ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Σφαγή των υποψηφίων για τις στρατιωτικές σχολές -Μόνο 1 στους 20 θα μπει



    Σχεδόν ένας στους 20 υποψηφίους θα πάρει το πολυπόθητο εισιτήριο για τις στρατιωτικές σχολές φέτος.
    Η αναλογία της επιτυχίας είναι πολύ πιο μικρή -κατά σχεδόν δέκα φορές- σε σχέση με την αναλογία εισαγωγής στα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ, σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Καθημερινή».
    Ειδικότερα, για τις 637 θέσεις των στρατιωτικών σχολών κατατέθηκαν περί τις 10.000 αιτήσεις από τελειόφοιτους και αποφοίτους λυκείου, αλλά τελικά έγιναν δεκτοί για τις προκαταρκτικές εξετάσεις, με βάση τους όρους που θέτει το υπουργείο Εθνικής Αμυνας, συνολικά 9.403 υποψήφιοι. Αρα, η αναλογία επιτυχίας είναι μόλις 6,77%, την ίδια στιγμή που για τους 93.982 υποψηφίους των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, οι οποίοι προσήλθαν στις εξετάσεις διατίθενται 68.345 θέσεις σε ΑΕΙ/ΤΕΙ με την αναλογία να διαμορφώνεται στο 72,7%.
    Πιο συγκεκριμένα, τη μεγαλύτερη ζήτηση έχουν οι 69 θέσεις για τους επτά κλάδους (ιατρικό, στρατολογικό, φαρμακευτικό, οδοντιατρικό, κτηνιατρικό, ψυχολόγων, οικονομικό) της Στρατιωτικής Σχολής Αξιωματικών Σωμάτων (ΣΣΑΣ). Στις προκαταρκτικές εξετάσεις μετείχαν 2.903 υποψήφιοι και άρα η γενική αναλογία επιτυχίας (και όχι ανά κλάδο) είναι 2,37%.
    Ακολουθεί, ως προς τον αριθμό των υποψηφίων, η Σχολή Ικάρων, τις 58 θέσεις της οποίας θα διεκδικήσουν 2.445 υποψήφιοι. Η αναλογία επιτυχίας διαμορφώνεται, όπως στη ΣΣΑΣ, στο 2,37%.
    Για τις υπόλοιπες σχολές, 1.341 υποψήφιοι θα διεκδικήσουν τις 217 θέσεις της Σχολής Ευελπίδων (αναλογία επιτυχίας 16,18%), 1.291 υποψήφιοι τις 160 θέσεις της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών Στρατού Ξηράς (12,39%), 642 υποψήφιοι τις 34 θέσεις της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων (5,29%), 497 υποψήφιοι τις 75 θέσεις της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών Ναυτικού (15,1%), και τέλος 279 υποψήφιοι θα διεκδικήσουν τις 24 θέσεις της Σχολής Αξιωματικών Νοσηλευτικής (8,6% η αναλογία επιτυχίας).
    Επίσης, έχουν δοθεί 152 θέσεις στη Σχολή Τεχνικών Υπαξιωματικών Αεροπορίας και 30 στη Σχολή Υπαξιωματικών Διοικητικών. Συνολικά, θα δοθούν 819 θέσεις, όπως και τα δύο προηγούμενα χρόνια, ενώ το 2012 είχαν δοθεί 1.170 θέσεις.

Kυβέρνηση Αναστασιάδη: Κατά του ελληνικού αιτήματος στο Eurogroup για παράταση του προγράμματος τάχθηκε η Λευκωσία!!!



Δεν μας υποστήριξαν ούτε στη Γιουροβίζιον, θα μας υποστηρίξουν τώρα ?
http://www.efenpress.gr 
defencenet.gr
ΚΑΙ ΥΠΟΥΛΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ "ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΛΥΣΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΟ ΕΥΡΩ" !
    Μετά τις συνεχείς προκλητικές δηλώσεις του υπουργού Οικονομικών της Κύπρου Χάρη Γεωργιάδη κατά της Ελλάδας δια της τακτικής της διαπραγμάτευσης της κυβέρνησης με τους δανειστές, αλλά και την ανεκδιήγητη δήλωση "Πρέπει να κόψουμε τον ομφάλιο λώρο με τις μητέρες-πατρίδες" του Κύπριου προέδρου Νίκου Αναστασιάδη προ ημερών, σήμερα στο Eurogroup η κυπριακή κυβέρνηση προκάλεσε νέο επεισόδο κατά της Ελλάδας.
    Συγκεκριμένα αρνήθηκε να υποστηρίξει το ελληνικό αίτημα για παράταση του προγράμματος της δανειακής σύμβασης, τάχθηκε υπερ των θέσεων των σκληρών της ευρωζώνης κατά της Ελλάδας και στο τέλος μίλησαν "ύπουλα" για "ανάγκη να βρεθεί λύση για παραμονή της Ελλάδας στη ζώνη του ευρώ", κάτι που φυσικά δεν τίθεται ως θέμα από κανέναν πέρα από τα γνωστά κόμματα-συνεργάτες (ΝΔ, Ποτάμι, ΠΑΣΟΚ) των δανειστών στην Ελλάδα.
    Δηλαδή εμμέσως πλην σαφώς ότι η στάση της Ελλάδας υπονομεύει την παραμονή της στο ευρώ και άρα είναι "ανάγκη να βρεθεί λύση για παραμονή της Ελλάδας στη ζώνη του ευρώ"!
    Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το πισώπλατο κτύπημα στην μητέρα-Ελλάδα από την κυπριακή κυβέρνηση και με το θέμα αυτό θα πρέπει να ασχοληθεί άμεσα η Αθήνα μόλις λήξει η αναταραχή.
    Και πρέπει να πάρει κι ένα καλό μάθημα η Λευκωσία...
    Επειδή η στάση της κυβέρνησης Αναστασιάδη, ειδικά σήμερα, λίγο απέχει από το να χαρακτηριστεί ως "προδοτική", αναγκάστηκαν να προχωρήσουν σε διαρροή (αφού είχαν το θράσος να υπογράψουν τα αντίθετα από αυτά που ζητούσε η Ελλάδα), στην οποία υποστήριζαν ότι "Πρόκειται για μια περιγραφική ανακοίνωση για τις διαπραγματεύσεις Ελλάδας – θεσμών και στην ανακοίνωση αναφέρεται η θέση των θεσμών ότι η Ελλάδα διέκοψε τη διαπραγμάτευση"!
    Και εν συνεχεία είχε το θράσος ο εκπρόσωπος της κυπριακής κυβέρνησης, Νίκος Χριστοδουλίδης να δηλώσει ότι "Υπέρ των ελληνικών θέσεων τάχθηκε στο σημερινό Eurogroup ο υπουργός Οικονομικών της Κύπρου, Χάρη Γεωργιάδης"!
    Χρειάζονται πραγματικά ένα καλό μάθημα, γιατί όχι απλώς έχουν μεταβληθεί σε τσιράκια του Σόιμπλε, αλλά υπονομεύουν στο  ενιαίο και αδιαίρετο του Ελληνισμού.
    Και όπως αναφέρουν πηγές από το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών, σύντομα θα το έχουν αυτό το μάθημα...
    Νωρίτερα υπήρξαν αντιδράσεις από το Kίνημα Σοσιαλδημοκρατών ΕΔΕΚ, το οποίο με ανακοίνωσή του, αναφέρεται στη σύνοδο του Εurogroup, στην οποία συμμετείχε και ο Κύπριος υπουργός Οικονομικών, Χάρης Γεωργιάδης, και στην επίσημη δήλωση που ακολούθησε «με τη σύμφωνο γνώμη των 18 Υπουργών Οικονομικών και χωρίς τη συμφωνία του Έλληνα Υπουργού Γιάνη Βαρουφάκη»
    Σε σχετικό τηλεγράφημα του Κυπριακού Πρακτορείου Ειδήσεων (ΚΥΠΕ), σημειώνεται ότι προκύπτουν σημαντικά ερωτήματα αναφορικά με τη στάση που τήρησε ο Κύπριος υπουργός Οικονομικών κατά τη σύνοδο του Εurogroup.
    Η ΕΔΕΚ καλεί την κυπριακή κυβέρνηση να διευκρινίσει κατά πόσον:
«-Ο κ. Χάρης Γεωργιάδης συμφωνεί με την επίσημη δήλωση των 18 υπουργών Οικονομικών του Εurogroup;
-Εάν συμφωνεί, η στάση του ήταν αποτέλεσμα συνεννόησης με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ή ήταν αυτόβουλη ενέργεια;».

Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου για την τραπεζική αργία

Ο χωρισμένος έκοψε όλα όσα αγόρασαν μαζί στη μέση!



Φανταστείτε πώς χώρισαν……
    Κάποιοι παίρνουν τον χωρισμό ψύχραιμα και άλλοι μην μπορώντας να τον διαχειριστούν χάνουν το μέτρο.
    Ενας Γερμανός φαίνεται πως ανήκει στην δεύτερη κατηγορία και μετά τον χωρισμό από την κοπέλα του, αποφάσισε να μοιράσει τα υπάρχοντα, που είχαν αγοράσει μαζί, κόβοντας τα κυριολεκτικά στη μέση.
    Σύμφωνα με την Daily Mail, ο Γερμανός έκοψε τα πάντα στη μέση, από τα έπιπλα και τις ηλεκτρικές συσκευές, τον καναπέ, το iPhone 5, την TV, μέχρι το αρκουδάκι της και το αυτοκίνητο.
    Το βίντεο γράφει «Λάουρα σε ευχαριστώ για τα 12 ''όμορφα'' χρόνια».

Ο κατάσκοπος που θα μπορούσε να αλλάξει την πορεία του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου



Του Παντελή Καρύκα
    Την παραμονή της συμμαχικής απόβασης στη Νορμανδία, ο Γερμανός πράκτορας Πάουλ Φιντρμούτςκωδικό όνομα «Όστρο» – γνώριζε τι επρόκειτο να συμβεί. Λίγες ημέρες πριν την απόβαση, ο Όστρο, ο οποίος βρισκόταν στη Λισαβόνα, είχε στα χέρια του και την παραμικρότερη λεπτομέρεια της Επιχείρησης Overlord, όπως ήταν η κωδική ονομασία της σχεδιαζόμενης απόβασης στην Νορμανδία.
    Οι Σύμμαχοι δεν θα αποβιβάζονταν στον Καλέ, όπως πίστευε η γερμανική διοίκηση και ο Χίτλερ, αλλά στις ακτές της Νορμανδίας, έχοντας συγκεντρώσει 200.000 στρατιώτες, σε δύο κλιμάκια εφόδου. Ο Όστρο θέλησε να ενημερώσει τους ανωτέρους του στο Βερολίνο. «Το σχέδιο προβλέπει επίθεση από αέρος και από θαλάσσης στην περιοχή του Καρεντάν, ανατολικά του Χερβούργου», έγραφε στο μήνυμά του.
    Ο Όστρο ήταν Αυστριακός. Από νωρίς ενεπλάκη στον σκοτεινό κόσμο της κατασκοπείας. Μιλούσε άπταιστα έξι γλώσσες και είχε ιδιαίτερα υψηλό δείκτη ευφυΐας. Για ένα διάστημα είχε συνεργαστεί και με τις βρετανικές μυστικές υπηρεσίες. Εξαιτίας της συνεργασία τους αυτής συνελήφθη, το 1935, από τη Γκεστάπο. Παρόλα αυτά συνέχισε να εργάζεται και για τους Βρετανούς, τους οποίους ενημέρωσε για τα σχέδια του Χίτλερ να προσαρτήσει την Αυστρία και την Τσεχοσλοβακία.
    Το 1939 έγινε μέλος του Ναζιστικού κόμματος και το 1940 στάλθηκε στη Λισαβόνα. Εκεί ανέπτυξε δίκτυο κατασκοπείας υπέρ της Γερμανίας, διαβιβάζοντας όμως και παραπλανητικές πληροφορίες που του προμήθευαν, με τρόπο, οι Βρετανοί. Το γεγονός ότι ορισμένες από τις πληροφορίες που μετέδιδε δεν ήταν ακριβείς έκαναν τους Γερμανούς να τον υποψιάζονται να μην αξιολογούν, ως έπρεπε τις πληροφορίες που τους έστελνε. Αυτή ήταν και η τύχη της αναφοράς του σχετικά με την επικείμενη συμμαχική απόβαση στη Νορμανδία. Ο Χίτλερ αρνήθηκε να αποδεχτεί την αυθεντικότητα της με τα γνωστά αποτελέσματα. «Το γεγονός ότι ο Όστρο μας υποδεικνύει την ακριβή, θέση, ώρα και ημέρα της απόβασης, με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η πληροφορία είναι πλαστή», είχε πει τότε ο Χίτλερ.
    Ο Φιντρμούτς επέζησε του πολέμου. Πέθανε στο 1958 στην Ισπανία, εργαζόμενος εκεί ως ανταποκριτής του Der Spiegel. Αν η αναφορά του για την απόβαση είχε γίνει πιστευτή, ίσως η πορεία του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου να ήταν διαφορετική.