ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015

Ο πιο απρόσμενος γάμος! 85χρονη παντρεύτηκε... 33χρονο στην Κεφαλονιά!



    Ο γάμος της... χρονιάς έγινε στο Δημαρχείο της Κεφαλονιάς. Εκείνη 85, εκείνος 33!
    Συγκεκριμένα, όπως διαβάζουμε στο kefaloniapress, πριν από λίγες ημέρες στο Δημαρχιακό Μέγαρο, έγινε ο πολιτικός γάμος της 85χρονης κυρίας με τον νεαρό, που διανύει το 33ο έτος της ζωής του! Και οι δυο, είναι από πολύ γνωστές οικογένειες του νησιού!
    Την "πολιορκούσε" για 6 μήνες!
    Πληροφορίες λένε ότι δεν πρόκειται για έρωτα με την πρώτη ματιά. Η ίδια η νύφη -η οποία χαίρει άκρας υγείας και πνευματικής διαύγειας - εκμυστηρεύεται σε φίλες της ότι ο νεαρός την "πολιορκούσε" έξι μήνες!    Και τελικά ήταν μοιραίο να υποκύψει! Το ζευγάρι διαμένει σε διαμέρισμα στο Αργοστόλι και αυτό το διάστημα απολαμβάνει το μήνα του μέλιτος.
    Και τα…. Σχετικά σχόλια !
Άλλος ένας που άφησε το Τζόκερ και έπιασε την θεία. Σωστοςςςςςςςςς
--------------------------------------------------------------------------
Αντε βρε,να ζησουν τα πιτσουνακια και καλους απογονους!
--------------------------------------------------------------------------
Θα περναγε κατω απ'το μπαλκονι της και θα του επεσε κανενα τουβλο με 500ευρα στο κεφαλι και θα του ρθε κεραυνος εν ενεθρια (ηταν και καλοκαιρι!!!) την ειδε με αλλο ματι!!!!οι γονεις της δεχτηκαν το γεγονος;;;
--------------------------------------------------------------------------
ακου 6 μηνες(!) ....η γρια κοτα εχει το ζουμι...χαχαχα
--------------------------------------------------------------------------
Ανέκδοτο είναι?
--------------------------------------------------------------------------
θα ειναι ερωτευμενα τα πουλακια μου...
--------------------------------------------------------------------------
Πες πες το κοπέλι....κάνει τη γριά να θέλει smile emoticon
--------------------------------------------------------------------------
Ποση συνταξη εχει η γιαγια?
--------------------------------------------------------------------------
Έμαθα ότι κατόπιν συμβουλής του γιατρού της γιαγιάς ο γαμπρός πρέπει να φοράει σκουφάκι όταν φτιάχνουν μελομακάρονα για να μην την αφήσει έγκυο.

«Φέσι» 243.000 ευρώ από τον Μαρτίνη στον Ερυθρό Σταυρό



ΠΟΥΛΗΣΕ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ «ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΒΕΕ» ΑΚΙΝΗΤΟ 2.090 Τ.Μ. ΚΑΙ ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΚΑΥΣΙΜΩΝ 440 Τ.Μ. ENANTI 2,5 EKAT. ΕΥΡΩ, ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΜΕΣΩ... ΕΝΟΙΚΙΩΝ 1,2 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΖΗΤΑ ΤΩΡΑ 243.000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΑΝΕΙΣΠΡΑΚΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑ
    Κάθε μέρα και μια διαφορετική υπόθεση διαφθοράς, σε σχέση με τα έργα και τις ημέρες του περιβόητου Ανδρέα Μαρτίνη, στην ηγεσία του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.
    Έργα και ημέρες που όμως «βασανίζουν» μέχρι σήμερα τη λειτουργία του Σωματείου, το οποίο καλείται με δικαστική απόφαση να πληρώσει τα «σπασμένα» των ενεργειών του Ανδρέα Μαρτίνη, ο οποίος έχει χρεώσει τον Ε.Ε.Σ. σε τέτοιο βαθμό, που πραγματικά κανείς δεν μπορεί να εκτιμήσει το ακριβές μέγεθος της ζημιάς.
    Σήμερα, το Newsbomb.gr φέρνει στο φως της δημοσιότητας την υπόθεση της εκποίησης του ακινήτου επί της Λεωφόρου Ηρακλείου 129, το οποίο δυνάμει του υπ’ αριθμόν 41447/2005 συμβολαίου πωλήθηκε στην εταιρεία «Αποθήκες Αιγαίου ΑΒΕΕ».
    Εκ πρώτης όψεως επρόκειτο για ένα... super deal, καθώς το ακίνητο εκτάσεως 2.090 τ.μ., άλλαξε χέρια έναντι ποσού 2,5 εκατομμυρίων ευρώ, τη στιγμή που η αντικειμενική αξία του είχε καθοριστεί στο ποσό των 361.638,05 ευρώ.
    Όμως, η πραγματική εικόνα και η εξέλιξη της υπόθεσης φέρνει τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, να... συμφωνεί στη συνέχεια με το νέο ιδιοκτήτη του κτίσματος και να το ενοικιάζει από τις αρχές του 2006 μέχρι και το 2013 με το συνολικό έξοδο να ανέρχεται σε 1.167.000 ευρώ, καθώς το ενοίκιο είχε καθοριστεί αρχικά στις 10.000 ευρώ ανά μήνα και σε 15.000 ευρώ ανά μήνα, από τον Μάιο του 2007. Το 2010 υπήρξε μια ακόμη αναπροσαρμογή αλλά προς τα κάτω, καθώς το ενοίκιο έπεσε σε 13.500 ευρώ το μήνα.
    Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά το πόρισμα που συνέταξαν οι ελεγκτές της «Pricewaterhouse Coopers»: «Η διαφορά μεταξύ της αντικειμενικής αξίας του πωληθέντος ακινήτου και του τιμήματος της πώλησής του σταδιακά καλυπτόταν από τα μηνιαία καταβαλλόμενα μισθώματα, με αποτέλεσμα να εξαφανίζονται τα οφέλη μιας συναλλαγής που αρχικά είχε εμφανιστεί ως εξαιρετικά προσοδοφόρα».
    Αυτό που πρέπει να σημειωθεί είναι πως από την εταιρεία «Αποθήκες Αιγαίου ΑΒΕΕ» κατατέθηκε σε βάρος του Ε.Ε.Σ. αγωγή για μη καταβληθέντα ενοίκια, που όμως οδήγησε τους ελεγκτές στο συμπέρασμα, κατά τη διάρκεια του ελέγχου που έκαναν στα οικονομικά του Σωματείου, πως η συμφωνία για τη μίσθωση του ακινήτου από τον Ερυθρό Σταυρό ήταν προφορική από τις 15-12-2005, κάτι που δεν είναι σύνηθες στη σύναψη εμπορικών μισθώσεων.
    Είναι δε χαρακτηριστικό της «παράδοξης» αυτής συμφωνίας ανάμεσα στον Μαρτίνη και την εταιρεία «Αποθήκες Αιγαίου» το γεγονός πως το 2013 το σωματείο εκμίσθωσε από την εταιρεία «Χρονέος ΑΕ» άλλη αποθήκη, στο Καματερό επί της οδού Σύμης 1, με μηνιαίο μίσθωμα μόλις 4.000 ευρώ, χαμηλότερο κατά 70% σε σχέση με αυτό που μέχρι εκείνη την περίοδο και συγκεκριμένα στις 12/10/2012 που διεκόπη η συνεργασία, κατέβαλλε στην εταιρεία «Αποθήκες Αιγαίου ΑΒΕΕ».
    Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός ήταν απόλυτα συνεπής στην καταβολή των ενοικίων μέχρι την 30-6-2010, όπως αναφέρει στην αγωγή που έκανε η εταιρεία «Αποθήκες Αιγαίου», ενώ ακολούθησε συμφωνία μείωσης του ενοικίου στα 13.500 ευρώ, η οποία τηρήθηκε μέχρι τον Φεβρουάριο του 2011.
    Από τον Απρίλιο, όμως, του 2011 έως τον Νοέμβριο του 2011 δεν πληρώθηκαν τα ενοίκια, τα οποία απαιτήθηκαν μέσω δικαστικής οδού (108.000 ευρώ). Το παράδοξο είναι πως ο Ε.Ε.Σ. διατηρούσε τη χρήση των αποθηκών μέχρι και τον Οκτώβριο του 2012, χωρίς να πληρώνει, με αποτέλεσμα να γίνει από την πλευρά της εταιρείας «Αποθήκες Αιγαίου» και νέα προσφυγή στη δικαιοσύνη με απαίτηση καταβολής 135.000 ευρώ.
    Συνολικά, δηλαδή, δια της δικαστικής οδού ο Ερυθρός Σταυρός κλήθηκε να καταβάλλει 243.000 ευρώ προς τις «Αποθήκες Αιγαίου», όπως τελικά αποφάσισε το 2014 το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών, στο οποίο παρέστη και κατέθεσε υπέρ της εταιρείας, σύμφωνα με πληροφορίες, η... δικηγόρος τότε του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.
    Και σαν να μην έφταναν όλα τα παραπάνω... κατορθώματα του Μαρτίνη, η εταιρεία «Αποθήκες Αιγαίου» έχει ζητήσει με νέα προσφυγή της στη δικαιοσύνη έχει ζητήσει να κηρυχθεί άμεσα, ως προσωρινά εκτελεστή η απαίτηση για την καταβολή των 243.000 ευρώ.
    Εύκολα μπορεί να αντιληφθεί κανείς ποιο θα είναι το μέγεθος της ζημιάς για τον Ερυθρό Σταυρό, αν τελικά κληθεί να καταβάλλει ένα τέτοιο ποσό, τη στιγμή που το Σωματείο έχει χρεωθεί με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, λόγω των «πεπραγμένων» της διοίκησης του Ανδρέα Μαρτίνη.

ΕΚΤ: Παραμένει υψηλός ο κίνδυνος χρεοκοπίας για την Ελλάδα



Γιατί, είχε…. ‘’χαμηλώσει’’ και δεν το καταλάβαμε ????
 http://www.tovima.gr/
    Οι προσδοκίες για τον κίνδυνο χρεοκοπίας της Ελλάδας μειώθηκαν από τον Ιούλιο, αλλά παραμένουν υψηλές, τονίζει σε έκθεση της η ΕΚΤ, «λόγω ανησυχιών για την ταχεία και πλήρη υλοποίηση του τρίτου προγράμματος χρηματοδότησης της Ελλάδας».
    Σε ό,τι αφορά τις επιπτώσεις του ελληνικού ζητήματος στην ευρωζώνη, σημειώνει ότι είχαν περιορισμένη και προσωρινή επίπτωση στις αγορές μετοχών και κρατικών ομολόγων. Η έκθεση τονίζει τη βελτίωση αναφορικά με την ικανότητα του τραπεζικού συστήματος της Ευρωζώνης να απορροφά διάφορα σοκ στο πρώτο εξάμηνο του έτους. Ωστόσο εντοπίζει τέσσερις κινδύνους για τη σταθερότητά του την επόμενη διετία.
    Ειδικότερα, σύμφωνα με την έκθεση της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ) για τη χρηματοπιστωτική σταθερότητα (Financial Stability Review), το χρηματοπιστωτικό σύστημα της Ευρωζώνης έδειξε αντοχές κατά τη διάρκεια διαφόρων κυμάτων αστάθειας των χρηματοπιστωτικών αγορών στο δεύτερο εξάμηνο.
    Η έκθεση τονίζει ότι έχει αυξηθεί η πιθανότητα μίας απότομης αύξησης του επασφάλιστρου κινδύνου σε παγκόσμια κλίμακα, καθώς η ανησυχία μετατοπίζεται προς την πλευρά των αναδυόμενων οικονομιών.
    Η ΕΚΤ διαπιστώνει ότι οι δείκτες, που υποδηλώνουν την ύπαρξη συστημικής πίεσης, παρέμειναν σε συγκρατημένα επίπεδα κατά τη διάρκεια έντονων περιόδων που σχετίζονταν με την αναταραχή στην Ελλάδα το καλοκαίρι, η οποία ακολουθήθηκε από τη μεγάλη διόρθωση των τιμών των κινεζικών στοιχείων ενεργητικού.
    Για την Ελλάδα, η ΕΚΤ αναφέρει ότι οι προσδοκίες για τον κίνδυνο χρεοκοπίας μειώθηκαν από τον Ιούλιο, αλλά παραμένουν υψηλές.
    «Οι προσδοκίες για τον κίνδυνο χρεοκοπίας αυξήθηκαν στην Ελλάδα, εν μέσω υψηλής πολιτικής αβεβαιότητας έως τον Ιούλιο του 2015 και, αν και μειώθηκαν από τότε, παραμένουν σε υψηλά επίπεδα, λόγω ανησυχιών για την ταχεία και πλήρη υλοποίηση του τρίτου προγράμματος χρηματοδότησης της Ελλάδας», σημειώνει η έκθεση.
    «Στην Ευρωζώνη, οι εξελίξεις στην Ελλάδα είχαν μία περιορισμένη και προσωρινή επίπτωση στις αγορές μετοχών και κρατικών ομολόγων», προσθέτει η ΕΚΤ.
    Η έκθεση τονίζει τη βελτίωση αναφορικά με την ικανότητα του τραπεζικού συστήματος της Ευρωζώνης να απορροφά διάφορα σοκ στο πρώτο εξάμηνο του έτους. Τόσο η κερδοφορία όσο και η φερεγγυότητα των τραπεζών βελτιώθηκαν, σημειώνεται.
    Οι προκλήσεις που εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν οι τράπεζες της Ευρωζώνης περιλαμβάνουν την αδύναμη οικονομική ανάκαμψη, τη χαμηλή κερδοφορία και το μεγάλο ύψος των μη εξυπηρετούμενων δανείων, ενώ σε υψηλά επίπεδα παραμένει το χρέος του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα σε αρκετές χώρες της Ευρωζώνης.
    «Αυτοί οι παράγοντες συνεχίζουν να περιορίζουν τη δυνατότητα των τραπεζών να χορηγούν δάνεια και την ικανότητά τους να δημιουργούν νέα κεφάλαια», τονίζεται.
    Η ΕΚΤ εντόπισε τέσσερις κινδύνους για τη σταθερότητα του χρηματοπιστωτικού συστήματος την επόμενη διετία:
          Αυξημένος κίνδυνος απότομης αντιστροφής του παγκόσμιου επασφάλιστρου κινδύνου που ενισχύεται από τη χαμηλή ρευστότητα των δευτερογενών αγορών
          Ασθενείς προοπτικές κερδοφορίας των τραπεζών και των ασφαλιστικών εταιρειών σε ένα περιβάλλον χαμηλών ρυθμών αύξησης του ονομαστικού ΑΕΠ, εν μέσω ατελών προσαρμογών των ισολογισμών
          Πιθανός κίνδυνος αύξησης των ανησυχιών για τη βιωσιμότητα του χρέους του δημόσιου και του ιδιωτικού (μη τραπεζικού) τομέα, εν μέσω χαμηλής ονομαστικής ανάπτυξης
          Αυξημένος δυνητικός κίνδυνος πίεσης στον ταχέως αναπτυσσόμενο σκιώδη τραπεζικό τομέα


Αναπροσαρμογή διοδίων ανακοίνωσε η κοινοποραξία αυτοκινητόδρομου Αιγαίου



Όταν λέμε ‘’ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ’’ εννοούμε ‘’ΑΥΞΗΣΗ’’, έτσι δεν είναι ??
Πολύ περίεργο πράγμα. Ό τι είναι να παίρνουμε, ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ και ό τι είναι να δίνουμε, ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ.
Το ανέκδοτο με τον Χότζα και τον γά’ι’δαρο, το ξέρετε.
Μήπως υπάρχει κανένας Υπουργός Μεταφορών για να λάβει θέση, ή επιδίδεται και αυτός εις την ΄΄οξεία πεοκρουσία’’ ?
Κάτι … κινήματα ‘’ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ’’ τι έγιναν? Τα έφαγε η μαρμάγκα ?
    Αναπροσαρμογές στις τιμές των διοδίων από την 1η Ιανουαρίου σε όλους τους σταθμούς που διαχειρίζεται ανακοίνωσε η κοινοπραξία αυτοκινητόδρομου Αιγαίου.
    Έτσι, στην Πελασγία οι μοτοσικλέτες θα πληρώνουν 2,40 ευρώ, τα Ι.Χ. 3,40 ευρώ, τα φορτηγά 8,5 ευρώ και οι νταλίκες 11,90 ευρώ.
    Στο πλευρικό σταθμό της Γλύφας, οι αντίστοιχες τιμές θα είναι για τις μοτοσικλέτες 1,80 ευρώ, για τα Ι.Χ. 2,50 ευρώ, για τα φορτηγά 6,30 ευρώ και για τις νταλίκες 8,80 ευρώ.
    Στο Μοσχοχώρι, οι τιμές θα είναι αντίστοιχα 2,70 ευρώ, 3,90 ευρώ, 9,80 ευρώ και 13,70 ευρώ.
    Στον πλευρικό της Ζυρτόνης, οι τιμές για μοτοσικλέτες , ΙΧ, φορτηγά και νταλίκες θα είναι 0,50 ευρώ, 0,70 ευρώ, 1,80 ευρώ και 2,5 ευρώ αντίστοιχα, το πλευρικό του Μακρυχωρίου 0,80 ευρώ, 1,10 ευρώ, 2,70 ευρώ και 3,80 ευρώ και στο μετωπικό σταθμό Μακρυχωρίου θα είναι 1,00 ευρώ, 1,40 ευρώ, 3,40 ευρώ και 4,80 ευρώ.
    Στον Πυργετό οι τιμές για τα ίδια οχήματα θα είναι 1,40 ευρώ, 2,00 ευρώ, 5,00 ευρώ και 7,00 ευρώ, στην Λεπτοκαρυά 1,30 ευρώ, 1,90 ευρώ, 4,80 ευρώ και 6,70 ευρώ. Στον πλευρικό Λεπτοκαρυάς 1,20 ευρώ, 1,80 ευρώ, 4,40 ευρώ και 6,10 ευρώ και στο Κλειδί Ημαθίας 1,50 ευρώ, 2,20 ευρώ, 5,40 ευρώ και 7,60 ευρώ.
    Σημειώνεται ότι θα υπάρχει μία μικρή μείωση στις περιπτώσεις ηλεκτρονικής πληρωμής στους σταθμούς της Πελασγίας στους πλευρικούς της Γλύφας και του Μοσχοχωρίου. Ανάλογες αναπροσαρμογές αναμένεται να ανακοινώσουν τις επόμενες ημέρες και οι κοινοπραξίες που κατασκευάζουν και διαχειρίζονται τους υπόλοιπους αυτοκινητοδρόμους.