ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

Τσικνοπέμπτη κτλ κτλ κτλ…



*Περιμένουν την Τσικνοπέμπτη λέει, λες και τις υπόλοιπες μέρες τρώνε τραχανά
* Και γυρνάνε λέει σπίτι τους οι Κορδελιώτες και τους έχει μαζέψει ο Τσακαλώτος τα λεφτά απ’ τα στρώματα
* Τι επι-στολή θα φορέσεις τις απόκριες κύριε Τσακαλώτο;
* H Τσικνοπέμπτη είναι γνωστή και ως του αγίου βουβαλεντίνου
* -Τι θα κάνεις Τσικνοπέμπτη;
-Θα δουλεύω
-Του Αγίου Βαλεντίνου;
-Θα με δουλεύουν
* – Κάνετε κρατήσεις για τη μέρα του Αγίου Βαλεντίνου;
– Βεβαίως, για πόσα άτομα;
Μόνο τη γυναίκα μου θέλω να κρατήσετε
* Άντε, να πάει και ο Αμυράς στη ΝΔ, να κλείσει ο κύκλος των χαμένων ποταμιών
* Ας έρθουν τα λεφτά και ας μην μου φέρουν την ευτυχία… θα το αντέξω. Έχω αντέξει πολλά!
* Όχι πια ελληνική δημοσιογραφία. Μόνο σανό
* Πάω βενζινάδικο. Να το φουλάρω, με ρωτάει. Εννοείται, ρε μάστορα, φούλαρέ το για… 10€
* Για να ζεσταθεί το σπίτι μου πρέπει να ανέβει η θερμοκρασία στους 60 βαθμούς για 7 μήνες
* Περισσότερα από 600.000 ευρώ ετησίως «καθάριζε» ο διευθύνων σύμβουλος της ΑΕΠΙ. Κατά τ’ άλλα φταίει το Ιντερνετ για τη μουσική. Μπεεεεεεε!
* Εγώ, παιδιά, ούτε με το ΠΑΣΟΚ είχα λεφτά, ούτε με τη ΝΔ. Με το ΣΥΡΙΖΑ, όμως, έχω λεφτά κι αυτό γιατί έχω βρει δουλειά στη… Γερμανία.
* Βλέπεις, αγγελίες για δουλειά ζητάνε οι άλλοι 10 χρόνια προϋπηρεσία.
Επί ΠΑΣΟΚ με 10 χρόνια προϋπηρεσία έπαιρνες σύνταξη
* -Έλα, μωρό μου, βρήκα προσφορά Βιέννη και Ρώμη, τι να κλείσω;
-Κλείσε το τηλέφωνο γιατί το έχουμε απλήρωτο
* Το ότι πλένεις τα πιάτα με κρύο νερό μερικές φορές, δεν σε κάνει χειμερινό κολυμβητή
Απειλητικά μηνύματα στον Clinton
    Μία χειμωνιάτικη μέρα και ενώ τα πάντα είναι καλυμμένα από χιόνι, ο Clinton κάνει την καθιερωμένη του βόλτα στον κήπο του Λευκού Οίκου. Σε κάποια στιγμή, βλέπει στο χιόνι τη φράση "The president must DIE!!!", γραμμένη με ούρα.
    Έξαλλος, τρέχει γρήγορα στους υπεύθυνους ασφαλείας του Λευκού Οίκου και τους τα σέρνει.
    -
Κάποιος έγραψε με τα ούρα του στο χιόνι ένα απειλητικό μήνυμα για μένα. Το κάθαρμα στεκόταν στη βεράντα του Λευκού Οίκου όταν το "έγραφε", και κανείς σας δεν πήρε μυρωδιά; Πού στο διάολο ήσασταν:
    Οι υπεύθυνοι ασφαλείας αμίλητοι, κοιτούσαν το πάτωμα ντροπιασμένοι. Φανερά θυμωμένος ο Clinton, υψώνει τη φωνή του και λέει.
    -
Τι κάθεστε λοιπόν. Πηγαίνετε ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩΣ να βρείτε ποιος το έκανε. Θέλω την απάντηση μέχρι το βράδυ.
    Όλο το προσωπικό, φεύγει άμεσα και αρχίζει τις έρευνες. Το ίδιο βράδυ, o αρχηγός του τμήματος ασφαλείας πηγαίνει στο Οβάλ γραφείο για να δώσει αναφορά στον Clinton. Τον πλησιάζει και του λέει
   -
Λοιπόν κύριε Clinton, έχω άσχημα νέα και πολύ άσχημα νέα. Ποια θέλετε να ακούσετε πρώτα;
   -
Πες μου πρώτα τα άσχημα.
   -
Πήραμε δείγμα από τα ούρα και τα εξετάσαμε. Από ότι φαίνεται το δείγμα ανήκει στον Al Gore.
   -
Ω Θεέ μου.. νιώθω τόσο.. τόσο προδομένος.. δεν είναι δυνατόν.. ο ίδιος ο Διευθύνων σύμβουλός μου... Σκατά... και ποια είναι τα πολύ άσχημα νέα;
   -
Ο γραφικός χαρακτήρας είναι της Hillary...
Αποφασίζει ο Οσαμα Μπιν Λαντεν
    Αποφασίζει ο Οσαμα Μπιν Λαντεν να πάει στο "Ποιος Θέλει να γίνει Εκατομμυριούχος".
    Με τα πολλά έχει φτάσει στην τελευταία ερώτηση για τα 50 μύρια και του έχουν μείνει 2 βοήθειες. Το 50-50 και το τηλέφωνο.
    Του λέει λοιπόν ο Παπαδόπουλος την τελευταία ερώτηση:
   
Λοιπόν Οσάμα βρίσκεσαι ένα βήμα πριν τα 50 εκατομμύρια.
    Η ερώτηση είναι:
    Ποιο είναι το πιο ψηλό κτίριο στη Νέα Υόρκη.
         Α) Το εμπαιρ στειτ μπιλντινγκ?
         Β) Ο πύργος του Αιφελ?
         Γ) Οι δίδυμοι πύργοι του WTC?
      η Δ) Το άγαλμα της ελευθερίας?
    Σκέφτεται λίγο ο Οσάμα και λέει:
   
Θα πάρω τη βοήθεια του 50-50
    Την παίρνει λοιπόν και του μένουν 2 επιλογές
    Το εμπαιρ στειτ και οι δίδυμοι πύργοι.
    Το βλέπει ο Οσάμα και τι να κάνει τι να κάνει λέει στον Παπαδόπουλο να πάρει και το τηλέφωνο.
    -
Ποιον θα πάρουμε? του λέει ο Παπαδόπουλος.
    -
Τον φίλο μου τον Μοχάμεντ Ατα.
    -
Πολύ ωραία λοιπόν, στο τηλέφωνο παρακαλώ τον κύριο Μοχάμεντ Ατα.
    Ντρρρρρρρν ντρρρρννννννν!!
    -
Ναι?
    -Παρακαλώ.
    -Ο κύριος Μοχάμεντ?
    -Ο ίδιος
    -Έχουμε εδώ στο παιχνίδι μας τον φίλο σας τον Μπιν Λάντεν. Έχει φτάσει στην τελευταία ερώτηση και θα θέλαμε τη βοήθεια σας.
    -Αν μπορέσω πολύ ευχαρίστως.
    Πάρτε το φίλο σας λοιπόν:
   -Έλα Μοχάμεντ που είσαι ρε?
    -Στο αεροπλάνο για Νέα Υόρκη.
    -Έλα ρε μαλάκα, να σου πω , ξέρεις ποιο είναι το πιο ψηλό κτίριο στη Νέα Υόρκη, το Εμπαιρ στειτ μπιλντινγκ η οι δίδυμοι πύργοι?
    -
Εσύ ποιο θέλεις να είναι?
    -
Έλα ρε μαλάκα κόψε τις μαλακίες και πες μου.
    -
Καλά.. πες τους ότι σε κανα τέταρτο θα είναι το εμπαιρ στειτ μπιλντινγκ....