Μία ημέρα νωρίτερα από την προγραμματισμένη
ημερομηνία επιστρέφουν από την εκδρομή τους στην Ελβετία οι
μαθητές της Β' τάξης του 3ου Λυκείου Άρτας, καθώς
εξαπατήθηκαν από ταξιδιωτικό γραφείο που διοργάνωσε την εκδρομή.
«Τα παιδιά
επιστρέφουν, είναι ασφαλή, βρίσκονται καθοδόν προς στην Ανκόνα και αύριο θα
είναι στην Άρτα», αναφέρει στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο διευθυντής
του σχολείου κ. Βαγγέλης Καραμπάς και εξηγεί τι ακριβώς
συνέβη, με το ταξιδιωτικό πρακτορείο.
Χθες, όπως λέει, διαπιστώθηκε ότι το τουριστικό πρακτορείο που ανέλαβε την διοργάνωση
της εκδρομής, δεν είχε κλείσει τα εισιτήρια επιστροφής από την Ανκόνα και δεν
είχαν γίνει κρατήσεις στο πλοίο. Στην συνέχεια, αποκαλύφθηκε ότι, αν
και το σχολείο έδωσε τα χρήματα κανονικά στο ταξιδιωτικό πρακτορείο που έκανε
τις κρατήσεις, δεν πληρώθηκαν τα ξενοδοχεία
και το φαγητό. Ωστόσο, οι μαθητές που έμειναν εκεί και έφαγαν
κανονικά. «Το πρόβλημα τώρα είναι δικό μας, δηλαδή πως
θα πληρωθούν όλα αυτά», επισημαίνει ο διευθυντής.
Το γεγονός ότι δεν υπήρχαν οι κρατήσεις
επιστροφής για την Παρασκευή, αλλά και ούτε διαθέσιμες θέσεις ή καμπίνες στο
πλοίο, ανάγκασε το σχολείο να τελειώσει την εκδρομή μία μέρα νωρίτερα. Όπως
είπε ο κ. Καραμπάς, οι μαθητές χθες το βράδυ έμειναν
σε μία μικρή πόλη στα σύνορα Ελβετίας - Γαλλίας, ενώ απόψε θα ταξιδέψουν από
την Ανκόνα για την Ηγουμενίτσα και αύριο θα είναι στην Άρτα.
Οι 46 μαθητές του 3ου Λυκείου
και οι 4 καθηγητές είχαν ξεκινήσει την εκδρομή για την Ελβετία την Δευτέρα το
πρωί με σκοπό να επιστρέψουν μεθαύριο Σάββατο.
Σε συνεργασία με την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Άρτας και το υπουργείο Παιδείας, οι μαθητές επιστρέφουν με ασφάλεια, τονίζει ο κ. Βαγγέλης Καραμπάς. Όσο για τον αντιπρόσωπο του ταξιδιωτικού
γραφείου, έγινε άφαντος, όπως αναφέρει. Πάντως, από το πρωί ο Διευθυντής του 3ου Λυκείου, δέχεται πολλά τηλεφωνήματα από άλλα σχολεία στην
Ελλάδα, τα οποία είχαν ανάλογη περιπέτεια με εκδρομές καθώς εξαπατήθηκαν από
ταξιδιωτικά γραφεία «φαντάσματα». Χαρακτηριστική
είναι η περίπτωση που αφορά το 2ο Γυμνάσιο Κέρκυρας. Πριν από
ένα χρόνο, η εκδρομή που είχε πληρωθεί από τους μαθητές για το Λονδίνο
ματαιώθηκε, καθώς την ώρα που τα παιδιά έφτασαν στο αεροδρόμιο για να
ταξιδέψουν, διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχαν κρατήσεις.
ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ…..
Travel City: Ούτε συγνώμη από τους μαθητές
που εγκατέλειψε
Όταν ένα τουριστικό γραφείο δεν έχει τη
δυνατότητα να πληρώσει τα έξοδα οργανωμένης εκδρομής και αφήνει τους ταξιδιώτες
στο δρόμο, απλά κλείνει. Μεγάλη ευθύνη φέρει και ο ΕΟΤ ο οποίος υποτίθεται ότι
ελέγχει αυτές τις περιπτώσεις και διατηρεί και εγγυητικές επιστολές από κάθε
τέτοια επιχείρηση. Η συγκεκριμένη επιχείρηση εν γνώσει των οικονομικών
προβλημάτων της ενήργησε την εκδρομή αυτή, συνεπώς φέρει ακεραία την
ευθύνη.
ΑΛΕΞ
http://www.epiruspost.gr/
Την οικονομική κρίση αλλά και την
οικονομική αδυναμία, επικαλείται το ταξιδιωτικό πρακτορείο Travel City
προκειμένου να δικαιολογήσει την περιπέτεια
στην οποία επέβαλε μαθητές του 3ου Λυκείου Άρτας, αφήνοντας απλήρωτο
το ξενοδοχείο τους στην Ελβετία και χωρίς καμία μέριμνα για τα εισιτήρια
επιστροφής.
Στην απάντηση- απολογία, πάντως δεν ζητά ούτε μία συγνώμη
από τα πενήντα παιδιά και τους συνοδούς τους και ομολογεί ότι το πρόβλημα δεν
είναι μεμονωμένο.
Στην ανακοίνωση της ιδιοκτήτριας του
ταξιδιωτικού πρακτορείου αναφέρεται ότι καταβλήθηκαν «υπεράνθρωπες προσπάθειες να ανταποκριθούμε στις
υποχρεώσεις μας, αλλά η έλλειψη ρευστότητας σε συνδυασμό με την άστοχη υποβολή
εξαιρετικά χαμηλών προσφορών μας, λόγω του έντονου ανταγωνισμού στην αγορά των
σχολικών εκδρομών, οδήγησε στη σημερινή απαράδεκτη κατάσταση».
Στην ανακοίνωση αναφέρονται μεταξύ άλλων:
Εκφράζουμε
τη λύπη μας για την αδυναμία του ταξιδιωτικού γραφείου μας να οργανώσει τη
σχολική εκδρομή του 3ου Λυκείου Άρτας, όπως οφείλαμε. Το πρόβλημα, ατυχώς, δεν
είναι μεμονωμένο και δεν αφορά μόνο το 3ο Λύκειο Άρτας.
Καταβάλαμε
υπεράνθρωπες προσπάθειες να ανταποκριθούμε στις υποχρεώσεις μας, αλλά η έλλειψη
ρευστότητας σε συνδυασμό με την άστοχη υποβολή εξαιρετικά χαμηλών προσφορών
μας, λόγω του έντονου ανταγωνισμού στην αγορά των σχολικών εκδρομών, οδήγησε
στη σημερινή απαράδεκτη κατάσταση.
Μπορέσαμε
και καλύψαμε μέρος μόνο του κόστους των εκδρομών. Διαβεβαιώνουμε ότι δεν
"κλέψαμε" χρήματα, τα οποία διαθέσαμε για την εξόφληση χρεών προς
προμηθευτές της Εταιρείας μας. Ειδικά η υπογράφουσα, διαχειρίστρια και
ιδιοκτήτρια της TRAVEL CITY ΕΠΕ, δεν έχω κίνητρο ή λόγο να εξαπατήσω τους πελάτες
του ταξιδιωτικού γραφείου μας και πολύ περισσότερο μαθητές. Κι εγώ μητέρα 3
τέκνων και ιδιοκτήτρια ακίνητης περιουσίας είμαι.
Να
σημειώσω μόνο ότι ορισμένοι προμηθευτές της εταιρείας μας, εκμεταλλευόμενοι την
αδυναμία μας και την ακύρωση σχολικών εκδρομών, δεν μας επιστρέφουν
προκαταβολές, για να διασώσουμε ό,τι μπορούμε. Να τις επιστρέψουν όχι σε εμάς, φυσικά, αλλά
με άμεση καταβολή τους στα ξενοδοχεία διαμονής των μαθητών, όπως τους ζητήσαμε».