ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Ο χωρισμένος έκοψε όλα όσα αγόρασαν μαζί στη μέση!



Φανταστείτε πώς χώρισαν……
    Κάποιοι παίρνουν τον χωρισμό ψύχραιμα και άλλοι μην μπορώντας να τον διαχειριστούν χάνουν το μέτρο.
    Ενας Γερμανός φαίνεται πως ανήκει στην δεύτερη κατηγορία και μετά τον χωρισμό από την κοπέλα του, αποφάσισε να μοιράσει τα υπάρχοντα, που είχαν αγοράσει μαζί, κόβοντας τα κυριολεκτικά στη μέση.
    Σύμφωνα με την Daily Mail, ο Γερμανός έκοψε τα πάντα στη μέση, από τα έπιπλα και τις ηλεκτρικές συσκευές, τον καναπέ, το iPhone 5, την TV, μέχρι το αρκουδάκι της και το αυτοκίνητο.
    Το βίντεο γράφει «Λάουρα σε ευχαριστώ για τα 12 ''όμορφα'' χρόνια».

Ο κατάσκοπος που θα μπορούσε να αλλάξει την πορεία του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου



Του Παντελή Καρύκα
    Την παραμονή της συμμαχικής απόβασης στη Νορμανδία, ο Γερμανός πράκτορας Πάουλ Φιντρμούτςκωδικό όνομα «Όστρο» – γνώριζε τι επρόκειτο να συμβεί. Λίγες ημέρες πριν την απόβαση, ο Όστρο, ο οποίος βρισκόταν στη Λισαβόνα, είχε στα χέρια του και την παραμικρότερη λεπτομέρεια της Επιχείρησης Overlord, όπως ήταν η κωδική ονομασία της σχεδιαζόμενης απόβασης στην Νορμανδία.
    Οι Σύμμαχοι δεν θα αποβιβάζονταν στον Καλέ, όπως πίστευε η γερμανική διοίκηση και ο Χίτλερ, αλλά στις ακτές της Νορμανδίας, έχοντας συγκεντρώσει 200.000 στρατιώτες, σε δύο κλιμάκια εφόδου. Ο Όστρο θέλησε να ενημερώσει τους ανωτέρους του στο Βερολίνο. «Το σχέδιο προβλέπει επίθεση από αέρος και από θαλάσσης στην περιοχή του Καρεντάν, ανατολικά του Χερβούργου», έγραφε στο μήνυμά του.
    Ο Όστρο ήταν Αυστριακός. Από νωρίς ενεπλάκη στον σκοτεινό κόσμο της κατασκοπείας. Μιλούσε άπταιστα έξι γλώσσες και είχε ιδιαίτερα υψηλό δείκτη ευφυΐας. Για ένα διάστημα είχε συνεργαστεί και με τις βρετανικές μυστικές υπηρεσίες. Εξαιτίας της συνεργασία τους αυτής συνελήφθη, το 1935, από τη Γκεστάπο. Παρόλα αυτά συνέχισε να εργάζεται και για τους Βρετανούς, τους οποίους ενημέρωσε για τα σχέδια του Χίτλερ να προσαρτήσει την Αυστρία και την Τσεχοσλοβακία.
    Το 1939 έγινε μέλος του Ναζιστικού κόμματος και το 1940 στάλθηκε στη Λισαβόνα. Εκεί ανέπτυξε δίκτυο κατασκοπείας υπέρ της Γερμανίας, διαβιβάζοντας όμως και παραπλανητικές πληροφορίες που του προμήθευαν, με τρόπο, οι Βρετανοί. Το γεγονός ότι ορισμένες από τις πληροφορίες που μετέδιδε δεν ήταν ακριβείς έκαναν τους Γερμανούς να τον υποψιάζονται να μην αξιολογούν, ως έπρεπε τις πληροφορίες που τους έστελνε. Αυτή ήταν και η τύχη της αναφοράς του σχετικά με την επικείμενη συμμαχική απόβαση στη Νορμανδία. Ο Χίτλερ αρνήθηκε να αποδεχτεί την αυθεντικότητα της με τα γνωστά αποτελέσματα. «Το γεγονός ότι ο Όστρο μας υποδεικνύει την ακριβή, θέση, ώρα και ημέρα της απόβασης, με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η πληροφορία είναι πλαστή», είχε πει τότε ο Χίτλερ.
    Ο Φιντρμούτς επέζησε του πολέμου. Πέθανε στο 1958 στην Ισπανία, εργαζόμενος εκεί ως ανταποκριτής του Der Spiegel. Αν η αναφορά του για την απόβαση είχε γίνει πιστευτή, ίσως η πορεία του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου να ήταν διαφορετική.

Δωρεάν οι συγκοινωνίες στην Αθήνα για όσο διάστημα θα είναι κλειστές οι τράπεζες



    Δωρεάν θα μπορούν να μετακινούνται οι πολίτες μέχρι να ανοίξουν οι τράπεζες, όπως τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, μεταφορών και δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης.
    Μιλώντας στο Mega, ο αναπληρωτής υπουργός υπογράμμισε πως το μέτρο θα ισχύσει από τη στιγμή που θα εκδοθεί η απόφαση, πιθανότατα από αύριο.
    Το μέτρο αφορά λεωφορεία, το ΜΕΤΡΟ, το τραμ και τα τρόλεϊόχι, όμως, τον προαστιακό.
    Η απόφαση δεν θα αφορά τη Θεσσαλονίκη και τις άλλες επαρχιακές πόλεις, όπου οι συγκοινωνίες εκτελούνται από ιδιωτικούς φορείς.
    Επιπλέον, ανέφερε πως οι ταχυδρόμοι θα δώσουν χέρι-χέρι τις συντάξεις σε όσους συνταξιούχους τις λαμβάνουν μέσω των των ΕΛΤΑ.

Μια σκηνή σε εφορία, περιγράφει όλη την ελληνική πραγματικότητα



    Παρασκευη πρωι, στο πρωτόκολο μιας Εφοριας στη Θεσσαλονικη , πριν θεσω το θεμα μου στην προϊσταμενη, αυτη..μιλαει με μια κυρια διπλα μου.
    Η κυρια ειναι καθαριστρια και το ονομα της μεσα στο ..ΦΕΚ
    Και ρωταει η καθαριστρια
με την άδεια μου του 2013 τι γίνεται ;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Σχόλιο makpress: ο κόσμος καίγεται και η καθαρίστρια που επαναπροσλήφθηκε στο δημόσιο, το πρώτο πράγμα που ρώτησε μόλις μπήκε στην υπηρεσία, ήταν πότε θα πάρει την άδεια του 2013 !
    Η ίδια προφανώς θα κρατούσε πανό κατά τη διάρκεια των "αγώνων" της, για "κοινωνική αλληλεγγύη". Θα έκανε like στο facebook στο κείμενο του Μπρέχτ "όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους δεν αντέδρασα...." , ζητώντας από εμάς να τη στηρίξουμε στο "δίκαιο αγώνα της".
    Καταλαβαίνετε τι "αγώνες" θα δίνουν οι συνδικαλιστές, με νομικά επιχειρήματα ότι η απόλυσή τους ήταν καταχρηστική, άρα δικαιούνται φέτος, την άδεια του 2013, του 2014 και του 2015, δηλαδή 3 μήνες μαζεμένους.
    Δεν σώνεται με τίποτε το μπουρδέλο αδέρφια ! Είναι τόσο πορωμένοι μέχρι το μεδούλι με "τα δικαιώματά τους" οι δημόσιοι υπάλληλοι, που ενώ η χώρα βογκάει στα ΑΤΜ και τα βενζινάδικα, αυτοί κάνουν "αγώνες" για την άδεια μιας χρονιάς, που δεν δούλεψαν !
    Εκατομμύρια συνάνθρωποί τους γύρω τους δεν έχουν να φάνε κι αυτά τα θρασίμια το πρώτο που σκέφτηκαν είναι πώς θα γίνει να πάρουν και την άδεια του 2013 ! Μόνο "δικαιώματα" !
    Δεν σώνεται με τίποτε το μπουρδέλο αδέρφια ! Όσοι μπορείτε να φύγετε, να πάτε σε άλλη χώρα, φύγετε όσο προλαβαίνετε.

ΝΑΙ – ΟΧΙ: Ποιο είναι το ουσιαστικό ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑ;



- Το σχόλιο, στο οποίο αναφέρεται ο στρατηγός, το έγραψα εγώ στην προώθηση της είδησης εκ μέρους μου.
- Άσχετα με την σκοπιμότητα της κυβερνητικής κίνησης (παγίδα ή όχι) υπάρχει πλέον ειλημμένη απόφαση για διεξαγωγή δημοψηφίσματος, όπου οι επιλογές μας είναι τρεις: ΑΠΟΧΗ - ΝΑΙ - ΟΧΙ πάνω σε ένα συγκεκριμένο κείμενο. Και ο καθένας μας καλείται να επιλέξει με τα δικά του κριτήρια, λογικά ή φοβικά, σωστά ή όχι κατά την γνώμη των άλλων.
- Ο χώρος και η μέθοδος της διαδικτυακής επικοινωνίας έχουν πράγματι μεγάλους περιορισμούς στην ανταλλαγή απόψεων και επιχειρημάτων, οπότε δεν έχει νόημα να μπούμε σε αυτή την διαδικασία.
- Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι και το δημοψήφισμα θα γίνει και στην ΕΕ θα παραμείνουμε, με κάποιες καρέκλες πολιτικών σε Ελλάδα και ΕΕ να τρίζουν πλέον ηχηρά.
Στράτος Ουζούνογλου.-
Δρ Ιωάννης Παρίσης (*)
    Πολλοί φίλοι διακινούν διά του διαδικτύου «το μεταφρασμένο κείμενο των θεσμών για το οποίο θα ψηφίσουμε «ναι» ή «όχι»», συνοδευόμενο και από ένα σχόλιο: «Για να μην καταντήσουμε κι εμείς σαν τον Χρυσοχοΐδη που δεν ήξερε τι ψήφιζε, …» που προφανώς κάποιος το έγραψε και όλοι το αναπαράγουν.
    Προκύπτουν ωστόσο τρεις, εύλογοι κατά τη γνώμη μου, προβληματισμοί:
          1)   Γιατί δεν κυκλοφορεί μαζί με αυτό και το κείμενο-πρόταση της ελληνικής κυβέρνησης προς τους δανειστές; Τότε θα μπορούμε ξέρουμε τι ψηφίζουμε. Διαφορετικά πέφτουμε στην παγίδα του Τσίπρα που μέσω ενός κατασκευασμένου διλήμματος οδηγεί τη Χώρα στα βράχια.
          2)   Το κείμενο των δανειστών είναι κάτι που δεν έχει συμφωνηθεί και υπογραφεί, άρα ανά πάσα στιγμή μπορεί να τροποποιηθεί ή να αποσυρθεί, όπως φαίνεται να συμβαίνει. Της κυβέρνησης όμως είναι… «δικό μας» και δεν μπορεί να μας το αλλάξει κανείς. Γιατί δεν δημοσιοποιείται για να γνωρίζει ο ελληνικός λαός τι τους προτείνουμε και τι μας προτείνουν;
          3)   Σε τι διαφέρουν τα δύο κείμενα; Μάλλον σε λίγα (όπως τουλάχιστον ακούγεται) – σημαντικά ή ασήμαντα, πάντως όχι τέτοια που να δικαιολογούν την κυβερνητική αντίδραση. Και για κάποιες διαφορές (σε ποσοστά ΦΠΑ κλπ) οδηγείται η Χώρα στα βράχια;
    Πέραν αυτών, οφείλουμε να δούμε και μετά το δημοψήφισμα. Την επόμενη ημέρα. Ποιο είναι το ουσιαστικό ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑ. Να αναλύσουμε δηλαδή το εύλογο ερώτημα: τι θα σημαίνει στην πράξη, για τη Χώρα και τον Λαό το ΝΑΙ και τι το ΟΧΙ;
    Αν το αποτέλεσμα είναι ΝΑΙ τότε η Ελλάδα (κατά τα λεγόμενα του πρωθυπουργού) θα αποδεχθεί την πρόταση των δανειστών. Τι θα σημαίνει αυτό; Επώδυνα μέτρα λιτότητας, μείωση εισοδημάτων,…. Αυτά που μέχρι τώρα γνωρίζουμε και που ίσως χειροτερέψουν.
    Αν το αποτέλεσμα είναι ΟΧΙ τότε η Ελλάδα θα υποστεί όλα τα ανωτέρω στην πιο χειρότερη μορφή τους, αφού δεν θα έχει να πληρώσει έστω και μισούς μισθούς ή μισές συντάξεις. Διότι πλέον θα είναι μόνη, εκτός των ευρωπαϊκών θεσμών. Με ανύπαρκτο τραπεζικό σύστημα και όλα τα επακόλουθα.
    Αναρωτιέται κανείς πόση αξία έχει η φράση του κ. Τσίπρα ότι η κυβέρνηση θα σεβαστεί την όποια απόφαση του ελληνικού λαού; Στην πρώτη περίπτωση είναι αδύνατον να κυβερνήσει με ένα τρίτο – ίσως πιο επώδυνο – μνημόνιο. Άρα μάλλον θα πάει σε εκλογές. Στη δεύτερη περίπτωση είναι βέβαιο ότι δεν θα μπορεί να κυβερνήσει μέσα σε μια κατάσταση φτώχιας για την οποία θα φέρει την ευθύνη, έναντι κυρίως εκείνων που την πίστεψαν και την έφεραν στην εξουσία.
    Αν δούμε και την γεωπολιτική διάσταση του ζητήματος είναι καλύτερα να… μην το σκεπτόμαστε. Ότι δηλαδή μετά από κάποια χρόνια μπορεί να παρακαλάμε τα Σκόπια να εγκρίνουν την (επαν)είσοδό μας στην ΕΕ και «θα σας δώσουμε και το όνομα και ότι άλλο θέλετε!». Ή την Αλβανία να εγκρίνει την χρηματοδότησή μας από την ΕΕ!!!
    Μία φορά κάναμε την «πατάτα», το 1974, όταν αποχωρήσαμε (με «τσαμπουκά») από το στρατιωτικό σκέλος του ΝΑΤΟ. Ανατέθηκε ο (συμμαχικός) επιχειρησιακός έλεγχος του Αιγαίου στην Τουρκία, προκειμένου να καλυφθεί το κενό, και ακόμα προσπαθούμε να επανέλθουμε στην προτέρα κατάσταση.
    Ο χώρος δεν επαρκεί για ευρείες και βαθιές αναλύσεις. Έχω την αίσθηση ότι το δημοψήφισμα δεν θα γίνει τελικά, διότι οι «Θεσμοί» θα βρουν έναν τρόπο να μας κρατήσουν στην ΕΕ. Όχι επειδή μας «αγαπάνε» πολύ ή μας «λυπούνται». Αλλά για τους λόγους που ανέπτυξα στο προηγούμενο κείμενό μου: Οικονομικό ή Γεωπολιτικό το πρόβλημα; (21/6/2015). Μας τα έχει διδάξει ο Θουκυδίδης.
(*) Ο Ιωάννης Παρίσης είναι Υποστράτηγος ε.α., Διδάκτωρ Πολιτικής Επιστήμης – Διεθνών Σχέσεων του Πανεπιστημίου Κρήτης, Πρόεδρος της Ακαδημίας Στρατηγικών Αναλύσεων (ΑΣΑ) – http://www.acastran.org