ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

Απάτη:Μεταχειρισμένο ΙΧ με 72.000 χλμ. είχε διανύσει πραγματικά 265.000 χλμ.



    Για όσους θέλουν να αγοράσουν ή να πουλήσουν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΑ σας λέω τα παρακάτω, που είναι και η συνήθης τακτική.
    Στα αυτοκίνητα με ΜΗΧΑΝΙΚΟ κοντέρ, η αλλαγή χιλιομέτρων είναι απλό πράγμα, γίνεται πανεύκολα από συνεργείο. Μπορεί να αποκαλυφθεί μόνο από ίχνη ( κακοτεχνίες ) που έγιναν στο άνοιγμα και το κλείσιμο του κοντέρ.
    Στα αυτοκίνητα με ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ κοντέρ, η αλλαγή δεν είναι και τόσο απλή.
    Το κοντέρ δεν ανοίγεται, αλλά συνδέεται με ηλεκτρονική συσκευή που αλλάζει την ένδειξη. Τέτοιες συσκευές κατασκευάζονται κυρίως στην Ιταλία, κοστίζουν αρκετά, αλλά ‘’βγάζουν τα λεφτά τους’’. Κάθε τέτοια συσκευή, είναι για ορισμένης μάρκας μόνον αυτοκίνητα.
    Αυτό που δεν ξέρει ο κόσμος, είναι πως στα καινούρια μοντέλα ( σχετικά ) η ένδειξη κοντέρ, ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ, αλλά και σε ένδειξη στη μηχανή, που διαβάζεται με καταλληλο μηχάνημα ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ .
    Προς γνώσης σας….
    Πάντως, όσοι ξέρουν λίγα πράγματα από αυτοκίνητα, θα σας πούν ότι ο αριθμός των χιλιομέτρων είναι απλώς ΕΝΔΕΙΞΗ για την κατάσταση του αυτοκινήτου. Υπάρχουν άλλα σημεία, που κρίνουν την αξία του.
    Το χάος που επικρατεί στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, εισαγόμενα και εγχώρια, είναι γνωστό στο Πανελλήνιο χωρίς ωστόσο να υπάρχει το ανάλογο νομοθετικό πλαίσιο ώστε να προστατεύονται οι καταναλωτές.
    Σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia η κατάσταση πλέον έχει ξεφύγει και όσοι καταναλωτές επιβεβαιώνουν πως έχουν αποκτήσει κάποιο μεταχειρισμένο με «γυρισμένα» χιλιόμετρα προσπαθούν να λύσουν το πρόβλημά τους εκτός των δικαστικών αιθουσών καθώς γνωρίζουν πως αν προβούν σε μηνύσεις θα δικαιωθούν μετά από πολλά χρόνια.
    Ωστόσο όπως φαίνεται οι έμποροι που πραγματοποιούν τη γνωστή κομπίνα των γυρισμένων χιλιομέτρων προσπαθούν με κάθε τρόπο να αποφύγουν τις μηνύσεις ανταλλάσσοντας τα μεταχειρισμένα ΙΧ με γυρισμένα χιλιόμετρα με άλλα αυτοκίνητα που έχουν... λιγότερα γυρισμένα χιλιόμετρα!
    Ειδικότερα καταναλωτής προμηθεύτηκε εισαγόμενο μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο από γνωστή εμπορία μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στα Βόρεια Προάστια πριν από ένα χρόνο το οποίο στο κοντέρ του ανέγραφε πως είχε διανύσει 72.000 χλμ. Ωστόσο μετά από τρεις μήνες το αυτοκίνητο άρχισε να έχει προβλήματα και μάλιστα όπως αναφέρει ο κάτοχός του στο Enikonomia: «Πιο συχνά το όχημα κινούνταν μέσω οδικής βοήθειας παρά μόνο του!».
    Μετά από συνεχείς βλάβες αποφάσισε να επισκεφθεί την επίσημη αντιπροσωπεία όπου εκεί διαπιστώθηκε επίσημα πως το όχημα είχε διανύσει 265.000 χλμ. και ανήκε σε εταιρεία ενοικιάσεων ΙΧ στην Ισπανία.
    Κατόπιν μετέβη στον έμπορο όπου και το αγόρασε απαιτώντας την επιστροφή της πώλησης ή την αναταλλαγή με κάποιο άλλο αυτοκίνητο που δεν είχε γυρισμένα χιλιόμετρα.
    Ο έμπορος συμφώνησε με την ανταλλαγή δίδοντας στον εξαπατημένο καταναλωτή ένα πιο καινούριο πετρελαιοκίνητο όχημα το οποίο σύμφωνα με τον έμπορο ήταν σαν καινούριο και είχε διανύσει μόλις 48.000 χλμ.
    Ο καταναλωτής μετά από μία εβδομάδα αποφάσισε να ελέγξει και το δεύτερο αυτοκίνητο που απέκτησε από τον έμπορο σε επίσημη αντιπροσωπεία.
    Το αποτέλεσμα ήταν να διαπιστώσει πως το δεύτερο αυτοκίνητο που απέκτησε έχει διανύσει 165.000 χλμ. και ανήκε σε εταιρεία ενοικίασης της Πορτογαλίας.
    Ο καταναλωτής μετά από την συγκεκριμένη εξέλιξη αποφάσισε πως θα οδηγήσει τον έμπορο στις δικαστικές αίθουσες απαιτώντας και αναστροφή της πώλησης αλλά και μια σεβαστή αποζημίωση καθώς αποδείχθηκε πως ο συγκεκριμένος έμπορος μάλλον δεν διαθέτει αυτοκίνητα χωρίς γυρισμένα χιλιόμετρα...