ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017

74.« ΣΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ »



    Πρίν από καιρό, έβαζα κάθε μέρα ένα τραγούδι που επέλεγα, ξεκινώντας από ξένα τραγούδια της  ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ’60. Ακολούθησαν ελληνικά της ίδιας περιόδου.
    Τώρα, εγκαινιάζω την δημοσίευση  από την συλλογή μου καθημερινά, ρεμπέτικα τραγούδια στις παλαιότερες εκτελέσεις που βρίσκω, τραγούδια που πολύ πιθανό να μην γνωρίζουν και οι λάτρεις του είδους. Ελπίζω να σας αρέσουν.
   Σήμερα έχουμε το   «ΣΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ»  1938
Φέρεται ως σύνθεση του Γιάννη Δραγάτση σε στίχους του Στράτου Παγιουμτζή, ωστόσο, θυμίζει έντονα τραγούδια του Μάρκου.
Ερμηνεύει ο Μάρκος Βαμβακάρης με το Στράτο Παγιουμτζή.
Σε λάτρευα και νόμιζα
κι εσύ πως μ’ αγαπούσες
μα εσύ ήσουνα επιπόλαια
κι όλο με ξεγελούσες

σε λάτρευα και νόμιζα
κι εσύ πως μ’ αγαπούσες
ραντεβουδάκι μου ’δινες
για τις εφτά το βράδυ

κι εγώ ο φτωχός περίμενα
στης νύχτας το σκοτάδι
ραντεβουδάκι μου ’δινες
για τις εφτά το βράδυ

με κάποιον άλλον ήσουνα
κι αξέγνοιαστη γελούσες
κι εμένανε το δυστυχή,
τελείως με ξεχνούσες

με κάποιον άλλον ήσουνα
κι αξέγνοιαστη γελούσες
πες μου το πως δεν μ’ αγαπάς
κι όχι να με παιδεύεις

παρά ν’ αφήνεις τον καιρό
και να με κοροϊδεύεις
πες μου το πως δεν μ’ αγαπάς
κι όχι να με παιδεύεις

«δεχόμαστε και παραγγελιές