Τρία αδέρφια από το Καρπενήσι,
ο Γιάννης, ο Δημήτρης
και ο Βασίλης Βρέκος, έχουν δημιουργήσει μια
σύγχρονη παραγωγική μονάδα κρέατος και μέσα από την προϊοντική τους γκάμα έχουν
κατοχυρώσει την πατέντα ενός είδους λουκάνικου, γεμιστού με τραχανά και φέτα
Το υψόμετρο εμπνέει. Στην προκειμένη
περίπτωση, το υψόμετρο της Ευρυτανίας είναι αυτό που έχει δώσει και δίνει το
έρεισμα για δημιουργία, τόσο στην λογοτεχνία όσο και στην επιχειρηματικότητα.
Βέβαια δεν θα σταθώ στην Ευρυτανία του Ζαχαρία Παπαντωνίου όπως την περιγράφει στο βιβλίο του «Τα Ψηλά Βουνά», αλλά στην Ευρυτανία της επιχειρηματικότητας.
Βέβαια δεν θα σταθώ στην Ευρυτανία του Ζαχαρία Παπαντωνίου όπως την περιγράφει στο βιβλίο του «Τα Ψηλά Βουνά», αλλά στην Ευρυτανία της επιχειρηματικότητας.
Η ιστορία ξεκινά το 1997 όταν οι τρείς αδελφοί Βρέκου, ο Γιάννης, ο Δημήτρης και ο Βασίλης
δημιούργησαν μια μονάδα παραγωγής και επεξεργασίας κρέατος
έχοντας ως βάση ένα μικρό εργαστήριο 60 τμ. στην οδό
που συνδέει την πρωτεύουσα της Ευρυτανίας με το χωριό Προυσός.
21 χρόνια μετά -και έχοντας αποκτήσει σημαντικό μερίδιο στην τοπική αγορά αλλά και σε ολόκληρη την περιφέρεια της Στερεάς Ελλάδας- επήλθε το βήμα της ανάπτυξης με την δημιουργία -σε ιδιόκτητο χώρο στην είσοδο του Καρπενησίου- μιας υπερσύγχρονης παραγωγικής μονάδας κρέατος με εξοπλισμό και πιστοποιήσεις που βασίζονται στις πιο πρόσφατες ρυθμίσεις της ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας.
Η εταιρεία των αδερφών Βρέκου, με την επιχειρηματική της κίνηση, όπως διαβάζουμε και στην ιστοσελίδα της διεύρυνε την γκάμα των προϊόντων της και έχει αποκτήσει ηγετικό ρόλο στην αγορά του χωριάτικου λουκάνικου και των καπνιστών αλλαντικών.
Η προϊοντική της γκάμα περιλαμβάνει περισσότερα από 6 είδη αλλαντικών, 15 είδη παρασκευασμάτων και φρέσκων κρεάτων και κυρίως μια ποικιλία 7 ειδών λουκάνικου.
Χαρακτηριστικότερο της γκάμας είναι το «Λουκάνικο γεμιστό με τραχανά και φέτα» το οποίο αποτελεί μια κατοχυρωμένη πατέντα που περιλαμβάνει ντόπια προϊόντα.
Επιπλέον, σημαντικό χώρο καταλαμβάνουν και τα Βραβεία Ποιότητας τα οποία έχουν λάβει τα υπόλοιπα προϊόντα από την «Οργανοληπτική αξιολόγηση ελληνικών προϊόντων με βάση το κρέας».
Πλεονέκτημα της επιχείρησης, είναι η διατήρηση των έντονων τοπικών της χαρακτηριστικών, τα οποία έχει ως οδηγό και -μέσω των συνεργασιών της με μεγάλες αλυσίδες super market- απευθύνεται στο κοινό της ελληνικής και της ευρωπαϊκής αγοράς.