Το έστειλε ο Γιάνης Κόντης
ΓΙΩΡΓΟΣ Κ ΚΥΡΜΕΛΗΣ
Καθόλου δεν αστειεύομαι΄ αυτό είναι
ουσιαστικά το ερώτημα που το Υπουργείο της δήθεν Παιδείας ( καλύτερα
παιδειάς) απευθύνει επίσημα κι οχι αστειευόμενο στους
μαθητές τῶν Γυμνασίων, παιδιά 12-15 ετών. Και ζητάει από καθηγητές κα μαθητές
την υποχρεωτική παρουσία τους, επί μία εβδομάδα (το
Φεβρουάριο αυτόν) να
υποστοῦν την τρελή κατήχηση και να μυηθούν στη μεγάλη επιστημονική ανακάλυψη κι
αποκάλυψη πως το από
γεννησιμιου τους φύλο (αγόρι-κορίτσι), δεν είναι δα και κάτι το απόλυτο, μα μιά
κοινωνική συμβατικότητα και πως το φύλο είναι μια προσωπική επιλογή
του καθενός! .
«Να σας πω την αλήθεια: είμαι και φαίνομαι άνδρας, μα
αυτό οφείλεται στη λάθος επιλογή μου. Θα μπορούσα με τα ίδια αρσενικά μου
χαρακτηριστικά νά είμαι γυναίκα και πολύ θα τόθελα. Μα τώρα είναι αργά,
ντρέπομαι φυσικά να γίνω αυτό πού ήθελα, μα, συν τοις αλλοις, δεν μ’ άφησαν
κάποιοι, που ας όψονται». Κούνησε το χεράκι του και κάθισε στην
έδρα.
Σε κάποιο αλλο Γυμνάσιο θα εμφανισθεί
σουνάμενη-κουνάμενη κάποια καθηγήτρια που πριν δυο-τρια χρόνια ήταν ο «κύριος»...και τώρα έγινε
αυτό που πάντα ήθελε. Όχι πως ήταν από γεννησιμιού του, μα το...ήθελε πολύ.
Με φόρα νεοφώτιστης και «υπέρτολμον
φρόνημα» ερεύγεται τάδε: « Τολμήστε
και σεις, δεν θέλει και πολύ ανδρισμό΄ όσοι το θέλετε, και ξέρω αρκετοί το
θέλετε και είστε πλασμένοι γι αυτό που τώρα δεν είστε. Μη κοιτάτε τη σωματική
σας κατάσταση στο ὑπογάστριο..Τώρα σας δίνεται η ευκαιρία να γίνετε αυτό που
θέλετε, να βρείτε τον εαυτό σας, τον μέχρι τώρα χαμένο, εγλλωβισμένο και
δεμένο στις τανάλιες της κατεστημένης, καταπιεστικής, καπιταλιστικής και
ανδροκρατούμενης τάξης πραγμάτων, της παλιάς και φθαρμενης πλέον Ηθικής
των πατεράδων καί μανάδων σας, ά κι αυτό:τώρα πλεόν προωθείται μιά νέα αντίληψη
για τον ανδρισμό, τελείωσε η ανδροκρατία»
, και θριαμβευτικα κάθισε κι αυτή στην έδρα.
Απίστευτα κι ομως ἀληθινά. Αυστηρή και «εξαιρετικα επείγουσα» εντολή του
Υπουργείου Παιδείας είπαμε, καί τά σκυλιά δεμένα. Δεν είναι μια απλή
υπουργική εντολή και διαταγή με την οποία καταργείται π.χ. η διδασκαλία
του Επιταφίου και της Αντιγόνης στο Λύκειο.( Όποιοι, βεβαια, γνωρίζουν τί
εστι Επιτάφιος καί τί Αντιγόνη(Περικλής και Σοφοκλής), τί γιγνατιαίο-υπερβατικό θα έλεγα- πανανθρώπινο
νόημα έχουν τα δυό αυτά κείμενα, φρικιούν! Έγκλημα! Μά τα προλογικώς
εκτεθέντα παραπάνω δεν είναι ένα συνηθισμένο έγκλημα΄ είναι έγκλημα
καθοσιώσεως, τερατούργημα, προδοσία της ανθρώπινης φύσης και αξίας. Αποτέλεσμα κι αυτό, μαζι με τις αφύσικες «συμβιώσεις» του απόλυτου
μηδενισμού και αμοραλισμού (ανηθικισμού) που περνάει σιγά κι αθόρυβα μα με
αριστοτεχνικη «τακτική» τα πορτοπαράθυρα των σπιτιών μας κάθε μερα, πρωί,
μεσημέρι και βραδι, ημών αδόντων. Η έσχατη αναισθησία. Οίμοι!
Και
περνάει η κατήχηση ταύτη καλά συσκευασμένη με τα «ξομπλίδια» μιας
επιστημονικοφάνειας, που καμιά σχέση δεν έχει με την αληθινή επιστήμη, αλήθεια
και πίστη. Θ’ακούσετε να επικαλούνται μεγάλα και τρανά ονόματα της
Ψυχολογίας, Ψυχιατρικής, Κοινωνιολογίας: Φρόϊντ, Γιούγκ, Αντλερ, Ράϊχ καί άλλα.
Μα οι άνθρωποι αυτοί, μεγάλοι γιατροί της εποχής τους, έχοντες σχέση με ασθενείς και μόνο (τεράστια
η σημασία της πρότασης αυτής) καμιά
μα καμιά σχέση δεν είχαν, ούτε μπορούσαν να έχουν με τα «επιστημονικά» αυτά
τρελά αποκυήματα, τις υπερακραίες περιθωριακές μπούρδες κάποιων
φεμινιστικών κινημάτων, Αμερικής κυρίως κι όχι μόνο. Τόποι πού βρομούν
απο χιλιόμετρα. Δε σας συνιστώ ούτε να ξεφυλλίσετε τα κυκλοφορούντα
σχετικα βιβλία, όντως συχαμερά.
Το θέμα είναι τεράστιο. Και μόνο ο
τίτλος ενός απο τα 3-4 θέματα (η φράση) που θ αναπτυχθούν στους
μαθητες επι μια βδομάδα:, όπως «αποδομώντας τα εμφυλα στερεότυπα», φτάνει για
ν΄αντιληφθεί κανείς τι υποκρύπτεται στην ανισόρροπη αυτή πρωτοβουλια σε βάρος
παιδιών 12-15 ετών! . Όλοι γνωρίζουμε τι θα πει α π ο δ ο μ ώ, γκρεμίζω, καταργώ, ρίχνω
κάτω κ.λπ. Γενικό γκρέμισμα, επιβολή του αφύσικου και διεστραμενου ως φυσικού.
Και, βέβαια, πίσω και πανω απ όλα η αποδόμηση, το γκρέμεισμα της οικογένειας.
Κάποιοι ανόητοι εκλαμβάνουν τα
γραφόμενα ως υπερβολές ανθρώπων άγριων και απάνθρωπων, σκοταδιστών,
ρατιστών και, κυρίως ομοφοβικών ( αλήθεια ξέρετε τι σημαίνει ο
όρος;)
Τό κείμενο αυτό γραφτηκε όχι για να
μεταπείσει τούς κατεχόμενοιυς από τό «διαμόνιο». Αυτό είναι έργο μόνο του Θεού.
Η σαπίλα ξεπέρασε τίς ψυχές κάποιων, ξεχύνεται στούς δρόμους κι όποιον πάρει ο
χάρος, προπάντων τα παιδιά , τους νεους κι ανώριμους τρελούς προ καί
εφήβους.
Ερώτημα κύριο και σκληρό: θα δεχθούν οι εκπαιδευτικοί μας
να παίξουν αυτόν τον επαίσχυντο ρόλο του ινστρούχτορα-προπαγανδιστή αυτής της
τερατώδους κίνησης των μελών του διαβόητου πλέον Ινστιτούτου
Εκπαιδευτικής Πολιτικής; Όλοι οι εχέφρονες άνθρωποι από
καρό τώρα διερωτώνται, τί σόϊ επίσημο, σοβαρό, κρατικό εκπαιδευτικό Ινστιτούτο
είν’ αυτό; Αυτή είναι η δουλεια του; Έφερε σε αίσιο πέρας το όλο του έργο και
μπορεί πλέον να ασχολείται με το δήθεν
τεράστιο υπαρξιακό πρόβλημα των προεφήβων: άν όντως είναι αγόρια η κορίτσια;
Είναι στα καλά τους οι άνθρωποι; Δεν θα ήταν μια ανδρική και άκρως
παιδαγωγική στάση των δασκάλων και καθηγητών νά επιστρέψουν στό Ινστιτούτο τη
σχετική αλληλογραφία και γραφειοκρατική διαδικασία με τό χαρακτηρισμό! ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΩΣ ΕΠΕΙΓΟΝ : ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ-ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ; Απαράδεκτο από παιδαγωγική, ψυχολογική,
κοινωνιολογική, ηθική καί όποια άλλη σκοπιά;
Το
ίδιο δεν θα πρέπει να γίνει και από μέρους των γονέων-αυτών κυρίως; Δεν πρέπει
οι Σύλλοιγοι γονέων και κηδεμόνων να πάρουν στα χέρια τους την προφύλαξη των
παιδιών τους απο τους επικίνδυνους ιντρούχτορες του δήθεν Ινστιτούτου
Παιδαγωγικής Πολιτικής; Ηδη ξασηκώθηκαν πάμπολλοι πολίτες και οργανώσεις. Εως
πότε θ’ αφήνουν «τα άγια
τοις κυσί»,
τ αθώα παιδιά τους στους λυσσασμένους σκύλους ;
Τό θρασύ τόλμημα δεν πρέπει να
περάσει. Εδώ είναι Ελλάδα΄ αλήθεια μέχρι πότε;
Μια μου επιφύλαξη: ίσως συμβεί το τρελό,
αλλά μή αποκλειόμενο: τα παιδιά νά πάρουν τους τολμητίες αυτούς
όλους στό ψιλό καί νά μετατρέψουν την Εβδομάδα σε εβδομαδιαία αριστοφανικη
κωμωδία-μακάρι.