ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

Μένεις Θεσσαλονίκη; 8+1 λόγοι για να βγεις από το σπίτι σου και αυτή την εβδομάδα

    Η πόλη μας, η Θεσσαλονίκη, για ακόμα μια εβδομάδα δεν σε αφήνει να ησυχάσεις (δηλαδή πάρε το απόφαση πια, όσο είμαι εγώ εδώ, με τις υπέροχες προτάσεις μου, δεν θα περάσεις εβδομάδα μέσα στο σπίτι! Ακούστηκα λίγο κάπως απειλητικός πιστεύεις; Τέλος πάντων!
    Επομένως, για ακόμα μια φορά, χάρη στην πλήρως ενημερωμένη ατζέντα μου, έχεις στην διάθεση σου πάρα πολλές επιλογές για έξοδο, γιατί η Θεσσαλονίκη ως γνωστόν είναι μία πόλη, που δεν επαναπαύεται πότε! (Ναι είμαι υπερβολικός το ξέρω! Θεσσαλονίκη μένουμε όχι στο Λας Βέγκας, αλλά τι να κάνω και εγώ ο χριστιανός πρέπει κάτι να πω για να σε πείσω να βγεις! Πως αλλιώς;) Τέλος πάντων, καλά να περάσεις!:
Η συνέχεια στο...    Μένεις Θεσσαλονίκη; 8+1 λόγοι για να βγεις από το σπίτι σου και αυτή την εβδομάδα.