ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Ρακιντζής: Βρίσκω τείχος όταν προσπαθώ να ελέγξω τους επώνυμους

Όχι ‘’ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ’’, αγαπητέ μου, ΕΠΩΝΥΜΟΙ είμαστε όλοι μας.
Τα ΜΜΕ ‘’λάνσαραν’’ τον τίτλο προ καιρού, και επικράτησε.
Κάποιοι προσπάθησαν να το αλλάξουν, με το ‘’ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΥΣ’’. Πιο κοντά στην πραγματικότητα. Αναγνωρίσιμοι από τι ? Από φάτσα ? Από όνομα ? Από ιδιότητα ?
Στην πραγματικότητα, αναζητείται μονολεκτικός όρος που να τους περιγράφει.
http://www.real.gr/
    Ασυλία επωνύμων κατήγγειλε ο γενικός επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρος Ρακιντζής μιλώντας ενώπιον της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής. Ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Θοδωρή Τρίτσα, περί του καθεστώτος ατιμωρησίας, ώθησε τον κ. Ρακιντζή σε «έκρηξη» ειλικρίνειας.
    «Υπάρχει όντως μία τάση να μπαίνουν εμπόδια, γραφειοκρατικά κ.λπ. Εχετε δει επώνυμο να δικάζεται εύκολα;», αναρωτήθηκε και συνέχισε μιλώντας σε πιο προσωπικό τόνο: «Λέω το παράπονό μου, ότι στην προσπάθειά μου να παραπέμψω κάποιους επώνυμους βρίσκω τείχος. Και στη συνέχεια βγαίνουν απαλλακτικά βουλεύματα για τα οποία δεν μπορώ να κάνω τίποτα».
    Στη συνέχεια, σύμφωνα με την «Εφημερίδα των Συντακτών» και παρά τις επίμονες ερωτήσεις που δέχθηκε ο κ. Ρακιντζής αρνήθηκε να αποκαλύψει περισσότερα ή να αναφέρει περιπτώσεις με συγκεκριμένα ονόματα.
    Εφερε, όμως, ως παράδειγμα το γεγονός ότι πρόσφατα ψηφίστηκε νόμος που λέει ότι απαλλάσσονται από την ευθύνη τους οι διοικήσεις των ΔΕΚΟ. «Υποκρύπτεται αμνηστία, αλλά δεν είμαι εγώ ο αρμόδιος να το κρίνω», σημείωσε ο προσεκτικός στις εκφράσεις του πρώην δικαστικός.