ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

Η διάλυση της Ελλάδος συνεχίζεται, "ως αρχικό σχέδιο"!!!



Το έστειλε ο Δημοσθένης Λαμπρινάκης
Δημοκρατία
    Αλλαγές-σοκ στον «Καλλικράτη» για τις εκλογές της Αυτοδιοίκησης
    Ψήφο στις δημοτικές και τις περιφερειακές εκλογές σε όλους τους μετανάστες και λοιπούς αλλοδαπούς που μένουν στη χώρα μας σχεδιάζει να δώσει η κυβέρνηση, παρά τη δεδομένη απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ (60/2013) που έκρινε αντισυνταγματικό τον νόμο Ραγκούση για την ιθαγένεια.
    Μεταξύ των διατάξεων του εν λόγω νόμου υπήρχε κι εκείνη που έδινε το δικαίωμα σε πολίτες ξένων κρατών να ψηφίσουν στις δημοτικές εκλογές. Το ΣτΕ απεφάνθη ότι το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι έχουν μόνο οι Έλληνες και ότι απαιτείται συνταγματική αναθεώρηση για να μπορεί να επεκταθεί και στους αλλοδαπούς.
    Τώρα η πρόταση της επιτροπής εμπειρογνωμόνων που συνέστησε ο υπουργός Εσωτερικών Πάνος Σκουρλέτης φέρεται ότι περιλαμβάνει και το δικαίωμα του εκλέγειν στις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης σε όσους αλλοδαπούς μένουν νόμιμα στην Ελλάδα, που εκτιμώνται σε περίπου
580.000. Προτείνεται ακόμα η συμμετοχή λαθρομεταναστών σε όργανα όπως το Συμβούλιο Ένταξης Μεταναστών.
    Αλλα σημεία αιχμής στην εισήγηση για αλλαγή του «Καλλικράτη», που έχουν ήδη προκαλέσει αντιδράσεις από πλευράς δημάρχων και περιφερειαρχών, είναι η καθιέρωση της απλής αναλογικής, με τις έδρες των δημοτικών ή περιφερειακών συμβούλων να μοιράζονται αναλογικά, με βάση τα ποσοστά του πρώτου γύρου, και η μείωση της θητείας δημάρχων και περιφερειαρχών στα τέσσερα από πέντε έτη. Η αναλογικότητα στην κατανομή των εδρών αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο της ακυβερνησίας σε δήμους και περιφέρειες, καθώς η παράταξη του εκλεγμένου δημάρχου ή περιφερειάρχη δεν θα έχει απαραίτητα την πλειοψηφία και ενωμένη η αντιπολίτευση μπορεί ουσιαστικά να μπλοκάρει όλες τις αποφάσεις του.
    «
Προειδοποιούμε την κυβέρνηση ότι η αλλαγή του "Καλλικράτη" και η μεταρρύθμιση της Δημόσιας Διοίκησης δεν είναι κομματική, αλλά εθνική υπόθεση» σημειώνει σε ανακοίνωσή της η ΚΕΔΕ. «Γι' αυτό πρέπει να στηριχθεί στη βάση της συναίνεσης και της συνεργασίας. Αν η κυβέρνηση επιχειρήσει να ακολουθήσει άλλο δρόμο και δεν κάνει ουσιαστικό διάλογο, να γνωρίζει καλά πως σπέρνει ανέμους και θα θερίσει θύελλες».

«Κοκορομαχίες» ή «Ο Πόλεμος ανακοινώσεων»



    "Φωτιά" έχει πάρει το τελευταίο 24ωρο ο πόλεμος δηλώσεων μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας. Ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών απάντησε σε όσα υποστήριξε, το πρωί της Κυριακής, ο Πάνος Καμμένος, απειλώντας ευθέως την Ελλάδα.
    Ο Μεβλούτ Τσαβούσογλου, αμέσως μετά την ολοκλήρωση συνεδρίου στην Αττάλεια, ρωτήθηκε από Τούρκους δημοσιογράφους για τις δηλώσεις του Έλληνα ΥΕΘΑ και εκείνος απάντησε ότι η Ελλάδα δεν θέλει να δει τι μπορεί να κάνει ο τουρκικός στρατός.
    Ειδικότερα, ο κ. Τσαβούσογλου είπε, μεταξύ άλλων, ότι με την Ελλάδα υπάρχει σε εξέλιξη ένας διάλογος και ο συγκεκριμένος υπουργός προσπαθεί να τον εμποδίσει. “Είναι το κακομαθημένο παιδί της ελληνικής κυβέρνησης” σημείωσε ο Τσαβούσογλου χαρακτηρίζοντας τον Πάνο Καμμένο κομπλεξικό. "Δεν θα λάβουμε υπόψη τις απόψεις ενός ανθρώπου που ζει μέσα στα κόμπλεξ του" πρόσθεσε και ζήτησε από την ελληνική κυβέρνηση να τον θέσει υπό τον έλεγχό της. 
    Όμως δεν σταμάτησε εκεί και υπογράμμισε με προκλητικό τρόπο: "Οι Έλληνες ξέρουν καλά το τι μπορεί να κάνει ο τουρκικός στρατός, μη μας υποχρεώσει να το δείξουμε. Ας μην δοκιμάσουν την υπομονή μας".
    Νωρίτερα, ο Πάνος Καμμένος μιλώντας στον ΣΚΑΙ τόνισε: "Δεν υπάρχει περίπτωση να πατήσουν το πόδι τους σε ελληνικό νησί. Θα αντιμετωπιστούν. Ας πατήσουν, αλλά μετά να δούμε αν θα φύγουν από εκεί».
    Εν τω μεταξύ, το Σάββατο ο υπουργός Εξωτερικών Νίκος Κοτζιάς χαρακτήρισε απαράδεκτες τις πρώτες δηλώσεις Τσαβούσογλου, που έκανε λόγο ότι αν η Τουρκία ήθελε να πατήσει τα Ίμια θα το είχε κάνει, και υπογραμμίζοντας: «Όταν κάποιος αδυνατεί να απαντήσει πολιτικά στα γεγονότα, πιθανόν, να μην τα κατανοεί. Ίσως να μην αντιλαμβάνεται τις τεχνικές, νομικές και πολιτικές πλευρές των ζητημάτων και γι' αυτό επιλέγει τις προσωπικές επιθέσεις. Επιθέσεις που δεν προάγουν τις σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών και είναι ξένες στον πολιτικό πολιτισμό μας. Ο καθείς και το μέτρο του».
Κουμουτσάκος: Σε τέτοιες κρίσιμες ώρες, ας μιλάει μόνον το ΥΠΕΞ
    «Η Νέα Δημοκρατία είχε, εγκαίρως και από βήματος Βουλής, προειδοποιήσει για την  πολιτική επιλογή της Άγκυρας να διατηρήσει και να κλιμακώσει την πολιτική αμφισβήτησης και την ένταση στο Αιγαίο
    Η απαράδεκτη, προκλητική και επικίνδυνη τουρκική παραβατική συμπεριφορά δεν αντιμετωπίζεται με ρηχούς επικοινωνιακούς εντυπωσιασμούς και προσωπικές "βεντέτες". Αντιμετωπίζεται με σοβαρότητα, νηφαλιότητα, αποφασιστικότητα και σχέδιο. Με συντονισμένη διπλωματική δράση και επιχειρησιακή επάρκεια. Απαιτείται άμεση εκστρατεία ενημέρωσης και διπλωματικής δράσης στην Ε.Ε., στο ΝΑΤΟ, στον Ο.Η.Ε., που πρέπει να ενημερωθούν για την επικίνδυνη, πλέον, τουρκική συμπεριφορά.
Στο εσωτερικό, όπως έχουμε ήδη ζητήσει με επιστολή προς τον κ. Κοτζιά, χρειάζεται επείγουσα σύγκληση και επίσημη, πλήρης ενημέρωση του Εθνικού Συμβουλίου Εξωτερικής Πολιτικής. Τέλος, μια συμβουλή προς την Κυβέρνηση. Σε τέτοιες κρίσιμες ώρες, ας μιλάει μόνον το ΥΠΕΞ. Καθήκον του ΥΠΕΘΑ είναι η επιχειρησιακή ετοιμότητα και όχι η θορυβώδης επικαιρότητα».
Λοβέρδος: Ανησυχούμε για τα εθνικά μας θέματα
    «Ακριβώς επειδή πρωθυπουργός είναι ο κ, Τσίπρας και υπουργός ο κ. Καμμένος, ανησυχούμε για τα εθνικά μας θέματα», σχολίασε ο υπεύθυνος του Τομέα Εξωτερικών Υποθέσεων και Άμυνας της ΚΟ της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Ανδρέας Λοβέρδος, αναφερόμενος στις σημερινές δηλώσεις του υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Καμμένου.
    «Γιατί μόνο ανεύθυνοι και επικίνδυνοι θα επέλεγαν αντί του ενιαίου εσωτερικού μετώπου στα εθνικά θέματα, τον διχασμό και την πόλωση», προσέθεσε ο κ. Λοβέρδος.
Θεοδωράκης: Δεν παίζουμε σε τουρκική σαπουνόπερα
    "Κάποιος πρέπει να πει στους γείτονες ότι δεν παίζουν και δεν παίζουμε σε τουρκική σαπουνόπερα. Ούτε σε διαγωνισμό ατάκας. Ας σοβαρευτούμε" σχολίασε για το μπαράζ δηλώσεων ο πρόεδρος του Ποταμιού Σταύρος Θεοδωράκης.

Η μεγάλη επιστροφή: H Nokia ξαναβγάζει το 3310 -Με αθάνατη μπαταρία, φιδάκι και τιμή έκπληξη!



    Είναι αναμφισβήτητα η μεγαλύτερη επιστροφή. Το κλασικό μοντέλο της Nokia 3310 επιστρέφει μετά από 17 χρόνια από την πρώτη του κυκλοφορία. 
    Η Nokia αποφάσισε να μας επιστρέψει όλους πίσω στο 2000 και να ξαναλανσάρει το θρυλικό κινητό της με μια μπαταρία... αθάνατη (για 22 ώρες χρόνο ομιλίας) και φυσικό το αξεπέραστο φιδάκι
    Το νέο 3310 της Nokia που αποτίει φόρο τιμής στα αρχικό κινητό παρουσιάστηκε στη Βαρκελώνη και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας δηλώνει ότι το καινούριο κινητό θα είναι για τους χρήστες του κάτι σαν... ψηφιακή αποτοξίνωση ή ένα τηλέφωνο διακοπών. «Αν θέλετε να απενεργοποιήσετε το
κινητό σας αλλά θέλετε να έχει μια γραμμή, για έκτακτη ανάγκη, τότε το εν λόγω κινητό θα είναι μια εξαιρετική λύση. Θα αποτελεί το τέλειο αξεσουάρ». 
    Εκπληξη και η τιμή του η οποία αναμένεται να φθάσει τα 58 ευρώ

Καθαρά Δευτέρα 2017: Ένταση και ουρές για ένα πιάτο φασολάδα στη Θεσσαλονίκη



    Εκατοντάδες Θεσσαλονικείς στήθηκαν στις ουρές για να παραλάβουν έναν δίσκο με φασολάδα και άλλα παραδοσιακά εδέσματα.
    Το Πολιτιστικό Κέντρο της Τούμπας γέμισε από κόσμο που θέλησε να γιορτάσει τα Κούλουμα.
    Η μαζική προσέλευση του κόσμου, ωστόσο, δημιούργησε δυσάρεστες καταστάσεις με ηλικιωμένους δημότες να αλληλοσπρώχνονται για μια θέση στην ουρά.
    Κατά τα λοιπά, ο δήμος Θεσσαλονίκης είχε μεριμνήσει προκειμένου οι δημότες να απολαύσουν χορό και τραγούδι από μουσικοχορευτικά συγκροτήματα της περιοχής.
    Τέλος, όσα παιδιά βρέθηκαν εκεί είχαν τα ευκαιρία να επιλέξουν και να πάρουν δωρεάν έναν από τους 300 χρωματιστούς χαρταετούς…
Δείτε τα βίντεο του Thestival.gr: