ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Οι εντυπωσιακοί πίνακες ενός τυφλού ζωγράφου!



    Είναι εύκολο να φανταστεί κανείς ότι η τύφλωση για έναν εικαστικό καλλιτέχνη επιφέρει αυτόματα και τη λήξη της δημιουργίας. Όμως στην περίπτωση του John Bramblitt, η τύφλωσή του ήταν εκείνη που πυροδότησε την καριέρα στη ζωγραφική. Εκείνος έχασε την όρασή του το 2011 λόγω επιληψίας και από τότε θεωρείται «λειτουργικά τυφλός», πράγμα που σημαίνει ότι με τα μάτια του μπορεί να διακρίνει μόνο το ηλιακό φως από το σκοτάδι. Πριν από αυτό συνήθιζε να ζωγραφίζει και να δημιουργεί ελαιογραφίες με διάφορα θέματα.
    Μετά την τύφλωσή του έχει αναπτύξει έναν νέο τρόπο για να ζωγραφίζει – χρησιμοποιεί την αφή αγγίζοντας με τα χέρια του τα χρώματα και στη συνέχεια η διαίσθησή τους τον οδηγεί στη δημιουργία σχημάτων στον καμβά. «Βασικά, αυτό που κάνω είναι να αντικαταστήσω ό,τι βλέπω με τα μάτια μου με την αίσθηση της αφής”, λέει ο ίδιος. Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό και οι πίνακές του έχουν λάβει πολλά θετικά σχόλια…


ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΚΡΥΒΕΙ ΣΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ



Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
    Την πραγματικά καταπληκτική αποκάλυψη ότι στα θεμέλια του ναού της Αγίας Σοφίας Κωνσταντινούπολης βρίσκονται θαμμένες μεγάλες ποσότητες από χρυσό και ασήμι που θαφτήκαν από τους βυζαντινούς, εξέφρασε ο καθηγητής της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Κωνσταντινούπολης, Ferhat Aslan, σε δημοσίευμα της εφημερίδας Sabah, Ο Τούρκος καθηγητής σε βιβλίο που εξέδωσε πρόσφατα υποστηρίζει ότι οι στήλες που υπάρχουν στο εσωτερικό της Αγίας Σοφίας έχουν γίνει από σπάνιο υλικό που μεταφέρθηκε από ένα όρος με την τουρκική ονομασία, Kafdağı, ένα μυθικό όρος για τους Τούρκους που παρομοιάζεται με τον Καύκασο και που σύμφωνα με τις τουρκικές παραδόσεις περιβάλλει όλη την οικουμένη, ένας πολύ χαρακτηριστικός συμβολισμός για την Αγία Σοφία.
    Στο ίδιο αποκαλυπτικό βιβλίο, που είναι όπως υποστηρίζει ο Τούρκος καθηγητής προϊόν έρευνας πολλών ετών, αναφέρει ότι τα θεμέλια του μεγαλοπρεπούς ναού της Αγίας Σοφίας σκάφτηκαν σε βάθος 70 μέτρων από την επιφάνεια της γης. Στο βάθος των θεμελίων έχουν τοποθετηθεί μεγάλες ποσότητες χρυσού και ασημιού υλικά τα οποία θεωρηθούν από τους κατασκευαστές του ναού ότι θα προστατεύουν το κτίσμα από κάθε καταστροφή.
    Εκτός από αυτή την αποκάλυψη στο ίδιο βιβλίο του Ferhat Aslan αναφέρεται και ότι κάτω από τον ιστορικό ναό υπάρχει άλλος ένας μυστικός υπόγειος ναός, που είχε επίσης κτιστεί την εποχή της βυζαντινής αυτοκρατορίας και που μέχρι σήμερα δεν έχει έρθει στο φως της επιφάνειας κάνοντας εδώ ένα εσχατολογικό συμβολίσμό.

Επίπληξη της ΕΣΗΕΑ στον Δήμο Βερύκιο για τα ομοφοβικά σχόλια κατά του Αυγούστου Κορτώ




Καλά του έκαναν του βλαμένου !
Από πού και ως πού αποκαλεί την Αυγουστίνα   ’κυρά-Αυγουστίνα’’ ?
Ρε δε ντρεπόμαστε λέω εγώ, με όλους αυτούς που ‘’ΚΟΥΝΑΝ ΤΗΝ ΑΧΛΑΔΙΑ’’ και είναι και ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ από πάνω
Σε λίγο, θα κυκλοφορήσει και το σλόγκαν ‘’ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΣΑΝ ΠΟΥΣΤΗΣ’’!
     «Επίπληξη με ανάρτηση της απόφασης στου χώρους εργασίας». Αυτή είναι η ποινή που επέβαλε η ΕΣΗΕΑ στον Δήμο Βερύκιο για τα ομοφοβικά σχόλια που είχε κάνει το Μάρτιο του 2014 κατά του συγγραφέα Αυγούστου Κορτώ.
    Υπενθυμίζεται πως στη ραδιοφωνική του εκπομπή ο Δήμος Βερύκιος, θέλοντας να σχολιάσει την απόφαση του Κορτώ να μην συμμετάσχει στο Ποτάμι του Σταύρου Θεοδωράκη γιατί είναι αφοσιωμένος στον άντρα του, ξέσπασε κατά του συγγραφέα τον οποίο χαρακτήρισε «κυρά Αυγουστίνα», ενώ επικρότησε σχόλιο ακροατή του που έλεγε ότι τους γκέι «τους χρειάζεται χρυσαυγίτης».
    Για «οξύτατη κριτική με άστοχες εκφράσεις σε μια άκρως προκλητική –κατά τη γνώμη μου- δήλωση, που στόχο είχε να προκαλέσει ντόρο και όχι να προωθήσει τα πάγια αιτήματα της ομοφυλοφιλικής κοινότητας» έκανε λόγο στην έφεσή του ο δημοσιογράφος.
    «Αυτά που είπα για τον Κορτώ είχαν ως στόχο να κρίνω τον ακραίο τρόπο με τον οποίο ήθελε να προκαλέσει την ελληνική κοινωνία. Επαναλαμβάνω και είμαι πεπεισμένος ότι η φράση «δεν ασχολούμαι με τα κοινά, αλλά με τον άντρα μου και τα βιβλία μου», προκαλεί την ελληνική κοινωνία», συμπλήρωσε.
    «Το σκεπτικό της απόφασης ανοίγει το δρόμο για περισσότερο σεβασμό απέναντι στις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, και την άνευ όρων καταδίκη της στοχοποίησής τους», ήταν το σχόλιο του Αυγούστου Κορτώ στο Facebook στο άκουσμα της ποινής.

Ομολόγησε τον φόνο του προαγωγού της: «Έβγαλα το μαχαίρι για να γλιτώσω τα μαρτύρια»



Ένας μαστραπάς λιγώτερος……
newsbeast.gr
    Η σύλληψη της 24χρονης το Σάββατο, η οποία σκότωσε τον πρώην φίλο και προαγωγό της το βράδυ της 4ης Φεβρουαρίου στις Αχαρνές (Μενίδι), ανοίγει έναν νέο κύκλο μίας ιστορίας που έχει μόνο θύματα...
    Ο 33χρονος, που είχε καταγωγή από την Αμαλιάδα Ηλείας, είχε βρεθεί θανάσιμα τραυματισμένος, βραδινές ώρες της 4-2-2015, έξω από την περίφραξη του νεκροταφείου Αχαρνών, με τραύματα στο σώμα του που είχαν προκληθεί από αιχμηρό αντικείμενο. Την υπόθεση ανέλαβαν οι αστυνομικοί του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής της Ασφάλειας Αττικής. Ύστερα από έρευνα, που συμπεριλάμβανε και άρση τηλεφωνικού απορρήτου των κλήσεων του θύματος, οι αξιωματικοί εντόπισαν την 24χρονη, η οποία ομολόγησε το έγκλημά της.
    «Ήμασταν ζευγάρι για δύο χρόνια. Με εξωθούσε στην πορνεία. Και δεν ήμουν μόνο εγώ. Βίασε τις δύο αδελφές μου για να κάνει το ίδιο και με αυτές» φέρεται να είπε η 24χρονη στην αστυνομία, σύμφωνα με το «Έθνος».
    Όπως ισχυρίστηκε, εκείνη τη νύχτα, ο 33χρονος είχε επικοινωνήσει μαζί της για να συναντηθούν κοντά στο νεκροταφείο. Η κοπέλα πήγε με την προσδοκία ότι εκείνος θα της ζητήσει συγνώμη και πως θα τελείωνε το μαρτύριό της με την «αναγκαστική» εκπόρνευσή της. Ωστόσο, επειδή φοβόταν, είχε μαζί της ένα μαχαίρι.
    Στο ραντεβού τους, ο 33χρονος όχι μόνο δεν απολογήθηκε, αλλά της είπε ότι είχε κλείσει ακόμη ένα ερωτικό ραντεβού γιατί είχε ανάγκη από χρήματα. Ακολούθησε λογομαχία. Η ψυχολογική πίεση, οι απειλές, καθώς και η επιθετική κίνηση εναντίον της, προκάλεσε τη δική της αντίδραση, υποστήριξε η 24χρονη, η οποία έβγαλε το μαχαίρι και κατάφερε πολλαπλά τραύματα στο στήθος και στην κοιλιά του θύματος.
    Τον 33χρονο εντόπισαν περαστικοί και περίοικοι λίγη ώρα αργότερα. Οι αξιωματικοί του τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής και Προσωπικής Ελευθερίας της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, σε κοντινή απόσταση από το θύμα εντόπισαν το κινητό του τηλέφωνο. Από την άρση του τηλεφωνικού απορρήτου  εντοπίστηκαν οι τελευταίες κλήσεις και η συχνή επικοινωνία με την 24χρονη κοπέλα, η οποία στο πλαίσιο της ανάκρισης ομολόγησε την ανθρωποκτονία και τους λόγους που την οδήγησαν σε αυτή.
    Σε βάρος της 24χρονης σχηματίσθηκε δικογραφία και εκδόθηκε ένταλμα σύλληψης, δυνάμει του οποίου συνελήφθη το βράδυ του Σαββάτου, ενώ χθες οδηγήθηκε στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.

Θανατηφόρο τροχαίο των διεθνών: Νεκρός ο οδηγός - Με ράμματα γλίτωσαν οι Μόρας, Ταχτσίδης και Φετφατζίδης



    Νεκρός είναι ο ένας οδηγός του οχήματος που συγκρούστηκε με το ταξί που μετέφερε τους Ταχτσίδη, Μόρα και Φετφατζίδη προς το αεροδρόμιο της Βουδαπέστης, τα ξημερώματα στην Ουγγαρία. Οι τρεις Έλληνες διεθνείς παίκτες είναι καλά στην υγεία τους και παραμένουν στην ουγγρική πρωτεύουσα.
    Οι τελευταίες πληροφορίες που φτάνουν από τη Βουδαπέστη αναφέρουν ότι ο οδηγός του οχήματος που συγκρούστηκε με το ταξί, στο οποίο επέβαιναν οι Έλληνες παίκτες, είναι νεκρός. Το δυστύχημα συνέβη τα ξημερώματα όταν διερχόμενο όχημα μπήκε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίες και συγκρούστηκε μετωπικά με αυτό στο οποίο βρίσκονταν οι ποδοσφαιριστές της Εθνικής. Οι Μόρας, Ταχτσίδης και Φετφατζίδης δεν αναχώρησαν με την πτήση τσάρτερ της ομάδας για την Ελλάδα αλλά κατευθύνονταν προς το αεροδρόμιο της Βουδαπέστης προκειμένου να πάρουν άλλη πτήση προς την Ιταλία προκειμένου να ενσωματωθούν στους συλλόγους τους.
    Όπως ενημέρωσε επίσημα η ΕΠΟ, κανένας από τους τρεις παίκτες δεν τραυματίστηκε σοβαρά και όλοι είναι καλά στην υγεία τους ενώ με δηλώσεις του ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Γιώργος Καραγκούνης, γνωστοποίησε ότι απλά χρειάστηκε να γίνουν κάποια ράμματα στον Φετφατζίδη ενώ ελαφρά από την σύγκρουση τραυματίστηκε και ο Ταχτσίδης.