Αυτός που είχε
την «φαεινή| ιδέα, ξέρει πως δουλεύει το συνεργείο;
Ξέρει πόσες
μάρκες και πόσοι τύποι αυτοκινήτων υπάρχουν;
Ξέρει πως από
μία με πρώτη ματιά επισκευή, μπορεί να προκύψουν ακόμ 3-4;
Προφανώς, όταν
λέτε «τιμοκατάλογο» θα ενοείτε ολόκληρο βιβλίο της «ΠΑΠΥΡΟΣ ΛΑΡΟΥΣ» Ή
του Τηλεφωνικού Καταλόγου…
Το «πόσα θέλεις μάστορα» πέθανε. Ζήτω ο αναλυτικός
τιμοκατάλογος ο οποίος μάλιστα θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει και τον ΦΠΑ.
Ακόμη και στα τιμολόγια, οι τιμές θα πρέπει
να αναγράφονται αναλυτικά
Με τους νέους κανόνες ΔΙΕΠΠΥ τίθεται τάξη και στα συνεργεία, τα οποία θα πρέπει
να αναρτούν τιμοκαταλόγους ανά είδος εργασίας συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
Συγκεκριμένα, πλέον επιχειρήσεις συνεργείων επισκευής και συντήρησης
αυτοκινήτων, οχημάτων, σκαφών αναψυχής και κάθε φύσεως τροχοφόρων, υποχρεούνται
να διατηρούν αναρτημένο τιμοκατάλογο, όπου θα αναγράφονται οι εκάστοτε χρεώσεις
συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ για τις βασικές παρεχόμενες υπηρεσίες συντήρησης
επί ενδεικτικών μοντέλων, ανάλογα με τον τύπο και μοντέλο. Στα εκδιδόμενα δε
παραστατικά θα πρέπει να αναγράφονται αναλυτικά το είδος της εργασίας και η
τιμή χρέωσης που θα πρέπει να συμπίπτει με αυτή του τιμοκαταλόγου, υπό την
επιφύλαξη της δυνατότητας του επισκευαστή να παρέχει έκπτωση στον πελάτη. Για
τις λοιπές υπηρεσίες, κατόπιν αιτήματος του πελάτη, ο επισκευαστής θα πρέπει να συντάσσει έγγραφη προσφορά.