ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (28/3/2019)


    Ακόμα ένας που θέλει να μας σώσει! Ο Σάββας Τσιτουρίδης, ίδρυσε νέο κόμμα, τους «Έλληνες Ριζοσπάστες». Καλώς ήρθε! Πώς θα ήθελα, ένα από όλα αυτά τα ανθυποκομματίδια, με ένα μαγικό τρόπο να πάρει 51% στις εκλογές… Να πάρει εντολή για κυβέρνηση… Άσε καλύτερα, γιατί πάλι η Ελλάδα θα την «πληρώσει»! Για αυτό και εγώ δεν κάνω κόμμα. Εάν έκανα, λογικά δεν θα με ψήφιζαν παρά μόνο 10-20 φίλοι και συγγενείς. Εάν όμως με ψήφιζαν πάρα πολλοί, τι θα έκανα;;;;;;
----------------------------------------------------
    Το πιο εύκολο πρ’αγμα του κόσμου, είναι να κρίνεις και να κατακρίνεις τους πάντες και τα πάντα, όταν είσαι «από κάτω». Εάν όμως η τύχη ή οι κατατάσεις σε φέρουν «από πάνω», έχεις την ηθική δύναμη να είσαι συνεπής με τις προηγούμενες κρίσεις και κατακρίσεις σου; Έχει αποδειχθεί στην πράξη, ΑΔΥΝΑΤΟΝ!
----------------------------------------------------
    Άειντε πάλι με το κάπνισμα… Εντάξει, είπαμε να μην επιτρέπεται, αλλά υπάρχουν και όρια. Στο καζίνο, φερ’ ειπείν. Αυτομάτως, αποκλείονται όλοι οι καπνιστές, αφού ο «τζόγος» είναι συνυφασμένος με το κάπνισμα. Όσο για το άλλο, την πληρωμή στο δημόσιο  200 ευρώ ετησίως ανα τετραγωνικό μέτρο χώρου καπνιζόντων; Και από εκεί να τα «αρπάξουν»! Εγώ, ούτε σε καζίνο πάω, ούτε σε κέντρα διασκεδάσεως. Για το ένα, δεν έχω λεφτά, για το άλλο, δεν μου αρέσει ( μπουζούκια και τα συναφή). Έτσι, δεν με «πονάει». Όμως, απαγορεύεται ή όχι, όπου αλλού πάω, ο κόσμος καπνίζει! Ιδιαίτερα σε καφετέριες, επειδή, ως γνωστόν, «ο καφές είναι ο ρουφιάνος του τσιγάρου». Είναι μια δικαστική διαμάχη, που διαιωνίζεται, και θα διαρκέσει ακόμα πολύ.
----------------------------------------------------
    Όποιος φίλος θέλει να παίρνει καθημερινά σε ε-μαιηλ το «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ», δεν έχει παρά να μου στείλει το ε-μαιηλ του. Όποιος πάλι, από όσους παίρνουν το καθημερινό ε-μαιηλ, δεν το επιθυμεί, μπορεί να μου το πεί με ε-μαιηλ, χωρίς καμμία παρεξήγηση. Με το facebοok,κτλ  δεν ασχολούμαι!