ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ, ΜΕ ΧΑΡΑ ΜΟΥ, ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΕΣΩ.

Προχτές, έγινα κακός. Έγινα και πολύ δηκτικός, δικαιολογημένα από τη μεριά μου, με βάση τα στοιχεία που υπήρχαν, σχετικά με την έκδοση των ΕΝΙΑΙΩΝ ΔΕΛΤΙΩΝ ΕΙΣΟΔΟΥ στα οποία περιλαμβάνονται και τα παιδιά  των δικαιούχων, άνω των 25 ετών.Το θέμα, είναι στο παρακάτω link
    Τα στοιχεία που υπήρχαν, η άρνηση εκδόσεως, η καθυστέρηση εκδόσεως διαταγών, συνηγορούσαν για τον εκνευρισμό μου.
   Από εχθές, όμως, όπως και το προανήγγειλα, υπάρχουν καινούρια δεδομένα, τα οποία με υποχρεώνουν με χαρά να ανασκευάσω κάποιους χαρακτηρισμούς και προτροπές μου.
   Από φίλους Παραρτημάτων της ΕΑΑΣ, ενημερώθηκα ότι η απαραίτητη διαταγή από ΓΕΣ/ΔΕΝΔΗΣ έχει εκδοθεί και αποσταλεί προς ενέργεια στην ΕΑΑΣ , η δε ΕΑΑΣ την κοινοποίησε στα Παραρτήματα. Αντίγραφο της διαταγής αυτής, επισυνάπτεται στο τέλος .
   Με βάση λοιπόν την διαταγή αυτή του ΓΕΣ, όπως θα διαβάσετε, η όλη σχεδόν διαδικασία και η έκδοση, ανατίθεται στην ΕΑΑΣ , όπως και ήταν από την αρχή επιθυμητό, για μείωση της γραφειοκρατίας. Βέβαια, υπάρχουν κάποια περιθώρια βελτιώσεως των διαδικασιών, αλλά δεν είναι του παρόντος.
   Αυτή τουλάχιστον την στιγμή, σε προεκλογική για την ΕΑΑΣ περίοδο, μάλλον δεν πρέπει να έχουμε αυξημένες απαιτήσεις, δικαιολογημένα. Όμως από το τέλος Φεβρουαρίου και έπειτα, θα πρέπει να ενεργοποιηθούν όλες οι διαδικασίες, για την πλήρη και σωστή εφαρμογή .
   Σαφώς, οι ενέργειες που πρέπει να γίνουν, δεν είναι απλώς η έκδοση διαταγών, αυτό είναι εύκολο και γίνεται σε μια ώρα. Το ζητούμενο είναι να αυτοματοποιηθούν και απλουστευθούν οι διαδικασίες.
   Από ότι κατάλαβα, διαβάζοντας την διαταγή,  τα δελτία θα εκδίδονται όπως και μέχρι σήμερα, από ΓΕΣ/ΔΕΝΔΗΣ, με βάση τα αποστελλόμενα απο ΕΑΑΣ στοιχεία, όπως μέχρι τώρα.
   Τέλος πάντων, δεν θα υποδείξω στην ΕΑΑΣ τις απαιτούμενες ενέργειες, θα είναι σαν να υποτιμώ την νοημοσύνη συναδέλφων, μερικοί από τους οποίους είναι και αγαπητοί φίλοι. Κάτι τέτοιο, δεν ήταν ποτέ στις προθέσεις μου. Θα πρέπει όμως, στις οδηγίες που θα εκδοθούν, να περιλαμβάνεται η ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ισχύος των εκδοθέντων μέχρι σήμερα δελτίων εισόδου από τους Σχηματισμούς. Έτσι, θα οδηγηθούν οι συνάδελφοι στα Παραρτήματα της ΕΑΑΣ, για την έκδοση των νέων δελτίων.
   Από πλευράς χρόνου, θα ήμασταν σε ικανοποιητικό επίπεδο, εάν τα δελτία αφορούσαν μόνον τα ΚΑΑΥ, γιατί μέχρι την θερινή περίοδο έχουμε καιρό. Όμως, είναι και τα ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ, η αύξηση εσόδων των οποίων, είναι σημαντική και επιθυμητή, για πολλούς λόγους που ξέρουμε.
   Δεν ξέρω, εάν τα χρονικά περιθώρια είναι αρκετά, ώστε στα δελτία να συμπληρωθεί και η είσοδος στις ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ, που είναι ‘’πακέτο’’ με τα ΚΑΑΥ και τα ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ  ΠΡΑΤΗΡΙΑ. Εάν μπορούσε ΤΩΡΑ να γίνει αυτό, το ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΣΟΔΟΥ θα ήταν ΠΛΗΡΕΣ.
   Επειδή ξέρουμε πως κινούνται τα θέματα, ήμουν άδικος προς τους Διευθυντές και Επιτελείς, αν αναλογισθώ ότι ένα Σχέδιο Εγγράφου, ιδιαίτερα στο ΓΕΣ, μπορεί να γυρίσει εγκεκριμένο και με αρκετές ενδιάμεσες εισηγήσεις και παρατηρήσεις, μετά από πάροδο αρκετών ημερών. Από πάνω προς τα κάτω, πάει αμέσως. Από κάτω προς τα πάνω όμως…
   Ήμουν άδικος λοιπόν, στις κρίσεις μου προς αυτούς, πολύ δε περισσότερο, επειδή και εγώ, όπως όλοι μας, αντιμετώπισα τέτοιες καταστάσεις, να στέλνω Σχέδιο Εγγράφου και μετά να προσπαθώ να εντοπίσω τα ίχνη του.. Ας με συγχωρήσουν.
   Όσο για τους Αρχηγούς και Προέδρους, μάλλον υπερεκτίμησα την σημασία του θέματος, ίσως γιατί μας αφορά, και  η προτροπή μου ‘’…ΑΣ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ’’ ήταν το λιγώτερο άστοχη. Ας με συγχωρήσουν και αυτοί. Εάν είναι να ‘’πάνε στα σπίτια τους’’, υπάρχουν άλλα θέματα, απείρως σοβαρώτερα.
   Ίσως όμως, αυτή η όποια αναστάτωση δημιουργήθηκε, να είχε σαν αποτέλεσμα την ανάδειξη του θέματος και την ενημέρωση για τα ισχύοντα. Οπότε είμαστε σε αναμονή.
   Ας ξαναβάλω λοιπόν το σπαθί στην θήκη του. Με χαρά μου, διαπίστωσα ότι δεν σκούριασε ακόμα…
Ανδρέας Μελεζιάδης