Γκάφα ΓΕΕΘΑ - Ποιους απέκλεισε από την εισαγωγή
στις στρατιωτικές σχολές
Να είμαστε και λίγο
σοβαροί. Γκάφα ? Ποια γκάφα ? Σοβαρά, πιστεύει οποιοσδήποτε ότι αυτά τα άτομα μπορούν
να σταδιοδρομήσουν σαν Έλληνες Αξιωματικοί ?
Δεν θέλω να τους προσβάλω,
αλλά για το συγκεκριμένο θέμα, είναι εντελώς ακατάλληλοι. Καμία γκάφα λοιπόν.
Απλώς, αυτονόητο.
Γκάφα ΓΕΕΘΑ -τουλάχιστον-
καταγγέλουν με ανακοίνωσή τους οι γονείς που έχουν δημιουργήσει την ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ
ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
.
Στην ανακοίνωσή τους καταγγέλουν τον αποκλεισμό των υποψηφίων που έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα δυσλεξία.
Όλη η ανακοίνωση για την οποία αναμένουμε τις απαντήσεις του ΓΕΕΘΑ:
Αιτία αποκλεισμού υποψήφιων σπουδαστών από τις στρατιωτικές σχολές, θεωρείται η δυσλεξία και οι λοιπές ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει την προκήρυξης για την εισαγωγή σπουδαστών έτους 2014-2015 που στηρίζεται σε προεδρικό διάταγμα του 2014.
Για ακόμη μια φορά, περίοδο πανελληνίων εξετάσεων αναδεικνύεται η άγνοια της πολιτείας και της κοινωνίας σχετικά με την δυσλεξία και τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ – ΝΟΣΗΜΑ – ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ - Παρέκκλιση από το φυσιολογικό χαρακτηρίζονταν μέχρι πέρσι
Στην ανακοίνωσή τους καταγγέλουν τον αποκλεισμό των υποψηφίων που έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα δυσλεξία.
Όλη η ανακοίνωση για την οποία αναμένουμε τις απαντήσεις του ΓΕΕΘΑ:
Αιτία αποκλεισμού υποψήφιων σπουδαστών από τις στρατιωτικές σχολές, θεωρείται η δυσλεξία και οι λοιπές ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, βάσει την προκήρυξης για την εισαγωγή σπουδαστών έτους 2014-2015 που στηρίζεται σε προεδρικό διάταγμα του 2014.
Για ακόμη μια φορά, περίοδο πανελληνίων εξετάσεων αναδεικνύεται η άγνοια της πολιτείας και της κοινωνίας σχετικά με την δυσλεξία και τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες.
ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ – ΝΟΣΗΜΑ – ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ - Παρέκκλιση από το φυσιολογικό χαρακτηρίζονταν μέχρι πέρσι
- Εξετάσεις των
φυσικώς αδυνάτων χαρακτηρίζονται οι προφορικές πανελλήνιες μέχρι και
σήμερα και όχι εξετάσεις μαθητών που αποδίδουν με διαφορετικό τρόπο τις γνώσεις τους
- Νόσημα χαρακτηρίζεται για τις εξετάσεις εισαγωγής στρατιωτικών σχολών αλλά δεν καλύπτεται η παρέμβαση ειδικής αγωγής από τα ασφαλιστικά ταμεία λόγω ότι δεν είναι νόσημα,
- Νόσημα και όχι διαφορετικότητα;
-Νόσημα που αποκαθίσταται και όχι μια δια βίου νευροβιολογική διαφορετικότητα που χρήζει αντιμετώπισης των εξατομικευμένων δυσκολιών των ατόμων που την βιώνουν;
Κάθε χρόνo παραμονή πανελληνίων εξετάσεων και μια επιπόλαιη εγκύκλιος:
- Νόσημα χαρακτηρίζεται για τις εξετάσεις εισαγωγής στρατιωτικών σχολών αλλά δεν καλύπτεται η παρέμβαση ειδικής αγωγής από τα ασφαλιστικά ταμεία λόγω ότι δεν είναι νόσημα,
- Νόσημα και όχι διαφορετικότητα;
-Νόσημα που αποκαθίσταται και όχι μια δια βίου νευροβιολογική διαφορετικότητα που χρήζει αντιμετώπισης των εξατομικευμένων δυσκολιών των ατόμων που την βιώνουν;
Κάθε χρόνo παραμονή πανελληνίων εξετάσεων και μια επιπόλαιη εγκύκλιος:
-τέτοια εποχή βγήκε πέρσι η
εγκύκλιος που άλλαζε τα χρονικά όρια προετοιμασίας , πριν την προφορική
εξέταση μπροστά στην επιτροπή αλλά και το δικαίωμα να βλέπουν και να
σημειώνουν στο πρόχειρό τους την ώρα της αναμονής για την εξεταστική
επιτροπή.
-τέτοια εποχή πρόπερσι βγήκε
απόφαση μετακίνησης και διαμονής μακριά από τον τόπο κατοικίας του,
μαθητών ΕΠΑΛ εκτός αστικών κέντρων, προκειμένου να εξεταστούν στις
πανελλήνιες σε μαθήματα ειδικότητας
-τέτοια εποχή, βγαίνουν στην
επιφάνεια ψευδής βεβαιώσεις δυσλεξίας και χρηματισμός αρμοδίων, αλλά δεν
βγαίνει στην επιφάνεια ποτέ η ταλαιπωρία μαθητών που βιώνουν έναν
διαφορετικό τρόπο εξέτασης από αυτόν που έχουν συνηθίσει και μερικές
φορές καθόλου φιλικό προς την διαφορετικότητά τους.
-τέτοια εποχή και όχι κάποια άλλη, αναδεικνύεται η παθογένεια του συστήματος που κάνει εμφανή την άγνοια των αρμοδίων
-τέτοια εποχή και όχι κάποια άλλη, αναδεικνύεται η παθογένεια του συστήματος που κάνει εμφανή την άγνοια των αρμοδίων
- καμιά άλλη εποχή δεν
συζητούνται θέματα που αφορούν την δυσλεξία.
Όλα αυτά που αναφέρθηκαν προηγουμένως, αποδεικνύουν πολύ απλά την άγνοια και την αδιαφορία της πολιτείας αλλά και της κοινωνίας. Άγνοια που μπορεί να μην σκοτώνει εμφανώς, αλλά σκοτώνει και καταρρακώνει προσωπικότητες που προσπαθούν να θέσουν στόχους αλλά δεν τους επιτρέπεται να προσπαθήσουν να τους φτάσουν.
Μάθετε λοιπόν όσο μπορείτε περισσότερα, ρωτήστε αυτούς που βιώνουν την διαφορετικότητα, ασχοληθείτε με τους γύρω σας, προσπαθώντας να καταλάβετε. Μόνο έτσι θα μπορέσει η κοινωνία και σε συνέχεια η πολιτεία να δημιουργήσει ενεργούς και άξιους πολίτες που αποδίδουν το μέγιστο που μπορούν.
Όλα αυτά που αναφέρθηκαν προηγουμένως, αποδεικνύουν πολύ απλά την άγνοια και την αδιαφορία της πολιτείας αλλά και της κοινωνίας. Άγνοια που μπορεί να μην σκοτώνει εμφανώς, αλλά σκοτώνει και καταρρακώνει προσωπικότητες που προσπαθούν να θέσουν στόχους αλλά δεν τους επιτρέπεται να προσπαθήσουν να τους φτάσουν.
Μάθετε λοιπόν όσο μπορείτε περισσότερα, ρωτήστε αυτούς που βιώνουν την διαφορετικότητα, ασχοληθείτε με τους γύρω σας, προσπαθώντας να καταλάβετε. Μόνο έτσι θα μπορέσει η κοινωνία και σε συνέχεια η πολιτεία να δημιουργήσει ενεργούς και άξιους πολίτες που αποδίδουν το μέγιστο που μπορούν.