ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Κυριακή 25 Μαρτίου 2018

Μακεδονία. Άμεση διακοπή των συνομιλιών.


Άρθρο Γνώμης του Ευάγ. Αθανασιάδη.(*)
    Μαζί με τα πολλά και σημαντικά που τρέχουν, πρέπει να θυμόμαστε και τους Σκοπιανούς και την Μακεδονία μας.
    Σήμερα (23/3/18) είχε ο ΥΠΕΞ της Ελλάδος κ΄ Κοτζιάς συνομιλίες στα Σκόπια. Το υπουργείο εξωτερικών των Σκοπίων διένειμε το πρόγραμμα της συναντήσεως όπου φαρδιά πλατιά γράφανε «δημοκρατία της Μακεδονίας». Οι άνθρωποι δεν έχουν σκοπό να υπάρξει συνεννόηση.
    Να μην ανεχόμαστε και επιτρέπουμε στους θρασείς καπηλευτές να αυθαδιάζουν και να ασχημονούν, σε μια Ιστορία 5000 ετών.
    Εάν το τσουτσέκι(1), ο λελές(2) δεν κατάλαβε ότι η Ελλάδα, το ΝΑΤΟ, η Ε.Ε και ο ΟΗΕ ασχολούνται με το όνομά του, τα βαφτίσια του και αυτός, ο υιός του ημίαιμου  Αλβανοσκοπιανού(3) φύλου, νομίζει ότι έχει όνομα. Τότε: 
    Στοιχειώδης αυτοσεβασμός του διαπραγματευτή Υπουργού Εξωτερικών Κοντζιά, του διαμεσολαβητή Νίμιτς,  του πρωθυπουργού Τσίπρα και του Πρόεδρου της Δημοκρατίας της μιας αδιαιρέτου Μακεδονίας και της αιωνίας Ελλάδος (εσχάτως αποκαλούμενης και Greece) απαιτούν άμεση διακοπήτων συνομιλιών.
    Και όταν και εάν συνέλθει, μάθει το γενεαλογικό του δένδρο, μάθει την Ιστορία του και την Ιστορία της περιοχής, που δεν την ξέρει αφού δεν κατάγεται από εδώ, και μάθει και την Γεωγραφία του τόπου που εποίκισε και μάθει και να σέβεται τους οικοδεσπότες της περιοχής, τότε να σκεφτούμε εάν πρέπει να του παραχωρήσουμε το δικαίωμα να μιλάει σαν Σλάβος έποικος.
    Βασικός κανόνας είναι, οι έποικοι που εποικίζουν μια περιοχή, η περιοχή να ονομάζεται με το όνομα της εθνότητός των.
    Εκτός και εάν νοιώθουν ότι είναι τόσο προσβλητική η καταγωγή τους και θέλουν να την ξεχάσουν και να μην την θυμούνται.
    Ποιος είναι αυτή η «πρώην», ο μπάσταρδος(3), το χαμένο γενεαλογικό δένδρο, ο σλάβος που θέλει να είναι ο «άλλος»;
    Όταν ένας ντρέπεται για αυτό που είναι, τι κουβέντα να κάνεις μαζί του και τι σεβασμό να του δείξεις, αφού δεν σέβεται ο ίδιος τον εαυτό του.
    Αυτός ο Σλαβοαλβανόγυφτος(3), που ο ίδιος δεν σέβεται τη καταγωγή και τον εαυτό του, γιατί να τον σεβαστώ εγώ;
    Και γιατί να συναινέσει και επικυρώσει η Ελλάδα την ψευδεπίγραφη ταυτότητά του;
    Ακόμη και προς αυτόν τον κύριο Νίμιτς και σε κάτι ελληνικά παπαγαλάκια, που επιχειρηματολογούν υποθριαμβευτικά και με κακεντρέχεια, ότι και τώρα έχουν τον όρο Μακεδονία στο ΠΔΓΜ, τους επισημαίνουμε ότι, εάν είχαν έστω και στοιχειώδεις γνώσεις κανόνων ευγενείας και κοινωνικότητας, θα καταλάβαιναν την «ύβρη» της λέξεως «πρώην». Όπως λένε γεμάτοι νόημα «η πρώην» ή με πόση αγαλλίαση λένε «ο πρώην Βασιλεύς».
    Και τέλος πάντων το «πρώην» σημαίνει «ήσουν και δεν είσαι», «τώρα ανύπαρκτος και απροσδιόριστος», όπως επίσης και ΚΥΡΙΩΣ δηλώνει: «οπωσδήποτε δεν είσαι τώρα».
    Και εάν δεν ανανήψει και δεν επιστρέψει «ιματισμένος και σωφρονών» (Ευαγγέλιο κατά Λουκά Η΄ 35), δεν υπάρχει κανένας λόγος συνομιλιών και συνδιασκέψεων.
    Η μόνη ονομασία που τους αξίζει είναι, μόνη της η λέξη «Πρώην».
 (*) Ο Ευάγγελος Αθανασιάδης είναι Συνταγματάρχης ε.α.
     τσουτσέκι < τουρκική çiçek = λουλούδι, (μεταφορικά) κατεργάρης.
     λελές <  από το διπλασιασμό του γαλλικού le. Νεαρός από πλούσια οικογένεια με λεπτή συμπεριφορά καλομαθημένου ατόμου.
     Σλαβοαλβανόγυφτος Ο όρος δεν χρησιμοποιείται σε καμία περίπτωση υβριστικά. Αλλά σαν πραγματική φυλετική περιγραφή: Μίξη Αλβανικών, Σλαβικών και Αθιγγανικών φύλων.