ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

Π.Ε.Ο Βέροιας-Κοζάνης. Δρόμος έτοιμος να ''καταπιεί'' αυτοκίνητα



Αυτό το δρόμο, τον έχω κάνει άπειρες φορές, όπως και οι περισσότεροι στην Βόρεια Ελλάδα, με όλες τις καιρικές συνθήκες.
Όλοι λέγαμε, πότε θα γίνει ο καινούριος, και να, έγινε πλέον.
Αυτό δεν σημαίνει ότι ο παλιός πρέπει να ‘’ρημάξει’’, και όχι μόνο για την Παναγία Σουμελά. Είναι ένας πολύ ενδιαφέρων δρόμος, με ποικιλία οδηγικών εμπειριών.
inveria.gr
    Μπορεί - και ευτυχώς - να μην είχαμε κάποια ατύχημα από την καθίζηση που υπέστη το μισό οδόστρωμα στην παλιά Εθνική Οδό Βέροιας - Κοζάνης, ο δρόμος που μέχρι πριν 10 χρόνια ένωνε την Ήπειρο και Δυτική Μακεδονία με την υπόλοιπη Βόρεια Ελλάδα, ωστόσο οι σκέψεις που δημιουργούνται από την εξέλιξη είναι πολλές... ( Μιλάμε για την Καστανιά )
    Σε τι κατάσταση είναι το υπόλοιπο οδικό δίκτυο; Ελέγχεται, άραγε, από κάποια αρμόδια υπηρεσία;  Συντηρείται; Υπάρχει μέριμνα για τα εκατοντάδες αυτοκίνητα που - ακόμα και σήμερα - διέρχονται από το σημείο;
    Τι θα γινόταν αν αυτό συνέβαινε το καλοκαίρι, όταν, για παράδειγμα, διέρχονταν κατά δεκάδες τουριστικά λεωφορεία ή ΙΧ, από και προς την Παναγία Σουμελά;
    Θα φροντίσουν, επιτέλους, οι αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας το οδικό δίκτυο, που - στις περισσότερες περιπτώσεις - είναι από τον καιρό των... ΜΟΜΑ (Μικτές Ομάδες Μηχανημάτων Ανασυγκροτήσεως);
    Βέβαια, θα πείτε, εδώ δεν μπορούν να αλλάξουν 10 λάμπες, ολόκληρο οδικό δίκτυο, και μάλιστα παλιά Εθνική Οδό, θα συντηρήσουν; 
    Πρέπει να έχουν όμως στο μυαλό τους εκεί στην Θεσσαλονικοκεντρική Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας πως, όπως Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα, Κεντρική Μακεδονία δεν είναι μόνο η Θεσσαλονίκη!
    Φυσικά, δεν είναι άμοιροι ευθυνών οι εκπρόσωποι της Ημαθίας στο Περιφερειακό Συμβούλιο, από τον Αντιπεριφερειάρχη, μέχρι και τον τελευταίο σύμβουλο της μειοψηφίας (όχι τόσο οι τωρινοί, καθώς τους αναγνωρίζουμε το ελαφρυντικό της μικρής θητείας, αλλά οπωσδήποτε και αυτοί).