ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ( 19/6/2017 )



    Ημέρα του πατέρα;  Ά, ναι, για να μην παραπονιόμαστε….
----------------------------------------------------------------------------
    Πέθανε ο παλιός διαιτητής μπάσκετ Τάκης Φουρουντζόπουλος. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει. Διακρινόταν για το χιούμορ του. Το 1967, στο γήπεδο του ΒΑΟ, σε αγώνα εφηβικού πρωταθλήματος Θεσσαλονίκης  ΗΡΑΚΛΗΣ – ΕΣΠΕΡΟΣ ( η γνωστή Esperanza ), όπου είχα χάσει προσωπικές βολές «ων ουκ έστιν αριθμός», όταν μου έδινε την μπάλα, μου έλεγε: «Τι θα γίνει, θα βάλεις καμιά;»
----------------------------------------------------------------------------
    Μου στέλνει μήνυμα ένας φίλος, και με ρωτάει τι έχω με τους gays και καταφέρομαι συνέχεια εναντίον τους. Οφείλω να ξεκαθαρίσω λοιπόν, ότι το μένος μου, δεν είναι εναντίον όλων τους. Τους θεωρώ, όπως και είναι, «κουσουρλήδες» και πως πρόκειται για μια ανωμαλία της φύσης. Δεν έχω τίποτα με αυτούς που το συναισθάνονται, το δέχονται γιατί δεν αλλάζει, αλλά δεν το διατυμπανίζουν με παρελάσεις κτλ κτλ.  Στο κάτω – κάτω, όλοι μας έχουμε και κάποιο «κουσούρι», τι να κάνουμε; Το πρόβλημά μου είναι με εκείνους που διαφημίζουν την «πουστιά» τους σαν … «υπερηφάνεια», δημιουργούν χείριστα πρότυπα για τους νέους, και άμα ζούσαμε στην αρχαία Σπάρτη, ξέρετε τι θα τους έκαναν. Τώρα, τους κάνουν πρωθυπουργούς στο Λουξεμβούργο και στην Ρουμανία.