ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Ρόδος: «Aπρεπή συμπεριφορά» εις βάρος μαθητριών από καθηγητή



Από μακρυά ‘’βρωμάει’’ η υπόθεση.
Μου φαίνεται ότι βρήκαν έναν καθηγητή που θέλει να κάνει ΣΩΣΤΑ την δουλειά του, και επειδή δεν τους βολεύει, βάλθηκαν να τον ξεφορτωθούν.
Τι εννοούν ‘’απρεπή συμπεριφορά’’ ?
Τι έκανε στις μαθήτριες?
Τις έβρισε? Τις ‘’χούφτωσε’’? Τις έδειρε?
Προφανώς τίποτα από αυτά.
Μάλλον θα ήταν ‘’ντουβάρια’’  και τα ‘’άκουσαν’’.Καθόλου κακό.
Και οι γονείς των μαθητών, τι κάνουν? Άγονται και φέρονται από τα ‘’βλαστάρια’’ τους?
΄Ασε καλύτερα, για αυτό λέω ότι ‘’βρωμάει’’ η υπόθεση.
Κάτι παραπάνω ξέρω….
http://www.newsbomb.gr
    Στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου, που εδρεύει στη Σύρο, διαβιβάζεται από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δωδεκανήσου το πόρισμα της Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης που διενεργήθηκε σε βάρος καθηγητή, που υπηρετεί σε σχολικό συγκρότημα της Σορωνής, ο οποίος καταγγέλθηκε από μαθητές για απρεπή συμπεριφορά.
    Σύμφωνα με τις πληροφορίες από την διοικητική εξέταση που διενεργήθηκε προέκυψε ότι ο καθηγητής μίλησε απρεπώς σε μια μαθήτρια της πρώτης Λυκείου και ως εκ τούτου προτείνεται ο πειθαρχικός του έλεγχος.
    Σύμφωνα με τη «Δημοκρατική», την 6η Φεβρουαρίου 2015, 44 μαθητές σχολικού συγκροτήματος της Σορωνής υπέβαλαν αναφορά σε βάρος καθηγητή τους, υποστηρίζοντας ότι προβαίνει σε απρεπείς χειρονομίες σε μαθήτριες.
    Η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Δωδεκανήσου, που ενημερώθηκε σχετικά, δεν ανέστειλε τα καθήκοντα του καθηγητή, καθώς δεν υφίστανται απτά στοιχεία, αλλά παρήγγειλε στον διευθυντή του σχολικού συγκροτήματος του Γενναδίου τη διενέργεια Ενορκης Διοικητικής Εξέτασης.
    Οι μαθητές διατείνονται συνοπτικά στην αναφορά τους, προς τον διευθυντή του σχολείου, ότι ο καθηγητής κατά τη διάρκεια του μαθήματος προβαίνει σε απρεπείς χειρονομίες σε μαθήτριες, εκμεταλλευόμενος τη θέση του, σε σχέση με την αδύνατη θέση προς αντίδραση των μαθητριών, που τελούν υπό τον φόβο και την αγωνία της επίδοσής τους και της αξιολόγησής τους από εκείνον. ( ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ )
    Υποστηρίζουν ακόμη ότι έχουν πληροφορηθεί όμοια περιστατικά και σε ακόμη δύο τάξεις.
    Τονίζουν παραπέρα ότι η συμπεριφορά του, δεν συνάδει με το ήθος, τη σοβαρότητα, την εμπιστοσύνη και το σεβασμό που οφείλει να αποπνέει ένας εκπαιδευτικός, ότι διασαλεύεται η σχέση εμπιστοσύνης μαθητών με τον δάσκαλό τους και διαταράσσεται η ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος και τέλος ότι έχει διαταραχθεί η ψυχική ηρεμία των μαθητριών, λόγω της δύσκολης θέσης που περιέρχονται.