Εκδικάστηκε σήμερα την 3/4/2015,
ενώπιον της Ολομέλειας του ΣτΕ, η
αίτηση ακύρωσης που έγκαιρα (12/1/2015)
είχαν καταθέσει οι τρεις Ενώσεις (Ε.Α.Α.Σ.,
ΕΑΑΝ, ΕΑΑΑ) και το Συντονιστικό αυτών.
Η αίτηση στρέφεται κατά της διατάξεως του Άρθρου
86 του Νόμου 4307/2014 και της υπ’
αριθμ. πρωτ. ΟΙΚ.2/88371/ΔΕΠ/17-11-2014 (ΦΕΚ Β’3093/18-11-2014) ΚΥ Οικονομικών, Εθνικής Αμύνης, Δημοσίας Τάξεως & Προστασίας του Πολίτη και Ναυτιλίας & Αιγαίου, με την οποία δόθηκαν οδηγίες εφαρμογής της
παραπάνω διατάξεως του Νόμου.
Ως
γνωστό, με τα δύο ως άνω κείμενα η υπ’ αριθμ.
2192/2014 απόφαση της Ολομέλειας
του ΣτΕ που δικαιώνει τα αιτήματά μας, εφαρμόστηκε
σε ποσοστό 50% περίπου και όχι στο σύνολο όπως επιβάλλει το
Σύνταγμα.
Από πλευράς ΥΕΘΑ, υποβλήθηκε,
μέσω του εκπροσώπου του, μέλους του ΝΣΚ, αίτημα αναβολής της
εκδίκασης με την αιτιολογία ότι ο κος ΥΕΘΑ προτίθεται να καταθέσει
νομοσχέδιο πλήρους εφαρμογής της αρχικής απόφασης του ΣτΕ.
Παρά ταύτα, το αίτημα αναβολής απορρίφθηκε
και η απόφαση συζητήθηκε, ενώ εκκρεμεί η κατάθεση συμπληρωματικού
υπομνήματος από τον Νομικό μας εκπρόσωπο.
Εκτιμάται, δεδομένου ότι η
αίτηση ακύρωσης έχει δύο σκέλη (καθολική εφαρμογή της υπ’ αριθμ.2192/2014 απόφασης ΣτΕ
από 1-8-2012 έως 31-12-2014 και επιπλέον από 1-1-2015 και εφεξής),
είναι βάσιμη η εκδήλωση μιας συγκρατημένης αισιοδοξίας ως προς την τελική
απόφαση και της παρούσης αίτησης ακυρώσεως, σε αμφότερα τα σκέλη της.