ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2018

Η Ελληνική Σημαία στην ΕΡΤ, υπερήφανα κυματίζει… ξεσκισμένη!



Ανδρέας Μελεζιάδης
    Εκεί που καθόμουν μια χαρά στον καναπέ , έπινα το καφεδάκι μου και κάπνιζα ένα τσιγάρο ( ναι,, καπνίζω ακόμα ) ακούω την φωνή της γυναίκας μου από το άλλο δωμάτιο να μου λέει:
    Μου αρέσει που έκανες ολόκληρη ιστορία με την σημαία του ΚΑΠΗ.
    Γιατί, βρε γυναίκα;
    Έλα να δείς την σημαία της ΕΡΤ!
    Πάω λοιπόν, και βλέπω την τηλεόραση σε ένα κανάλι από αυτά τα… «πρωϊνάδικα» να μεταδίδει αυτά που θεωρούν… «ειδήσεις», και να προβάλει βίντεο με το κτίριο της ΕΡΤ. Συγκεκριμένα, η εκπομπή αφορούσε την ελληνική συμμετοχή στην Ευροβίζιον.
    Στο βίντεο, με το κτίριο της ΕΡΤ σε πρώτο πλάνο, διέκρινα τις δύο σημαίες της ΕΡΤ, την ελληνική και της ΕΕ, να κυματίζουν περήφανες, αλλα…. σκισμένες!  Με «κρόσια» που δημιουργήθηκαν από τον αέρα.
    Και εγώ, που γκρινιάζω για μια σημαιούλα σε κάποιο ελληνικό ΚΑΠΗ, και «τα βάζω» με όποιον θεωρώ αρμόδιο…
    Καλά, εκεί στην ΕΡΤ, δεν πηγαίνει κανείς όλη μέρα; Και αυτοί που πηγαίνουν,ψάχνουν για φραγκοδίφραγκα στο έδαφος και δε γυρνάνε το κεφάλι τους προς τα πάνω, να δούν τα σύννεφα ή τα πουλιά; Και εάν το κάνουν, πώς είναι δυνατόν να μην βλέπουν το κακό και μαύρο χάλι που έχουν οι σημαίες;  Για την σημαία της ΕΕ, δεν με «κόφτει» καθόλου, γνωστές οι απόψεις μου. Για την Ελληνική Σημαία όμως, με κόφτει και με παρακόφτει.
    Προσέχω καλά το πλάνο, και βλέπω πως βασικά, δεν υπάρχει πρόβλημα πρόσβασης στους ιστούς, αφού τους βλέπω μια χαρά, με το σχοινάκι τους για την σημαία και με τα όλα τους.
    Ξανασκέφτομαι, μήπως υπάρχουν προβλήματα.
    Μήπως έχασαν το κλειδί της ταράτσας.
    Μήπως δεν ξέρουν να λύσουν τον κόμπο στο σχοινί.
    Μήπως δεν περισσεύουν λεφτά από τις… υπερπαραγωγές, για να αγοράσουν σημαία.
    Μήπως υπάρχει αρμόδιος, αλλά… λείπει σε μόνιμη άδεια.
    Μήπως είναι έτσι οι σημαίες…. «καλλιτεχνική αδεία» σαν το ασυλλήπτου εμπνεύσεως μνημείο πεσόντων της ΕΡΤ.
    Μήπως πηγαίνουν νύχτα και φεύγουν πάλι νύχτα, οπότε δεν μπορούν να τις δούν;
Και πολλά άλλα…..
    Θα μου έλεγε σίγουρα κάποιος από τους… «προοδευτικούς» κηφήνες που συνωστίζονται στους διαδρόμους και τα γραφεία: «Καλά, με ένα παλιόπανο ασχολείσαι;» Ιδεολογικό το θέμα….
    Όμως, δεν πρέπει να ξεχνάνε εκεί στην ΕΡΤ, ότι είναι ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ και έχουν την υποχρέωση να ενεργούν και σαν τέτοιοι. Εκτός και εάν θεωρούν καθήκον τους την αδιαφορία για κάθε τι το μη κομματικό και το μη προσοδοφόρο για την τσέπη τους.
    Μήπως, έρχονται καθημερινά «λιθαράκια» για να χτίσουν το δικαιολογημένο «μαύρο» που είχε πέσει και άρχισαν να κλαίνε σαν τις «μωρές παρθένες»;
    Αυτό που ξέρω είναι πως εάν αυτό συνέβαινε στην Τουρκία, θα είχαν πέσει κεφάλια σίγουρα!
    Από εδώ και πέρα, τα συμπεράσματα δικά σας….
    Και επειδή μου αρέσει να είμαι δίκαιος ( κατά τη γνώμη μου φυσικά), αφήνω ένα περιθώριο να κάνω λάθος, και το βίντεο με την ΕΡΤ που προβαλλόταν, να είναι βίντεο αρχείου και όχι η σημερινή κατάσταση. Εάν συμβαίνει αυτό, τους ζητώ συγγνώμη ( μόνο για το θέμα της σημαίας). Εάν όμως όχι, έ, τότε…..