ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Δείτε τι πληρώναμε για σέρβις και ανταλλακτικά των κρατικών αυτοκινήτων!



Ψάξτε το θέμα σε χαμηλότερο επίπεδο.
Σε ποια συνεργεία πήγαιναν ???
Ποιοί αποφάσιζαν σε ποια συνεργεία θα πάνε ????
Ακολουθήστε την οσμή του χρήματος
defencenet.gr
    Τα ποσά που δαπανώνται για τη συντήρηση των κρατικών λιμουζινών καθ’ όλη τη διάρκεια του μνημονίου και της φτωχοποίησης του ελληνικού λαού είναι πέρα από κάθε φαντασία και λογική, καθιστώντας τις συγκεκριμένες δαπάνες, που συνεχίζονται έως και σήμερα, κυριολεκτικά εκτός τόπου και χρόνου!
    Σε αυτό το απολύτως οξύμωρο πλαίσιο, ένα απλό σέρβις των θωρακισμένων υπερπολυτελών BMW 760 που χρησιμοποιούσαν οι κύριοι Αντώνης Σαμαράς και Ευάγγελος Βενιζέλος στοιχίζει 25.000 ευρώ! Για καινούρια λάστιχα στη Mercedes του Προέδρου της Δημοκρατίας πληρώνουμε 12.000 ευρώ, ενώ χρεώνονται και… εργατικά στο Ελληνικό Δημόσιο για την τοποθέτησή τους (!) που φτάνουν τα 900 ευρώ! Η τοποθέτηση δύο παρμπρίζ στο αυτοκίνητο του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας τιμολογείται 24.000 ευρώ!
    Ναυαρχίδες του VIP στόλου είναι οι δύο BMW 760Li HS που αγοράστηκαν το 2010 επί κυβέρνησης Γιώργου Παπανδρέου για να τις χρησιμοποιούν οι εκάστοτε υπουργοί Οικονομικών και Δημόσιας Τάξης.
Λιγότερο απ’ όσο κοστίζει μόνο το σέρβις της θωρακισμένης BMW που χρησιμοποιούσε για τις μετακινήσεις του ο τέως αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Ευάγγελος Βενιζέλος κάνει το Ι.Χ. αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί τώρα ως πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.
    Πρώτος «ιδιοκτήτης» του ενός εκ των δύο σούπερ αυτοκινήτων, που πληροί τα υψηλότερα επίπεδα θωράκισης παγκοσμίως κατά επιθέσεων με σφαίρες, χειροβομβίδες, ρουκέτες και βόμβες, με την τιμή αγοράς του να φτάνει τις 750.000 ευρώ, υπήρξε ο πρώην υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου και από τον Ιούνιο του 2011 μέχρι και τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου ο διάδοχός του και πρώην αντιπρόεδρος της κυβέρνησης.
    Η δεύτερη αλεξίσφαιρη BMW παραχωρήθηκε το 2012 από τον τότε υπουργό Δημόσιας Τάξης Νίκο Δένδια στο Μέγαρο Μαξίμου και έκτοτε χρησιμοποιούνταν για τις μετακινήσεις του κ. Σαμαρά. Το κόστος του σέρβις της πρωθυπουργικής BMW 760Li HS των 4.400 κυβικών εκατοστών είναι πραγματικά ασύλληπτο. Τον περασμένο Σεπτέμβριο αυτό ανήλθε στα 25.018,21 ευρώ(!). Ειδικότερα, 17.650,51 ευρώ κόστισε η προμήθεια των ανταλλακτικών και 7.367,70 ευρώ η αμοιβή της εργασίας του εξουσιοδοτημένου συνεργείου. Ιλιγγιώδη είναι και τα ποσά για την αντικατάσταση των αλεξίσφαιρων ελαστικών της λιμουζίνας, αφού μια τετράδα από αυτά στοίχισε στις 19 Μαρτίου 2013 το ποσό των 9.672,42 ευρώ!
    Η πρώτη αλλαγή των ελαστικών ειδικού τύπου έγινε τον Ιούνιο του 2011 όταν αντικαταστάθηκε ο ένας τροχός, αντί 3.354 ευρώ. Η τελευταία αλλαγή πραγματοποιήθηκε στις 14 Ιουλίου 2014 με την αντίστοιχη δαπάνη αγοράς να είναι της τάξης των 2.499,35 ευρώ, ενώ η αμοιβή εργασίας τοποθέτησης του ελαστικού «στο θωρακισμένο υπηρεσιακό όχημα μάρκας BMW που χρησιμοποιείται για τις μετακινήσεις του Προέδρου της Κυβερνήσεως» ήταν 399,75 ευρώ. Μικρότερη από τα 600 ευρώ που πληρώθηκαν για την αντικατάσταση άλλου ελαστικού τον Οκτώβριο του 2013 με τιμή αγοράς 2.372,79 ευρώ.
    Μεγάλη ήταν και η δαπάνη αγοράς των ανταλλακτικών για το σέρβις της «δίδυμης» BMW του κ. Βενιζέλου, αφού στις 20 Νοεμβρίου 2014 υπογράφτηκε η σχετική σύμβαση ύψους 18.664,06 ευρώ, με το κόστος των εργατικών να ανέρχεται στα 2.000 ευρώ. Οσο για τα ελαστικά της, τρία εξ αυτών αντικαταστάθηκαν τον Μάρτιο του 2012 αντί 10.396,35 ευρώ. Η επόμενη αλλαγή έγινε τον Αύγουστο του 2013, όταν δαπανήθηκαν 6.536,64 ευρώ για την προμήθεια «δύο ελαστικών επισώτρων ειδικού τύπου στο θωρακισμένο όχημα της Υπηρεσίας μας τύπου BMW 760, το οποίο έχει διατεθεί για τις μετακινήσεις του αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργού Εξωτερικών και Προέδρου του ΠΑΣΟΚ, κ. Βενιζέλου Ευάγγελου», όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση ανάληψης υποχρέωσης. Τέλος, στις 6 Μαρτίου 2014 υπογράφτηκε άλλη σύμβαση αντί του ποσού των 6.433,77 ευρώ για την αλλαγή των υπόλοιπων δύο ελαστικών της θηριώδους λιμουζίνας.
    Ιδιαιτέρως κοστοβόρες ήταν και οι μετακινήσεις του κ. Παπανδρέου  κατά τη διάρκεια της πρωθυπουργίας του. Η θωρακισμένη Mercedes S500 L GUARD που χρησιμοποιούσε άλλαξε ελαστικά τον Δεκέμβριο του 2010, με τη σχετική δαπάνη να ανέρχεται στα 7.710,52 ευρώ. Τον Ιούνιο του 2011 η Υπηρεσία Ασφαλείας Προέδρου της Κυβέρνησης προχώρησε σε σέρβις του αυτοκινήτου καταβάλλοντας 3.125,28 ευρώ. Εν συνεχεία τον Νοέμβριο του 2012 η αντικατάσταση εκ νέου των ελαστικών στοίχισε 9.415,48 ευρώ.
    Αφού μεσολάβησαν συντηρήσεις αρκετών χιλιάδων ευρώ το συγκεκριμένο θωρακισμένο όχημα της Υπηρεσίας Προστασίας Επισήμων άλλαξε λάστιχα για τρίτη φορά τον περασμένο Ιούνιο, με το κοστολόγιο να φτάνει τα 8.932,70 ευρώ. Ακριβότερα αποδεικνύονται τα ελαστικά που φοράει η άλλη θωρακισμένη Mercedes S500 L GUARD του Προέδρου της Δημοκρατίας Κάρολου Παπούλια, αφού βάσει της σχετικής απόφασης που υπογράφτηκε στις 4 Οκτωβρίου 2014, εγκρίθηκε δαπάνη 11.860,60 ευρώ για την προμήθεια 4 ελαστικών και 945 ευρώ για την αμοιβή τοποθέτησής τους.
    Ελαστικά όμως άλλαξαν και στη δεύτερη θωρακισμένη Mercedes ιδίου τύπου της Προεδρίας της Δημοκρατίας με το κόστος αγοράς  να ανέρχεται στα 11.859,41 ευρώ και το κόστος τοποθέτησής τους στα 948 ευρώ. Πιο φορτωμένο είναι το βιβλίο συντήρησης μιας ακόμα θωρακισμένης Mercedes της Υπηρεσίας Προστασίας Επισήμων. Τον Αύγουστο του 2011 πληρώσαμε 7.558,24 ευρώ για ανταλλακτικά και επισκευές, 10.613,04 ευρώ για τον ίδιο λόγο τον Οκτώβριο και τον Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς 9.153,01 ευρώ. Μεταξύ των επισκευών και η αλλαγή 4 αμορτισέρ που κόστισε κάτι λιγότερο από 20.000 ευρώ(!), ενώ τον Φεβρουάριο του 2012 πληρώσαμε στο συνεργείο 8.986,21 ευρώ. Ανάλογη είναι και η μηχανολογική εικόνα μιας επιπλέον θωρακισμένης Mercedes ιδίου τύπου, για την οποία δώσαμε 10.446,59 ευρώ για 2 αμορτισέρ και 11.453,48 ευρώ για 4 καινούρια ελαστικά.