ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ (21/9/2017)



Ανδρέας
    Ξέρει κανένας πώς γελούν οι Κινέζοι, για να γελάσω και εγώ; Αναφέρομαι στην περίφημη…. «βαρειά βιομηχανία» μας, τον Τουρισμό! Μια και έτσι τον λένε, αφού από βιομηχανίες τα κατάφεραν και τις ξεπάστρεψαν όλες. Έ, λοιπόν, η  «βαρειά βιομηχανία» μας, που με τόσες προσπάθειες προωθείται ( και καλώς προωθείται ) έχει μεν πολύ περισσότερες αφίξεις τουριστών από πέρσυ, όμως τα έσοδα δεν αυξάνονται! Και πολύ φυσικό είναι αυτό, γιατί η κρίση δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο, αλλά παγκόσμιο. Κάποτε ερχόταν ο Ιμπν Σαούντ και χάριζε ρολόγια στους σερβιτόρους για «πουρμπουάρ». Πάνε αυτά τα μεγαλεία πιά! Τώρα , οι «μπατίρ – τουριστ» έρχονται σαν σύννεφα, αφήνουν όσο μπορούν λιγώτερα ( γιατί, μας τα χρωστάνε;) και αποχωρούν μεγαλοπρεπώς! Όσο για την φοροδιαφυγή των τουριστικών καταλυμάτων, εστιατορίων κτλ, πάει σύννεφο. Έτσι που έκαναν τους φόρους, μόνο χαζοί δεν προσπαθούν να γλυτώσουν όσα μπορούν. Μερικοί έξυπνα, και μερικοί χαζά ( και τους πιάνουν). Όταν έχεις εκμηδενίσει την παραγωγή και την κατασκευή, με τουριστικά τερτίπια δεν «ρεφάρεις» . Κατά τα φαινόμενα, η νέα οικονομική επιστήμη αγνοεί τις θεμελιώδεις αρχές, οπότε είναι καταδικασμένη σε αποτυχία.
------------------------------------
Είχαν λήξει, λέει , τα πιστοποιητικά του   «Αγία Ζώνη ΙΙ» , αλλά είχαν πάρει δίμηνη παράταση από το Υπουργείο Ναυτιλίας! Δηλαδή, μπορεί και τα τρόφιμα να λήγουν, αλλά το αρμόδιο υπουργείο να δίνει παρατάσεις…. Μήπως τέτοια τρόφιμα μας ταϊζουν και γίναμε «κεφτέδες» όπως γίναμε;;;;;
------------------------------------
  Αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, το θέμα μας. Υπάρχει μια πάγια σχεδόν τακτική, όταν ένα αυτοκίνητο με πολλά χιλιόμετρα είναι για πούλημα, ο ίδιος ο ιδιοκτήτης ή οι «μάντρες» κατεβάζουν τα χιλιόμετρα σε 40.000 – 60.000 , για να δείξουν πως έχει λίγα. Κοροϊδία, δηλαδή που μόνο τους αφελείς μπορούν να ξεγελάσουν. Πρίν από 15-20 χρόνια, με τα μηχανικά και όχι ηλεκτρονικά κοντέρ, αυτό ήταν εύκολο, και εάν ο τεχνίτης ήταν καλός, δεν άφηνε και σημάδια «ανοίγματος» Από τον καιρό που τα κοντέρ έγιναν ηλεκτρονικά, τα πράγματα άλλαξαν Στην αρχή, δεν παραβιαζόταν. Με το σκεπτικό όμως πως όπου υπάρχει δράση υπάρχει και αντίδραση, κατασκεύασαν συσκευές ( πρώτοι διδάξαντες οι Ιταλοί ) που μπορούν να επέμβουν στα ηλεκτρονικά κυκλώματα και να αλλάξουν τα αριθμητικά στοιχεία. Έτσι, αυτή τη στιγμή στην «αγορά» κυκλοφορούν 5-6 τέτοιες ηλεκτρονικές συσκευές, που καλύπτουν όλο το φάσμα των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν. Αυτό όμως που λίγοι γνωρίζουν είναι πως τα διανυθέντα χιλιόμετρα και άλλα αριθμητικά στοιχεία, καταγράφονται και σε άλλο κρυφό μετρητή, που μόνο το εξουσιοδοτημένο συνεργείο μπορεί όχι να αλλάξει, αλλά μόνο να διαβάσει.  Εγώ θα σας πώ εκείνο το τούρκικο με τον «παρά» και την «μπογιά». Και κάτι ακόμα. Πολλοί θέλυν να ξεγελάσουν, με βαψίματα, αξεσουάρ, ζάντες κτλ. Έτσι, έχουμε μια «φτιασιδωμένη γριά» στην κυριολέξία. Εάν λοιπόν, θέλετε να αγοράσετε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, εάν δεν έχετε ιδέα, ο Θεός να σας φυλάει. Εάν έχετε και ιδέα αλλά και γνωστό μηχανικό, να τον πάρετε μαζί σας ή να του το πάτε για έλεγχο πρίν το αγοράσετε!
------------------------------------
    Απορώ, και εγώ μαζί με την πλοιοκτήτρια εταιρεία, γιατί κατηγορούν το «Αγία Ζώνη ΙΙ» για την ρύπανση στον Σαρωνικό. Αφού έχει αποδειχτεί, ότι ευθύνεται ένα τάνκερ που εξώκειλε έξω από την Μαδαγασκάρη, στον Ινδικό Ωκεανό. Γιατί δεν καταλαβαίνουν ένα τόσο απλό πράγμα;