ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Για ένα κομμάτι... βρετανικής ιστορίας 1.375 δολ. !

Πόσο παλαβοί είναι αυτοί οι Εγγλέζοι…
Και να μην τρώγεται κιόλας…
Όταν έχεις λεφτά και δεν ξέρεις τι να τα κάνεις, καλαμακίες κάνεις !

    Ένας συλλέκτης πλήρωσε 1.375 δολάρια για να αποκτήσει ένα κομμάτι... βρετανικής βασιλικής ιστορίας, πλειοδοτώντας σε δημοπρασία για ένα κομμάτι από τη γαμήλια τούρτα της αείμνηστης πριγκίπισσας Νταϊάνα και του πρίγκιπα Κάρολου, που παντρεύτηκαν το 1981.
    Το κομμάτι βρισκόταν ακόμη μέσα στο ασημόλευκο κουτί του, όπως ακριβώς το προσέφερε το πριγκιπικό ζεύγος στους καλεσμένους του.
    Πάνω στο κουτί είναι τυπωμένα τα αρχικά του ζεύγους CD και περιλαμβάνεται και κάρτα όπου αναγράφεται «With best wishes from Their Royal Highnesses, the Prince & Princess of Wales», δηλαδή «Με τις θερμότερες ευχές από τις Αυτού Υψηλότητες, τον πρίγκιπα και την πριγκίπισσα της Ουαλίας».
    Αν και η τούρτα, όπως πωλήθηκε, ήταν πολύ καλά διατηρημένη, ο εκπρόσωπος του οίκου δημοπρασιών προειδοποιεί τον ανώνυμο αγοραστή να μην τη δοκιμάσει, καθώς έχουν περάσει 33 χρόνια από την ημέρα παρασκευής της και σίγουρα θα θέσει τον εαυτό του σε κίνδυνο.
    Επίσης, προσέθεσε ότι στον κόσμο υπάρχουν συλλέκτες κομματιών από βασιλικές τούρτες και κάποιοι επίσης έχουν αγοράσει τούρτα που χρονολογείτο τις ημέρες της βασίλισσας Βικτώρια, που παντρεύτηκε το 1840!
    Κομμάτι τούρτας από τον γάμο της Νταϊάνα με τον Κάρολο πωλήθηκε πριν από 6 χρόνια αντί 1.000 λιρών κι αυτό γιατί δεν προέρχεται από την πενταώροφη γαμήλια τούρτα τους που προσφέρθηκε στους καλεσμένους, αλλά από μία από τις 22 άλλες που διανεμήθηκαν στο προσωπικό των Ανακτόρων

Kλείνει οριστικά την πόρτα στα Ελληνικά προϊόντα ο Πούτιν

agioritikovima.gr
    Αυτό είναι το συμπέρασμα των όσων ανέφερε σε συνέντευξή του ο Ρώσος πρόεδρο Β.Πούτιν
    "Δύσκολα θα επιστρέψουν οι εταιρείες, που θα βρεθούν εκτός ρωσικής αγοράς. Η Δύση θα έπρεπε να βλέπει ένα βήμα μπροστά. Κακώς πίστεψαν ότι δεν θα αντιδράσουμε στην «εξ επαφής» δολοφονία πολιτών στην ΝΑ Ουκρανία, η «κρατική δομή» της οποίας πρέπει να συζητηθεί για να υπάρξει λύση"."Οι εταιρείες τους θα είναι δύσκολο να επιστρέψουν στη ρωσική αγορά. Αντιλαβάνομαι ότι οι Ευρωπαίοι επιχειρηματίες είναι απογοητευμένοι από τις αποφάσεις των πολιτικών τους για τη Ρωσία, αλλά δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά", παρατήρησε ο Β.Πούτιν, σημειώνοντας ότι η Μόσχα διευρύνει πλέον τις συνεργασίες της με ποικίλους παραγωγούς από διάφορες χώρες του εξωτερικού πέραν ΕΕ και ΗΠΑ προκειμένου να μην εξαρτάται από την ΕΕ σε οτι αφορά τα αγροτογεωργικά προϊόντα.
    Στην βαρυσήμαντη συνέντευξή του, που θα μεταδοθεί αργότερα σήμερα από τη ρωσική τηλεόραση, ο Βλαντίμιρ Πούτιν επικρίνει τις δυτικές ηγεσίες ότι θα έπρεπε να αναλογιστούν τις συνέπειες της πολιτικής τους και της επιρροής τους στην Ουκρανία και ότι κακώς υποτίμησαν τις αντιδράσεις της Ρωσίας στην εξολόθρευση ρωσόφωνων πολιτών στη ΝΑ Ουκρανία.
    "Έπρεπε να υπολογίσουν την αντίδραση της Ρωσίας. Έπρεπε να έχουν υπ' όψη τους ότι η Ρωσία δεν μπορεί να μείνει αμέτοχη όταν πυροβολούν ανθρώπους σχεδόν εξ επαφής", είπε ο Ρώσος ηγέτης επιτιθέμενος στις δυτικές ηγεσίες και υπονοώντας την εύλογη ανεπάρκειά τους:
    "Η σχετική αντίδραση ήταν φυσικά αναπόφευκτη, διότι εκεί ζουν και συγγενείς και φίλοι και όλα είναι τόσο αλληλοσυνδεδεμένα, ώστε εκείνου, που σχεδιάζουν στη Δύση ή σε άλλες χώρες, πρέπει έστω ένα βήμα μπροστά να μετρούν τις συνέπειες όσων κάνουν. Τώρα είναι πλέον αργά για τις ευρωπαϊκές εταιρείες. Δύσκολα θα απιστρέψουν στην ρωσική αγορά. Αντιλαβάνομαι ότι οι Ευρωπαίοι επιχειρηματίες είναι απογοητευμένοι από τις αποφάσεις των πολιτικών τους για τη Ρωσία, αλλά δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά


Ερχεται ο Μεγάλος Αδελφός της Εφορίας -Σε βάση δεδομένων τα έξοδα κάθε πολίτη

    Από τον Απρίλιο θα βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία το ηλεκτρονικό φακέλωμα των φορολογούμενων καθώς θα συγκεντρώνονται σε βάση δεδομένων τα έξοδα κάθε πολίτη.
    Το αποτέλεσμα θα είναι η Εφορία να έχει στην κατοχή της ατομικό φάκελο για 8,5 εκατομμύρια φορολογούμενους. Εκεί θα συγκεντρώνονται και θα φαίνονται τα έξοδά του -από εισόδημα και καταθέσεις ως κίνηση δανείων πιστωτικών καρτών αλλά και πληρωμές διδάκτρων, νοσηλίων κλπ- Ενδεικτικό είναι πως οι ελεγκτές θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν και τις πληρωμές λογαριασμών ΔΕΚΟ.
    Σύμφωνα με το Εθνος το νέο περιουσιολόγιο θα δίνει τη δυνατότητα στην Εφορία να αποκτά πλήρη στοιχεία για το εισόδημα, την κινητή και την ακίνητη περιουσία κάθε φορολογούμενου ξεχωριστά. Ετσι μ ε το ηλεκτρονικό περιουσιολόγιο θα καταργηθούν και τα τεκμήρια.
Τι θα παρακολουθεί η Εφορία
    Με τη δημιουργία του ατομικού προσωπικό προφίλ για τον κάθε φορολογούμενο η Εφορία θα μπορεί να τσεκάρει άμεσα:
Καταθέσεις στις τράπεζες
Τοποθετήσεις χρημάτων σε ομόλογα, μετοχές κλπ
Συμμετοχή σε εταιρείες
Αγορές ακινήτων
Αγορές αυτοκινήτων, σκαφών κλπ
Αγορές μεγάλης αξίας όπως κοσμήματα, έργα τέχνης κλπ
Πληρωμές δανείων, πιστωτικών καρτών
Γονικές παροχές
Πληρωμές ενοικίων, διδάκτρων, λογαριασμών ΔΕΚΟ κλπ


Η Ταυτότητα της Στρατιωτικής Κοινωνιολογίας

Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

ΤΖΙΧΑΝΙΣΤΑΣ και ΤΖΙΧΑΜΑΡΟΣ

Ανδρέας Μελεζιάδης
    Εκεί που καθόμουν στο μπαλκόνι μου, έπινα τον καφέ μου και κάπνιζα το τσιγαράκι μου, σκεφτόμενος κάποιο θέμα με το οποίο αξίζει να ασχοληθώ, χτυπάει το κουδούνι της εξώπορτας.
    Ανοίγω, και τι να δώ. Ο Δόν Κιχώτης ! Ο παλιός μου φίλος, που είχα δυό χρόνια περίπου να τον δώ!
    Όλο χαρά, για αυτή την απρόοπτη έκπληξη, τον καλωσόρισα και του είπα να περάσει στο σπίτι.
  ‘’Πολύ ευχάριστη έκπληξη, Δόν, πέρασε, έλα στο μπαλκόνι να πιούμε τον καφέ μας. Πώς από εδώ ?’’
    Ο Δόν Κιχώτης, πέρασε μέσα, με ευχαρίστησε και πήγαμε στο μπαλκόνι.
    Σε δυό λεπτά , του ετοίμασα το καφεδάκι του, ελληνικό ‘’βαρύ και όχι’’, και αρχίσαμε την κουβέντα.
    ‘’Αγαπητέ μου φίλε, είμαι περαστικός από τη Θεσσαλονίκη,  και σκέφτηκα να σε επισκεφθώ, όπως μου είχες ζητήσει επανειλημμένα στο παρελθόν’’.
    ‘’Και πολύ καλά έκανες. Σε βλέπω όμως μόνο σου, χωρίς τον Σάντσο Πάντσα και χωρίς τον Ροσινάντη. Πώς και έτσι?’’
   ‘’Ήρθα μόνος μου, γιατί πηγαίνω στο Ιράκ και την Συρία. Για αυτό, άφησα πίσω τον Ροσινάντη, γιατί έμαθα ότι τώρα πλέον τα άλογα τα τρώνε εκεί πέρα, και δεν ήθελα να κινδυνέψει. Όσο για τον Σάντσο Πάντσα, υποχρεώθηκα να τον απολύσω, γιατί άρχισαν να μου ζητάνε κάτι υπέρογκα ποσά για την ασφάλειά του. Μεγάλωσε κιόλας, τι να λέμε τώρα.’’
    ‘’Καλά έκανες, εγώ έμαθα όχι μόνο τα άλογα, αλλά και τα σκυλιά και τις γάτες τρώνε εκεί πέρα πλέον, αφού δεν τους έμεινε μία. Σε ποιο ξενοδοχείο μένεις?’’
    ‘’Θυμάσαι, όποτε ερχόμουν, έμενα στο πανδοχείο ‘’ΤΗΣ ΧΑΜΕΝΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ’’. Πήγα για δωματιο, αλλά ήταν κλειστό. Ρώτησα γιατί έκλεισε, και μου είπε ο γείτονας ότι το πανδοχείο, η ταβέρνα δίπλα και κάτι άλλα κτίρια, τα πήρε κάποιος καινούριος οργανισμός που κάνατε, ΝΤΑΠΙΕ, ΤΑΠΑΙΔΙΑ, ΤΑΙΠΕΔ, κάπως έτσι τον λένε. Έψαξα και αλλού για δωμάτιο, αλλά όλα ήταν γεμάτα, περιμένοντας τα εγκαίνια της ΔΕΘ σας και τις σημαντικές ανακοινώσεις που θα κάνει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και η τρό’ι’κα. Για αυτό, σκέφτηκα μήπως θα μπορούσες να με φιλοξενήσεις για μια – δυό μέρες’’
    ‘’Με μεγάλη μου χαρά! Πράγματι, όπως είπες, το πανδοχείο , και όχι μόνο αυτό, έκλεισε, γιατί ήταν δημόσιο κτίριο. Τα πήρε όλα το ΤΑΙΠΕΔ, για να τα αξιοποιήσει, και να τα πουλήσει για να ελαφρύνουμε το χρέος μας, ξεκινώντας από τους τόκους. Όσο για την ΔΕΘ, κανεις λάθος, δεν θα κάνουν ανακοινώσεις το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και η τρό’ι’κα, αλλά ο πρωθυπουργός μας…’’
    ‘’Ά, έτσι ? Καλά τοτε, γιατί εγώ στην πατρίδα μου άλλα άκουσα… Αφού το λες εσύ όμως, έτσι θα είναι’’.
    Προβληματίστηκα για μια στιγμή, μήπως εδώ δεν μας ενημερώνουν όπως πρέπει με την αλήθεια, αλλά σκέφτηκα ότι αυτό δεν είναι δυνατόν, τώρα μάλιστα που πάνε όλα καλά, έχουμε πρωτογενές πλεόνασμα, ψηφίζουμε προοδευτικούς και σωτήριους Νόμους, και οι επιτυχίες διαδέχονται η μία την άλλη. Αφού μέχρι και ροδάκινα έχουμε υπερπαραγωγή, σκάσαμε στο φάγωμά τους και τώρα τα πετάμε, αφου δεν έχουμε πια τι να τα κάνουμε.
    Αφού ήπιαμε τα καφεδάκια μας με ‘’ψιλοκουβέντα’’, μου παραπονέθηκε για την ομάδα του που δεν πήρε το Πρωτάθλημα Ευρώπης, του είπα και εγω τα δικά μου με την δικιά μου ομάδα που… αναπαύεται στις ‘’δάφνες’’ της, και του ετοίμασα το δωμάτιό του.
    Το βράδυ, είπαμε να μείνουμε στο σπίτι. Ετοίμασα κάτι πρόχειρο, με συνοδεία ρετσίνας φυσικά, που ήξερα ότι την λατρεύει. Μετά το φαγητό, και επειδή ήταν νωρίς και δεν είμασταν κουρασμένοι, καθήσαμε να συζητήσουμε.
   ‘’Καλά, Δον, εσύ τι δουλειά έχεις στη Συρία και το Ιράκ ? Δεν μαθαίνεις τι γίνεται εκεί πέρα?’’
   ‘’Πάω με αποστολή. Με στέλνει η Ευρωπα’ι’κή Ένωση, μέσω της Ισπανικής κυβερνήσεως, για ειρηνευτικές συνομιλίες, γιατί το κακό παράγινε’’.
   ‘’Με ποιους θα συνομιλήσεις?’’
   ‘’Ξέρω και εγώ ? Μου έδωσαν μια λίστα, που δεν μπορώ να βγάλω άκρη. Θα πάω και θα δούμε.’’
    Αφού μου έδειξε την λίστα, δεν μπόρεσα να συγκρατήσω την απορία μου.
   ‘’Μα από ότι ξέρω, και βλέποντας τη λίστα σου, από αυτούς ελάχιστοι μιλούν Αγγλικά που ξέρεις, ή έστω Ισπανικά. Διερμηνέα, δεν έχεις. Πώς θα συνεννοείσαι στα Αραβικά?’’
    ‘’Για χαζό με έχεις? Πρίν ξεκινήσω, έψαξα το θέμα αι διαπίστωσα ότι εκεί μιλούν όλες τις γλώσσες του κόσμου. Σέρβικα, Τούρκικα, Γερμανικά, Αγγλικά, Ισπανικά, Ρωσσικά, Πορτογαλικά, Γαλλικά, Ελληνικά, ό τι μπορείς να φανταστείς.’’
   ‘’Δεν ήξερα ότι είναι τόσο μορφωμένοι οι άραβες εκεί πέρα…’’
   ‘’Ποιος σου είπε ότι είναι μορφωμένοι ?  Από όλα τα κράτη του κόσμου είναι.’’
   ‘’Μα πώς γίνεται αυτό?’’
   ‘’Άκουσε να σου πώ την ιστορία από την αρχή με λίγα λόγια. Πρίν από κάμποσα χρόνια, όλα ήταν μια χαρά εκεί πέρα. Μέχρι την στιγμή, που κάποιοι σκέφτηκαν ότι οι άραβες δεν είχαν όλοι δημοκρατία, όπως την ξέρουμε εμείς, αλλά είχαν πολύ πετρέλαιο που κινούσε την παγκόσμια αγορά. Είπαν λοιπόν, να τους κάνουν δημοκρατίες για να έχουν δημοκρατικό πετρέλαιο. Το τι έγινε, το ξέρεις από εκεί και πέρα’’
   ‘’Ναι,  τα μαθαίνουμε όλα. Έκαναν δημοκρατία το Ιράκ, την Λιβύη, προσπαθούνε να κάνουν και τη Συρία..’’
   ‘’Η πολλή δημοκρατία όμως, φαίνεται ότι τους έβλαψε, αφού τώρα, πήραν όλοι από ένα όπλο και κυνηγιούνται μεταξύ τους. Όποιος προλάβει, σκοτώνει όποιον βρεί μπροστά του’’
   ‘’Και πού βρήκαν τόσα όπλα? Γιατί μαθαίνω ότι δεν έχουν μόνο τουφέκια γιαταγάνια και πιστόλια, αλλά μέχρι ρουκέτες και άρματα. Πού τα βρήκαν όλα αυτά?’’
   ‘’Μου φαίνεται φίλε μου, πως είσαι λίγο χαζός. Τόσα όπλα υπάρχουν στον κόσμο που περισσεύουν, τι να τα κάνουν? Τους τα έδωσαν λοιπόν, για να τους έχουν με το μέρος τους, αυτοί που προσπαθούν να επιβάλουν την Νέα Τάξη και την Παγκόσμια Διακυβέρνηση. Τώρα, εάν τα πράγματα δεν πήγαν ακριβώς όπως τα υπολόγιζαν, αυτό είναι άλλο θέμα. Πάντως, πάλι κερδισμένοι είναι, αφού κατάφεραν και τους έφεραν εκατό χρόνια πίσω.’’
   ‘’Πάει καλά, αυτά τα κατάλαβα. Εκείνο που δεν κατάλαβα, είναι αυτό με όλες τις γλώσσες του κόσμου που μου είπες. Τι εννοούσες ?’’
   ‘’Υπήρχε εκεί, μια μικρή φανατική οργάνωση μουσουλμάνων, με περίεργο όνομα, για αυτό θα την λέμε ‘’τζιχαντ’’. Εάν δεν ξέρεις, ‘’τζιχαντ’’ είναι στους μουσουλμάνους ο Ιερός Πόλεμος, στον οποίο όλα επιτρέπονται, προκειμένου να επιβληθούν όλων των άλλων, ακόμα και των ίδιων των μουσουλμάνων’’
   ‘’Μα τι μου λες τώρα? Μουσουλμάνοι αλληλοσκοτώνονται στο όνομα του Αλλάχ?’’
   ‘’Γιατί, με εμάς τους Χριστιανούς, τι γίνεται? Πόσες φορές έχουμε αλληλοσκοτωθεί, ορθόδοξοι, καθολικοί, προτεστάντες και πάει λέγοντας. Οι μουσουλμάνοι θα αποτελούσαν εξαίρεση?’’
   ‘’Για συνέχισε να καταλάβω.’’
   ‘’Σε αυτή λοιπόν την οργάνωση, οι δικοί μας έδωσαν πάρα πολλά όπλα, για να ανατρέψουν τις κυβερνήσεις, για να γίνει δημοκρατία. Δεν τα υπολόγισαν όμως σωστά, γιατί αποδείχτηκε ότι ήταν μια τρομοκρατική οργάνωση και τίποτα λιγότερο. Με αυτά τα όπλα, και με την ανοχή και βοήθεια των δικών μας, άρχισε ένας ανελέητος πόλεμος. Άρχισαν να σφάζουν αδιάκριτα άνδρες, γυναίκες παιδιά, άρχισαν να καταστρέφουν ό τι βρισκόταν μπροστά τους, στην κυριολεξία δεν αφήνουν πέτρα πάνω στην πέτρα. Αφού να φανταστείς, υπήρχαν πολλοί άραβες χριστιανοί εκεί πέρα, και τώρα δεν υπάρχει τίποτα. Ή τους έσφαξαν, ή έφυγαν.’’
   ‘’Μήπως τα παραλές, Δόν? ‘’
   ‘’Καθόλου. Εκεί, δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι. Υπάρχουν μόνο νικητές και νεκροί. Ανεξαιρέτως. Και το ‘’σφάξιμο’’, είναι ο συνηθισμένος τρόπος για να ξεμπερδεύουν από αυτούς.’’
   ‘’Και όλες οι γλώσσες του κόσμου που μου είπες?’’
   ‘’Άκουσε προσεκτικά. Σε όλους τους λαούς του κόσμου, είναι αναπόφευκτο να υπάρχουν και δολοφόνοι. Άνθρωποι κατ’ ευφημισμό, που τους αρέσει να σκοτώνουν, με τον πιο βάρβαρο τρόπο. Αυτά όμως, φοβούνται να τα κάνουν ελεύθερα στις πατρίδες τους, γιατί φοβούνται πως θα τους πιάσουν και θα την ‘’πληρώσουν’’. Πάρα πολλοί από αυτούς λοιπόν, από παντού, έχουν πάει εκεί και ενώθηκαν μαζί τους. Έγιναν ή παριστάνουν πως έγιναν μουσουλμάνοι της ‘’τζιχάντ’’, για να μπορούν όχι μόνον να εκδηλώνουν τα ένστικτά τους, αλλά και να επιβραβεύονται επιπλέον. Χώρια από αυτούς που πήγαν σαν μισθοφόροι, αφού λεφτά υπάρχουν. Για αυτό σου λέω τώρα, ότι δεν πρέπει να τους λένε ‘’τζιχανιστές’’ αλλά ‘’τζιχανίστας’’, ‘’τζιχαμάρος’’ και άλλα παρόμοια. Και οι περισσότεροι, είναι από πολιτισμένα υποτίθεται κράτη της Αμερικής και της Ευρώπης. Πρόκειται για δολοφόνους στην κυριολέξια, που έτσι μπορούν να εξωτερικεύουν τα ένστικτά τους. Πιάνουν όποιον δυτικό βρεθεί μπροστά τους  για όμηρο, ζητούν λύτρα, και αν δεν τους τα δώσουν, τους σφάζουν μπροστά στην κάμερα. Δεν είδες προχτές τον Αμερικανό δημοσιογράφο? Έ, υπάρχουν και άλλοι’’
   ‘’Και καλά, εσύ τι δουλειά έχεις εκεί πέρα? Όπως μου τα λές, πιο πιθανό είναι να σφάξουν και εσένα.’’
   ‘’Τι να σου πώ, είμαι αδέκαρος και τα λεφτά που μου δίνουν είναι πολλά. Αρχίζω και το σκέφτομαι όμως, και τελικά δεν ξέρω τι να κάνω.’’
   ‘’Και εσύ που ασχολήθηκες τόσο πολύ με το θέμα, δεν βλέπεις καμμία λύση στο πρόβλημα?’’
   ‘’Στην Μέση Ανατολή, εδώ και 2.000 χρόνια, το ίδιο περίπου γίνεται συνέχεια. Ησυχάζουν για κάποια χρόνια, και μετά, φτού και από την αρχή. Οριστική λύση, δεν βλέπω να υπάρχει εκεί κάτω.’’
   ‘’Τώρα, τώρα με όλα αυτά τι γίνεται? Πώς τα βλέπεις?’’
   ‘’Μου φαίνεται ότι άρχισαν να το σκέφτονται λιγάκι όσοι τους υποστήριζαν, λόγω και της παγκόσμιας κατακραυγής. Βέβαια, αυτήν δεν την υπολογίζουν, το έδειξαν και στο παρελθόν. Από ότι αντιλαμβάνομαι όμως, και επειδή αυτή η οργάνωση έχει επεκταθεί επικίνδυνα όχι μόνο στον αραβικό κόσμο αλλά και σε όλες τις Ευρωπα’ι’κές πόλεις, και είναι πολύ πιο επικίνδυνη από την περίφημη Αλ Κά’ι’ντα, έχω την αίσθηση ότι πρόκειται να κάνουν οι συνήθεις ύποπτοι στρατιωτική επέμβαση στην περιοχή, για να λύσουν το θέμα. Μα και να το λύσουν, προσωρινά θα είναι. Αυτό που φοβούνται περισσότερο, είναι ότι αφού ξεμπερδέψουν με Συρία και Ιράκ, θα συνεχίσουν με Ιορδανία και μετά στόχος θα είναι ο παραδοσιακός τους εχθρός, το Ισραήλ. Σε αυτό υπολογίζω και εγώ και σου λέω ότι μάλλον θα γίνει επέμβαση.’’
   ‘’Τι να σου πώ, Δον, ακούω και διαβάζω και εγώ διάφορα πράγματα, αλλά εσύ με διαφώτισες πολύ. Δηλαδή, ό τι και να γίνει, πάλι ‘’μία από τα ίδια’’?’’
   ‘’Φυσικά, μία από τα ίδια. Έχουν αρχίσει να νοσταλγούν τον Καντάφι, τον Σαντάμ Χουσείν και τους άλλους που ξαπόστειλαν.’’
   Η νύχτα είχε αρχίσει να πέφτει βαριά, βάρυναν και τα βλέφαρά μας και πήγαμε για ύπνο.
   Την άλλη μέρα, ο Δον Κιχώτης βγήκε για δυό ώρες έξω. Όταν γύρισε, πήρε τα λιγοστά πράγματά του για να φύγει.
   Τον ρώτησα, πώς θα φτάσει στη Συρία, και μου απάντησε.
   ‘’Μπορεί αλλοπαρμένος να είμαι, αλλά όχι και τρελός. Αποφάσισα ότι είναι καλύτερα να κρατήσω την προκαταβολή και να μην πάω. Διαόλους γυρεύω? Είναι και η Δουλτσινέα που περιμένει. Άλλωστε, τώρα μπορώ να ξαναπάρω τον Σάντσο Πάντσα στη δούλεψή μου. Φεύγω για τη Σουηδία, μέχρι να ξεχαστεί το πράγμα. Ελπίζω να με ξαναδείς σύντομα.’’
   Και έτσι έφυγε ο Δον Κιχώτης, αφήνοντάς με με μεγάλες απορίες και προβληματισμούς. Και όσο αναλογιζόμουν τα όσα μου είπε, χτυπάει το τηλέφωνο. Ήταν ο φίλος μου ο Λουκάς. Με ρώτησε
   ‘’Ανδρέα, σου ήρθε το διορθωμένο ΕΝΦΙΑ ?’’.
   Αυτό ήταν αρκετό για να με προσγειώσει στην καθημερινότητα.


Εσπασε το τζάμι στο Εμπραέρ του Ευάγγελου Βενιζέλου -Αναγκαστική προσγείωση στη Θεσσαλονίκη

Δυστυχώς, με έκαναν να σκέφτομαι πονηρά, σε οποιοδήποτε θέμα, ιδιαίτερα σε αυτά που αφορούν γνωστούς πονηρούς…
Μήπως ο Βενιζέλος σκέφτηκε πως είχε μέρες να επισκεφθεί το σπίτι του στους Ελαιώνες Πυλαίας ( ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ) , εκείνο που στη μεγάλη φωτιά του Σέιχ- Σου κάπου το 1993 – 95 φύλαγε γύρω – γύρω η  μισή Πυροσβεστική Υπηρεσία της πόλεως ( δεν θέλω κουβέντα, εκεί ήμουν ! ) και σκέφτηκε να πάει να το δεί ?
Μήπως το τζάμι είναι άλλοθι ? Λέω τωρα
    Εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το πολυτελές αεροσκάφος, παρά τη γενική κατακραυγή!!!
    Θρίλερ στον αέρα για τον Ευάγγελο Βενιζέλο, καθώς το κυβερνητικό αεροσκάφος με το οποίο πήγαινε στο Μιλάνο προκειμένου να συμμετάσχει σε άτυπη σύνοδο κορυφής των υπουργών Εξωτερικών, παρουσίασε βλάβη ενώ πετούσε πάνω από τη Θάσο και προχώρησε σε αναγκαστική προσγείωση.
    Σύμφωνα με πληροφορίες, οι πιλότοι του Εμπραέρ, αφού διαπιστώθηκε ότι υπάρχει ρωγμή στο τζάμι ενός εκ των παραθύρων του αεροσκάφους, αποφάσισαν ότι έπρεπε να προσγειωθούν στο κοντινότερο αεροδρόμιο για λόγους ασφαλείας. Ετσι, ενώ πετούσαν πάνω από τη Θάσο, ζήτησαν άδεια για να προσγειωθούν εκτάκτως στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, όπως και τελικά έγινε χωρίς να υπάρξει κάποιο πρόβλημα.
    Σημειώνεται ότι ο κ. Βενιζέλος κατευθυνόταν από την Αγκυρα  στο Μιλάνο προκειμένου να συμμετάσχει στην άτυπη σύνοδο των υπουργών Εξωτερικών. Σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida.gr το Εμπραέρ θα μείνει για επισκευή στη Θεσσαλονίκη και ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ θα ταξιδέψει στην Ιταλία με άλλο αεροπλάνο.
    Σημειώνεται ότι οι οι ευρωπαίοι ηγέτες εξετάζουν το ενδεχόμενο επιβολής επιπλέον κυρώσεων σε βάρος της Ρωσίας, ενόψει της συνόδου κορυφής της ΕΕ που θα γίνει το Σάββατο στις Βρυξέλλες, μετά την επιδείνωση της κατάστασης στην εμπόλεμη ζώνη της ανατολικής Ουκρανίας και εν μέσω πληροφοριών για εισβολή των ρωσικών ενόπλων δυνάμεων σε ουκρανικό έδαφος, κάτι που διαψεύδει η Μόσχα. Για αυτό τον λόγο, η κατάσταση στην ανατολική Ουκρανία θα βρεθεί στο επίκεντρο των συνομιλιών κατά τη διάρκεια μιας ανεπίσημης συνόδου των επικεφαλής της διπλωματίας των κρατών μελών της ΕΕ, που θα πραγματοποιηθεί σήμερα στο Μιλάνο, όπου και κατευθυνόταν ο κ. Βενιζέλος από την Αγκυρα.


Το υπουργείο Εξωτερικών απαγόρευσε στη μπάντα της ΠΑ να μεταβεί στη Ρωσία!

    Ακόμα ένα επεισόδιο που δείχνει την αντιρωσική πολιτική που ακολουθεί η ελληνική κυβέρνηση ενώ δεν φαίνεται διατεθειμένη να υποστηρίξει ούτε καν μια κίνηση φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Ρωσίας που μόνο προβολή για τη χώρα μας μπορεί φέρει.
    Η κίνηση αποτελεί ντροπιαστική υποταγή της ελληνικής ηγεσίας στις επιταγές των «εταίρων» που έχουν μετατρέψει την εταιρική σχέση σε αυτή του ηγεμόνα και του ... υποτακτικού! Μια βδομάδα πριν από την έναρξη του Φεστιβάλ στρατιωτικών ορχηστρών στην Κόκκινη πλατεία της Μόσχας με την ονομασία «Σπάσκαγια Μπάσνια», η ελληνική στρατιωτική ηγεσία ενημέρωσε τους διοργανωτές πως δεν θα συμμετάσχει.
    Η μπάντα της ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας, το Σεπτέμβριο του 2012, προκάλεσε μοναδικό ενθουσιασμό και χιλιάδες Ρώσοι και τουρίστες απ΄όλο τον κόσμο στο χώρο της απέραντης Κόκκινης πλατείας είχαν μετατραπεί σε μια μεγάλη χορογραφία στους ρυθμούς του ... συρτάκι! Το βίντεο με τις μοναδικές αυτές στιγμές έκανε το γύρο του κόσμου, επί μήνες ολόκληρους.
    Η Ελλάδα χωρίς κανένα έξοδο, η Ελλάδα της κρίσης, των μνημονίων, της ανεργίας και της ανέχειας, έδωσε τη θέση της στην εικόνα της Ελλάδας που αγαπά όλος ο κόσμος, μαζί και οι Ρώσοι. Του χορού, της μουσικής, του έρωτα, της αισιοδοξίας. Μιας εικόνας που είχε ανάγκη ο Ελληνας, και που για χάρη του τα παληκάρια της Πολεμικής Αεροπορίας παρουσίασαν στο μοσχοβίτικο κοινό ξεπερνώντας εαυτόν. 
    Για φέτος, και παρά τις διευρυμένες υποχρεώσεις του Φεστιβάλ η ελληνική στρατιωτική ορχήστρα προσκλήθηκε από νωρίς. Από το Νοέμβρη του 2013 ακόμα. Υπογράφηκε σχετική συμφωνία και η συμμετοχή φαινόταν θέμα οριστικά λυμένο.
    Η ελληνική άρνηση για συμμετοχή, λίγες μόλις μέρες πριν από την έναρξη, αφήνει ένα πελώριο ερωτηματικό στους διοργανωτές. Επίσημα, δεν δόθηκε κάποια εξήγηση, ωστόσο πηγές  πιστοποιούν ότι, αν και σε επίπεδο στρατιωτικής ηγεσίας όλα ήταν έτοιμα για τη συμμετοχή, οι πολιτικές ηγεσίες των υπουργείων Εξωτερικών και Αμύνης, αποφάσισαν τη ματαίωσή της.
                                  


"Η μπαλαντα του θειου Τασου"

ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΛΑΤΑΚΟΣ

''Χειρόφρενο” στα μαθητικά δρομολόγια

Εάν δεν κάνω λάθος, υποχρέωση της Πολιτείας είναι να παρέχει δωρεάν παιδεία ( την βασική και μέση τουλάχιστον ) στα παιδιά των Ελλήνων.
Αυτό προ’υ’ποθέτει και την ύπαρξη Σχολείων.
Και όταν δεν υπάρχουν σχολεία, η Πολιτεία είναι υποχρεωμένη να μεταφέρει τους μαθητές στο κοντινότερο.
Τα σχολεία, δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν παντού. Χώρια πόσα έκλεισαν ( συγγνώμη, ‘’ενοποιήθηκαν’ )
Η υποχρέωση παραμένει.
Η βασική κατηγορία κατά του Ψωμιάδη, σαν Νομάρχη, είχε να κάνει με το ότι έβαλε λεωφορεία για την μεταφορά. Λεπτομέρειες περισσότερες, δεν ξέρω. Υπερασπίζομαι μόνο την ιδέα, όχι όλα τα υπόλοιπα που ξέρουν κάποιοι καλύτερα.
Δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει, ξέρω ότι η Πολιτεία πρέπει ‘’να κόψει το σβέρκο της’’ για να εξασφαλίσει την μεταφορά των μαθητών.
Εκτός, εάν είναι ένας εύσχημος τρόπος να επιτείνει την αμορφωσιά των παιδιών των Ελλήνων, σε εφαρμογή των τόσων σεναρίων που κυκλοφορούν.
Της Φανής Σοβιτσλή
    Στον... δρόμο κινδυνεύουν να παραμείνουν και πάλι 12.500 μαθητές της Θεσσαλονίκης, που μεταφέρονται με λεωφορεία σε απομακρυσμένα σχολεία. Περιφέρεια και δήμοι φοβούνται ότι τα μαθητικά δρομολόγια δεν πρόκειται να γίνουν, καθώς ο διαγωνισμός για την ανάθεση του έργου κηρύχθηκε άγονος για το 80% των περιοχών του νομού όπου απαιτούνται, ενώ τα συναρμόδια υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών αρνούνται κατηγορηματικά να δώσουν παράταση στις περσινές συμβάσεις.
    Μοναδική εξαίρεση αποτελούν κάποια δρομολόγια, που φτάνουν μόλις το 10% στον νομό, τα οποία κρίνονται συμφέροντα από τους τελευταίους και υπήρξε σχετική προσφορά.
    Και ενώ σε λίγες μέρες χιλιάδες γονείς και παιδιά κινδυνεύουν να υποστούν μεγάλη ταλαιπωρία, καθώς δεν φαίνεται να υπάρχει λύση στο πρόβλημα, περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και δήμαρχοι της Θεσσαλονίκης επιρρίπτουν ο ένας στον άλλον ευθύνες για την καθυστέρηση στις διαδικασίες του διαγωνισμού για την ανάθεση του έργου των μαθητικών δρομολογίων.
    Οι δήμαρχοι μάλιστα υψώνουν κραυγή αγωνίας για τη μη υλοποίηση των δρομολογίων από τις 11 Σεπτεμβρίου, φοβούμενοι ότι θα υπάρξει κοινωνική αναταραχή, ενώ απευθύνουν έκκληση στα συναρμόδια υπουργεία να δώσουν παράταση δύο μηνών μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημα, ώστε να μην ταλαιπωρηθούν τα παιδιά. Ταυτόχρονα ζητούν από τη διοίκηση της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας να αναλάβει πρωτοβουλία ώστε να γίνει τροποποίηση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΚΥΑ) και να εξασφαλιστεί ότι θα γίνει η μεταφορά των μαθητών.
    Περιφέρεια και δήμοι υποστηρίζουν ότι αγκάθι αποτελεί ο μαθηματικός τύπος που προσδιορίζει την αποζημίωση των λεωφορειούχων, η οποία είναι πολύ χαμηλή, με αποτέλεσμα να μην καρποφορούν οι διαγωνισμοί.
ΘΑ ΠΙΕΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ
    Οι δήμαρχοι, κατά τη διάρκεια χθεσινής συνέντευξη Τύπου, κατηγόρησαν ευθέως τη διοίκηση της περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ότι δεν ξεκίνησε έγκαιρα τη διαδικασία του διαγωνισμού, δηλαδή τον Μάρτιο όπως προβλέπεται, με αποτέλεσμα σήμερα, 13 μέρες πριν ανοίξουν τα σχολεία, να θεωρείται ανέφικτη η μεταφορά των μαθητών.
    Όπως τόνισε ο αντιπρόεδρος της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων (ΠΕΔ) Κεντρικής Μακεδονίας, δήμαρχος Θέρμης Θεόδωρος Παπαδόπουλος, η διοίκηση της περιφέρειας έχει μεγάλη ευθύνη στο ζήτημα αυτό, καθώς θα μπορούσε να τρέξει νωρίτερα τις διαδικασίες για τον διαγωνισμό. Ανέφερε πάντως ότι η μεταφορά των μαθητών με τα μέχρι τώρα δεδομένα δεν είναι δυνατή, γι’ αυτό, όπως είπε, είναι απαίτηση της αυτοδιοίκησης τα συναρμόδια υπουργεία Εσωτερικών και Οικονομικών να δώσουν δίμηνη παράταση στην προηγούμενη σύμβαση και να γίνουν άμεσα μικρές αλλά σημαντικές τροποποιήσεις της ΚΥΑ, ώστε να μπορούν να γίνουν διαγωνισμοί και να υπάρχει ανταπόκριση από τους λεωφορειούχους.
    “Απευθύνουμε έκκληση στις ηγεσίες των δύο υπουργείων να δώσουν την παράταση, γιατί σε διαφορετική περίπτωση δεν πρόκειται να γίνουν τα μαθητικά δρομολόγια. Αν δεν γίνει αυτό, δεν θα υπάρχει μεταφορά για τους μαθητές στις 11 Σεπτεμβρίου, ενώ αν δεν γίνει τροποποίηση της ΚΥΑ, θα συνεχίζουμε να έχουμε διαγωνισμούς χωρίς αναδόχους”, υπογράμμισε ο κ. Παπαδόπουλος. Πρόσθεσε πάντως ότι η τοπική αυτοδιοίκηση θα πιέσει για να δοθεί η παράταση μόνο για δύο μήνες και όχι για όλη τη χρονιά, γιατί δεν επιθυμεί να υποκύψει στον εκβιασμό των λεωφορειούχων, που ζητούν να δοθεί μεγαλύτερη παράταση στην υφιστάμενη σύμβαση.
    Δριμεία κριτική στην κεντρική διοίκηση άσκησαν επίσης ο πρόεδρος της ΠΕΔ Κεντρικής Μακεδονίας και δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών Σίμος Δανιηλίδης και το μέλος του δ.σ. του οργάνου, δήμαρχος Αμπελοκήπων-Μενεμένης Λάζαρος Κυρίζογλου, υποστηρίζοντας ότι δεν κατάφερε μέχρι σήμερα να θωρακίσει τη διαδικασία για τους διαγωνισμούς, γεγονός που αποβαίνει σε βάρος της κοινωνίας και του δημόσιου συμφέροντος.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΙΡΕΤΩΝ ΜΕ ΑΡΓ. ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟ
    Παρά την κόντρα για τις ευθύνες σχετικά με το πρόβλημα των μαθητικών δρομολογίων, οι δήμαρχοι-μέλη του δ.σ. της ΠΕΔ Κεντρικής Μακεδονίας συναντήθηκαν αργά χθες το απόγευμα με τον περιφερειάρχη Απόστολο Τζιτζικώστα, με τον οποίο συμφώνησαν να μεταβούν την προσεχή Τρίτη στην Αθήνα, προκειμένου να συναντηθούν με τον υπουργό Εσωτερικών Αργύρη Ντινόπουλο.
    Νωρίτερα πάντως ο κ. Τζιτζικώστας μιλώντας στη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου εξέφρασε σχεδόν τη βεβαιότητα ότι στην έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς, στις 11 Σεπτεμβρίου, δεν θα είναι δυνατή η μεταφορά των μαθητών. Ξεκαθάρισε μάλιστα ότι η περιφέρεια δεν φέρει απολύτως καμία ευθύνη για αυτά που θα ακολουθήσουν, σημειώνοντας ότι ο ρόλος της στη μεταφορά των μαθητών είναι διαδικαστικός. “Τους όρους με τους οποίους θα γίνει η μεταφορά τούς θέτει το υπουργείο. Τους αποδέχονται ή όχι οι λεωφορειούχοι και η περιφέρεια τρέχει τις διαδικασίες. Εδώ δεν χάσαμε ούτε μία μέρα. Οι διαγωνισμοί τρέχουν, όμως πολύ φοβάμαι ότι -λόγω χρόνων- δεν θα προλάβουμε την 11η Σεπτεμβρίου. Κάναμε παρεμβάσεις ως διοίκηση στο υπουργείο Εσωτερικών για να παραταθούν οι συμβάσεις με τους λεωφορειούχους τουλάχιστον μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαγωνισμοί. Κρούουμε τον κώδωνα του κινδύνου 13 μέρες πριν έρθει το πρόβλημα”, είπε χαρακτηριστικά ο κ. Τζιτζικώστας.
    Από την πλευρά του ο απερχόμενος αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Γιώργος Τσαμασλής εξήγησε ότι η μεταφορά των μαθητών γίνεται με συνεχείς παρατάσεις των συμβάσεων του 2009 και ότι έκτοτε κανένας διαγωνισμός δεν είχε αποτέλεσμα. “Εδώ και περίπου ένα χρόνο, από τις αρχές του 2014, έγιναν μεταβολές από το υπουργείο για να ενισχυθεί το έργο της μεταφοράς των μαθητών και για να βγάλουν αποτέλεσμα οι νέοι διαγωνισμοί. Λόγω του μαθηματικού τύπου όμως μειώθηκε το διαθέσιμο ποσό. Ο προϋπολογισμός του έργου για την περιφέρεια έγινε τον προηγούμενο Μάρτιο, αλλά η ανάληψή του από το υπουργείο έγινε στα τέλη Μαΐου, οπότε ο χρόνος που απέμεινε για τους διαγωνισμούς δεν ήταν αρκετός”, σημείωσε ο ίδιος.


ΔΕΘ Η ατζέντα των συνδικάτων

Όπου γάμος και χαρά, η Βασίλω πρώτη…
Μόνο που δεν βλέπω πουθενα ‘’ΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ’’ ( Καταπληκτική ταινία, θυμάται κανένας ? )
Φωνάξτε, φωνάξτε και θα πάρετε ό τι συνήθως.
Μερικές ‘’ψιλές’’ και ΕΝΑ ΚΒΑ ΤΣΟΚΙΑ
    Σειρά παρεμβάσεων ενόψει ΔΕΘ -που θα κορυφωθούν με πανεργατικό συλλαλητήριο το απόγευμα του Σαββάτου 6 Σεπτεμβρίου- προγραμματίζουν η ΓΣΕΕ και το Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, ενώ ΠΑΜΕ και πρωτοβουλίες σωματείων και κλάδων εργαζομένων προετοιμάζονται για ξεχωριστές συγκεντρώσεις.
    Σύμφωνα με το πρόγραμμα της Συνομοσπονδίας που δόθηκε χθες στη δημοσιότητα από το ΕKΘ, την ερχόμενη Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου στις 11 π.μ. θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη και συνέντευξη Τύπου στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης όλων των εργατικών κέντρων της Μακεδονίας και της Θράκης. Την Πέμπτη 4 του μήνα στις 12 το μεσημέρι θα πραγματοποιηθεί σύσκεψη συνδικαλιστικών στελεχών και συνέντευξη Τύπου στο ξενοδοχείο «Imperial» (Αντιγονιδών 13) για το πλαίσιο διεκδικήσεων της ΓΣΕΕ, ενώ από το ΙΝΕ/ΓΣΕΕ θα παρουσιαστεί η ετήσια έκθεση για την ελληνική οικονομία. Στη σύσκεψη θα πάρουν μέρος τα συνδικαλιστικά στελέχη των ομοσπονδιών και των εργατικών κέντρων Μακεδονίας και Θράκης.
ΣΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ
    Την Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου το προεδρείο της ΓΣΕΕ μαζί με τα προεδρεία των συνδικαλιστικών οργανώσεων θα περιοδεύσουν σε χώρους δουλειάς, προκειμένου να συζητήσουν με τους εργαζόμενους τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην εργασία τους και να συντονίσουν από κοινού τη δράση τους, με στόχο τη μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή στη συγκέντρωση και στο συλλαλητήριο των συνδικάτων.
    Τέλος, το Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου στις 6 το απόγευμα θα πραγματοποιηθεί το συλλαλητήριο των συνδικάτων στο άγαλμα Βενιζέλου και θα ακολουθήσει πορεία προς το Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο. «Τα συνδικάτα και οι εργαζόμενοι συνεχίζουν τον αγώνα τους και προετοιμάζουν τις αγωνιστικές τους δράσεις προκειμένου να ανατρέψουν πολιτικές που οδηγούν στην εξαθλίωση, την ανεργία, τη λιτότητα, τον εκφοβισμό, τις απολύσεις, τις φοροεπιδρομές και να απαιτήσουν να μπει ένα οριστικό τέλος στον αυταρχισμό και στη φτωχοποίηση», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η διοίκηση του ΕΚΘ.
ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ
    Παράλληλα το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ κινούνται βάσει του δικού τους πλαισίου. Την Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου θα συνεδριάσει η Εκτελεστική Γραμματεία του ΠΑΜΕ, στην οποία θα συζητηθεί το πρόγραμμα δράσης των συνδικάτων του Μετώπου το επόμενο διάστημα όπως και η διοργάνωση της συγκέντρωσης του ΠΑΜΕ στις 6 το απόγευμα του Σαββάτου 6 Σεπτεμβρίου στην πλατεία Αριστοτέλους.
    Επίσης στις 5 και 6 του μηνός θα πραγματοποιηθεί στη Θεσσαλονίκη η συνεδρίαση της Πανελλαδικής Συντονιστικής Επιτροπής του ΠΑΜΕ με τη συμμετοχή στελεχών από εργατικά κέντρα, ομοσπονδίες, σωματεία και επιτροπές αγώνα, προκειμένου να επικυρωθεί το σχέδιο δράσης του Μετώπου.
ΣΤΗΝ ΚΑΜΑΡΑ
    Ξεχωριστή συγκέντρωση στην Καμάρα το Σάββατο των εγκαινίων της ΔΕΘ στις 6 μ.μ. διοργανώνουν η πρωτοβουλία πρωτοβάθμιων σωματείων, φοιτητικών συλλόγων και οργανώσεων της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς, ενώ σε χώρους του ΑΠΘ για τέταρτη χρονιά θα διοργανωθεί το Φεστιβάλ Άμεσης Δημοκρατίας από οργανώσεις και συλλογικότητες του αντιεξουσιαστικού χώρου.


Όταν η Αμφίπολη ήταν λιμάνι του μακεδονικού στόλου

    Σε απόσταση περί το ένα χιλιόμετρο από τη σημερινή Αμφίπολη βρίσκεται η θέση Καστά όπου ανασκάπτεται ο τύμβος.
    Η γεωμορφολογία της περιοχής έχει αλλάξει ωστόσο ριζικά από την αρχαιότητα λόγω της διαφοροποίησης της κοίτης του Στρυμόνα και της αποξήρανσης της λίμνης Κερκινίτιδας.
    Οι αρχαίες πηγές μιλούν όμως για τα ωραία αγκυροβόλια αυτής της λίμνης, η οποία συνδεόταν με το ποτάμι. Ένα ποτάμι πλωτό, που παρείχε τη δυνατότητα στα πλοία να φθάνουν ως την Αμφίπολη. Όσο για τον τύμβο με τον Λέοντα, βρισκόταν ακριβώς μπροστά στη λίμνη.
    Η κατασκευή του ταφικού μνημείου που έφερε στο φως η αρχαιολογική σκαπάνη εκτιμάται ότι διήρκεσε περί τα δύο χρόνια.
    Την εποχή που κατασκευάστηκε το ταφικό μνημείο, ανάμεσα στα 325-300 π.Χ. -δηλαδή περί τα τέλη του 4ου αιώνα π.Χ.- ο Στρυμόνας ήταν πλωτός και είχε έκταση που μπορούσε να συγκριθεί με αυτή του Νείλου στην Αίγυπτο. Άλλωστε μέρος του μακεδονικού στόλου απέπλευσε για την εκστρατεία στην Ασία από την Αμφίπολη.


Εκδίκηση από τον... άλλο κόσμο

    Ο Χοσέ Μαρία Μπεγιαράνο Μαρτί έφυγε από τη ζωή θυμωμένος με την κυβέρνηση Ραχόι και τα φορολογικά μέτρα που επέβαλε στους φορολογούμενους. Ο ίδιος δεν μπορούσε ανταποκριθεί, καθώς η δουλειά του μουσικού που έκανε δεν του απέφερε τα απαραίτητα χρήματα για να ζήσει και να πληρώνει συνεχώς.
    Σύμφωνα με την Telegraph, ο ισπανός μουσικός δεν είχε καταφέρει να πληρώσει τους φόρους του και άφησε σαφή εντολή στην γυναίκα και τα παιδιά του σχετικά με το τι ήθελε να γράψουν στην ταφόπλακά του.   Το μήνυμα διαμαρτυρίας από τον... άλλο κόσμο, στον Κριστομπάλ Μοντόρο, τον υπουργό Οικονομικών της χώρας, γράφει:
     «Μοντόρο, μπάσταρδε, έλα τώρα να πάρεις τα λεφτά σου» έγραψε στην ταφόπλακά του - λίγο πριν πεθάνει τον περασμένο Νοέμβριο - ο 66χρονος Χοσέ Μαρία Μπεγιαράνο Μαρτί.
    Μάλιστα, η φωτογραφία του... "μηνύματος" προς τον Ισπανό υπ. Οικονομικών έγινε viral στις ισπανικές ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και ο δήμαρχος της περιοχής Καστίγια και Λεόν, όπου είναι θαμμένος ο Μπεγιαράνο, είπε ότι η επιγραφή έχει προκαλέσει μία «μίνι επανάσταση» στην πόλη των 533 κατοίκων.
    Η Ισπανική κυβέρνηση, πάντως, δεν έχει σχολιάσει το γεγονός.


Μπλόκο στις κατασχέσεις με πληρωμές έναντι

Ελεύθερος Τύπος
    Ασπίδα στις κατασχέσεις για χιλιάδες οφειλέτες των ασφαλιστικών ταμείων αποτελούν οι «έναντι» πληρωμές που φτάνουν να αντιστοιχούν σχεδόν στο 50% των εσόδων που εισπράττονται από όσους ακόμη παραμένουν σε ρύθμιση και μπορούν να πληρώνουν υπέρογκες μηνιαίες δόσεις.
    Οι έναντι καταβολές αποτελούν έναν άτυπο διακανονισμό μεταξύ οφειλετών και ασφαλιστικών ταμείων με την προϋπόθεση ότι όσοι δεν είναι σε ρύθμιση ή έχουν βγει εκτός ρύθμισης, θα δίνουν κάθε μήνα ένα ποσό έναντι της υπόλοιπης ανεξόφλητης οφειλής τους προκειμένου να αξιολογηθούν θετικά και να μη συμπεριληφθούν στη λίστα των υποψηφίων για κατασχέσεις περιουσιακών στοιχείων. Το μέτρο εξυπηρετεί όσους δεν χρειάζονται να πάρουν ασφαλιστική ενημερότητα, από τη στιγμή που δεν εντάσσονται στη ρύθμιση χρεών.
    Όπως είχε αποκαλύψει ο Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής από τον περασμένο Ιούνιο, πρόκειται για έναν «άτυπο διακανονισμό» εκτός ρύθμισης με απεριόριστες μικρο-δόσεις. Οι «έναντι» πληρωμές ξεκινούν από 50 ευρώ το μήνα όταν πρόκειται για μικρό ύψος οφειλής (π.χ. έως 5.000 ευρώ), ενώ για μεγαλύτερα ποσά η δόση καθορίζεται ως ποσοστό της συνολικής οφειλής. Σε αυτές τις περιπτώσεις η δόση αντιστοιχεί μέχρι και 5% της οφειλής και πάντως «βγαίνει» κατά πολύ μικρότερη από τις δόσεις των ρυθμίσεων. Ο άτυπος αυτός διακανονισμός εφαρμόζεται πλέον από το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ) όπου έχουν μεταφερθεί οφειλέτες με χρέη άνω των 5.000 ευρώ, καθώς και από ΙΚΑ και ΟΓΑ, για τους οφειλέτες με χρέη μέχρι 5.000 ευρώ.
    Το μόνο ταμείο που δεν εφαρμόζει τον διακανονισμό με έναντι πληρωμές είναι ο ΟΑΕΕ και αυτός είναι ο λόγος που αποστέλλει μαζικά και κατά χιλιάδες τα ειδοποιητήρια προς τους οφειλέτες του με την προειδοποίηση ότι αν δεν ενταχθούν σε ρύθμιση, θα ληφθούν εις βάρος τους αναγκαστικά μέτρα είσπραξης.


Υπερήφανοι, ως έλληνες!..

    Κάποτε λέγαμε ''υπερήφανοι ως έλληνες''!
     Τώρα πρέπει πιά να το αλλάξουμε, και με την ευκαιρία, ας αλλάξουμε και την σημαία,   ..σε κάτι πιό αντιπροσωπευτικό της κατάστασής μας!    
    Ας λέμε λοιπόν: υπερήφανοι ως χιμπατζήδες!
     Ταιριάζει τέλεια.     
    Απαγόρευσε η τρόϊκα τις 100 δόσεις για τα ληξιπρόθεσμα χρέη(;) προς την εφορία
     ''48 το πολύ! Κι άμα θέλετε!''.  Μας είπαν.
     Και η κυβέρνηση των χιμπατζήδων άρπαξε την μπανάνα που της πέταξαν και πανηγύρισε: ''Τί λέτε τώρα! 48 δόσεις είναι καλύτερα απ' τις 12 που είχαμε ως σήμερα!''
     Το ίδιο έγινε με τις δόσεις για τον ΕΝΦΙΑ:
     Δέκα θέλαμε εμείς, έξι μας επέτρεψαν τ' αφεντικά, ''Ζήτω! Καλύτερα απ' τις τρείς!'' οι χιμπατζήδες.    
    Τα κατασχεμένα όμως ακίνητα για (δόλια) χρέη προς το δημόσιο, θα δημοπρατούνται στα δύο τρίτα της αξίας τους!
     Της πραγματικής αξίας τους. Αυτής που ορίζει η τρέχουσα αγορά ακινήτων, και όχι της αντικειμενικής, που είναι σημαντικά ψηλότερη πιά της πραγματικής, και με βάση την οποία (αντικειμενική, που είναι ψηλότερη) φορολογούμαστε,..ώστε να μην έχουμε να πληρώσουμε, ώστε να μας τα κατάσχουνε για χρέη(!!!), ώστε να τ' αρπάξουν στα δύο τρίτα της πραγματικής (χαμηλότερης) αξίας!
     Τί ακριβώς δεν καταλαβαίνουμε;    
    Αυτό βέβαια το τελευταίο οι κυβερνητικοί χιμπατζήδες το παρουσίασαν σαν επιτυχία, διότι λέει, η τρόϊκα ήθελε πλειστηριασμούς στο ένα τρίτο της πραγματικής αξίας!
      Γι αυτόν όμως που χάνει την περιουσία του με την ελεεινή μαφιόζικη μεθόδευση της κυβέρνησης,
      ..μικρή σημασία έχει αν θα του αρπάξουν το σπίτι για τριάντα, ή πενήντα αργύρια!
      Έτσι κι αλλοιώς για κλοπή πρόκειται!    
    Κάθε μέρα από εδώ κι εμπρός, θα αποκαλύπτονται λίγο-λίγο όλες οι κρυφές συμφωνίες και δεσμεύσεις που έχουν κάνει τα ανδρείκελα της τρόϊκας εις βάρος του ελληνικού λαού.    

    Μόνο που δεν θα πρόκειται πιά για τον ελληνικό λαό,     ..αλλά για τους χιμπατζήδες της Μπανανίας!..