ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2018

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (18/2/2018)



Ανδρέας
     Διάβασα ( και το έχω αναρτήσει) πως αλλάζει το όνομα μιάς οδού στη Θεσσαλονίκη. Τίποτα το σημαντικό. Όμως, την περιέργειά μου κίνησε η ανάρτηση γνωστού «κόκκινου» βουλευτή της πόλης μου, που πανηγύριζε για το γεγονός, όχι για το νέο όνομα, αλλά γιατί φεύγει το παλιό. Οδός Αθανασίου Χρυσοχόου. Είπα λοιπόν, να το ψάξω λιγάκι το θέμα. Και, όπως ήταν φυσικό, οι πληροφορίες για τον Αθανάσιο Χρυσοχόου δείχνουν πως ήταν ένας από τους πολεμιστές του 40-41, που κατά την Κατοχή «χάλασαν την μανέστρα» του ΚΚΕ στη Βόρεια Ελλάδα, με αποτέλεσμα όλο το κουκουεδαριό να στρέφεται με μίσος εναντίον του. Οι πληροφορίες που βρήκα, ακολουθούν την ανάρτηση της αλλαγής ονόματος.
------------------------------------------
    Μου ήρθε μια ιδέα. Καλή ιδέα. Κάθε μέρα, να παίρνω την φωτογραφική μου μηχανή και να κάνω βόλτα στη Θεσσαλονίκη για 2 – 3 ώρες, ψάχνοντας για «καλά» και «κακά», να τα φωτογραφίζω και να κάθομαο μετά στο κομπιούτερ για τα… περαιτέρω. Αυτό θα είχε διπλό καλό. Πρώτον, για εμένα προσωπικά, αφού δεν σηκώνομαι από την καρέκλα και μου χρειάζεται περπάτημα, και δέυτερο για τα ίδια τα θέματα που τυχόν θα βρώ.  Και αφού τα σκέφτηκα αυτά, ΄λέω μέσα μου: «Άσε, πού να τρέχω τώρα…
------------------------------------------
    Τι έγινε, τσατίστηκαν οι τούρκοι επειδή τους είπε ο Κοτζιάς ότι στο μέλλον θα έχουν «μη ειρηνική απάντηση»; Έ, τότε ή να κάτσουν στ’ αυγά τους ( τουρκίας μάλιστα… ) ή να βγάλουν μια τρίχα από την παλάμη τους.
------------------------------------------
    Γιατί τον απέλυσαν τον γιατρό χωρίς πτυχίο; Τόσα χρόνια, 17, έμαθε στην πράξη! Άλλωστε, έχουμε «Γιατρούς χωρίς σύνορα» Έ, ας έχουμε και «Γιατρούς χωρίς πτυχίο» !
------------------------------------------
    Ξέρει ο άλλος τι του γίνεται. Δημόσιο αξίωμα μεν, αλλά και η δουλειά, δουλειά! Όχι σαν τον συνάδελφό του Καρανίκα τον Μέγα, που μόλις τον έβαλε ο Τσίπρας σύμβουλο, τα παράτησε όλα…. Να δούμε, θα μπορέσει να τα ξαναθυμηθεί σε λίγο καιρό;