινὸ Γκιουμουσλούκ,
Gümüşlük). Οι απώλειες ήταν 21 νεκροί και 30
τραυματίες.
Στις 6 Δεκεμβρίου κατέπλευσε στην Αλεξάνδρεια, όπου έγινε δεκτό μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού από τον συμμαχικό Στόλο. Δεν πραγματοποιήθηκε η επισκευή του λόγω της λήξεως του πολέμου στην περιοχή της Μεσογείου. Το 1945 επιστράφηκε στην Αγγλία όπου και πουλήθηκε για παλιοσίδερα.