Είπαμε,
μαζεύουν ό τι βρούν, και από όπου το βρούν.
Από την άλλη
μεριά όμως, μήπως η Αττικό Μετρό θα τέλειωνε ποτέ το Μετρό Θεσσαλονίκης?
Για όποιον δεν
το γνωρίζει, η έκφραση ‘’σαν το γιοφύρι της Άρτας’’ άλλαξε επίσημα, και
έγινε πλέον ‘’σαν το μετρό της Σαλονίκης’’…
«Η αυταρχική απόφαση της Κυβέρνησης να “υφαρπάξει ” με το έτσι θέλω και
χωρίς καμία προειδοποίηση το αποθεματικό ποσό των 450 εκ. ευρώ από τα ταμεία
της “Αττικό Μετρό Α.Ε.”, που προορίζονταν για να εξυπηρετηθούν οι λειτουργικές
δαπάνες κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης, προκειμένου να εξυπηρετήσει το χρέος
της χώρας απέναντι στους πιστωτές, μαρτυρά την πασιφανή αδυναμία του ΣΥΡΙΖΑ να
εγγυηθεί τη σταθερότητα και την ανάπτυξη στην πατρίδα μας και παράλληλα βάζει
τη Θεσσαλονίκη στο περιθώριο» επισημαίνει ο κ. Θεόδωρος Καράογλου, σε σχετική ερώτηση που
κατέθεσε σήμερα στον αρμόδιο Υπουργό
Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού.
Ο Βουλευτής της Ν.Δ. στη Β΄ εκλογική περιφέρεια του Νομού καταγγέλλει, επίσης, πως με την πρωτοφανή ενέργεια της Κυβέρνησης «ο ΣΥΡΙΖΑ δίνει τη χαριστική βολή στο έργο του μετρό», εξανεμίζοντας κάθε περιθώριο ομαλής κατασκευής του, και καταδικάζει σε οικονομικό μαρασμό και επαγγελματικό αφανισμό χιλιάδες πολίτες και καταστηματάρχες που έχουν πληγεί από τα εργοτάξια και τις λαμαρίνες που έχουν τοποθετηθεί μπροστά από τα καταστήματά τους.
Σύμφωνα δε με στοιχεία της Αττικό Μετρό Α.Ε., το ποσό που δήμευσε ο Υπουργός ως εκπρόσωπος του Ελληνικού Δημοσίου, παρά την άρνηση του Δ.Σ. της εταιρείας, αντιστοιχεί σε κύκλο εργασιών έξι μηνών και προέρχονταν σχεδόν κατά αποκλειστικότητα από ευρωπαϊκούς πόρους, την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και το ΕΣΠΑ.
Μετά από αυτήν την αρνητική εξέλιξη, ο κ. Καράογλου ρωτά εύλογα τον αρμόδιο Υπουργό πως θα μπορέσει από εδώ και στο εξής να εξυπηρετήσει τις λειτουργικές της δαπάνες η Αττικό Μετρό Α.Ε., πως θα διαμορφωθεί το χρονοδιάγραμμα εργασιών της κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης, τι επιπτώσεις θα έχει η απόφαση του Υπουργού σε ό,τι αφορά στην καταβολή των μισθών των εργαζομένων και τη διασφάλιση της εργασίας τους, αν θα υπάρξουν νέες απολύσεις προσωπικού και τέλος πώς θα πληρωθούν οι εργοληπτικές εταιρείες στις οποίες οφείλονται χρήματα από την Αττικό Μετρό Α.Ε.;
Ο Βουλευτής της Ν.Δ. στη Β΄ εκλογική περιφέρεια του Νομού καταγγέλλει, επίσης, πως με την πρωτοφανή ενέργεια της Κυβέρνησης «ο ΣΥΡΙΖΑ δίνει τη χαριστική βολή στο έργο του μετρό», εξανεμίζοντας κάθε περιθώριο ομαλής κατασκευής του, και καταδικάζει σε οικονομικό μαρασμό και επαγγελματικό αφανισμό χιλιάδες πολίτες και καταστηματάρχες που έχουν πληγεί από τα εργοτάξια και τις λαμαρίνες που έχουν τοποθετηθεί μπροστά από τα καταστήματά τους.
Σύμφωνα δε με στοιχεία της Αττικό Μετρό Α.Ε., το ποσό που δήμευσε ο Υπουργός ως εκπρόσωπος του Ελληνικού Δημοσίου, παρά την άρνηση του Δ.Σ. της εταιρείας, αντιστοιχεί σε κύκλο εργασιών έξι μηνών και προέρχονταν σχεδόν κατά αποκλειστικότητα από ευρωπαϊκούς πόρους, την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και το ΕΣΠΑ.
Μετά από αυτήν την αρνητική εξέλιξη, ο κ. Καράογλου ρωτά εύλογα τον αρμόδιο Υπουργό πως θα μπορέσει από εδώ και στο εξής να εξυπηρετήσει τις λειτουργικές της δαπάνες η Αττικό Μετρό Α.Ε., πως θα διαμορφωθεί το χρονοδιάγραμμα εργασιών της κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης, τι επιπτώσεις θα έχει η απόφαση του Υπουργού σε ό,τι αφορά στην καταβολή των μισθών των εργαζομένων και τη διασφάλιση της εργασίας τους, αν θα υπάρξουν νέες απολύσεις προσωπικού και τέλος πώς θα πληρωθούν οι εργοληπτικές εταιρείες στις οποίες οφείλονται χρήματα από την Αττικό Μετρό Α.Ε.;