ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2014

ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΜΑΚΡΑΙΝΕΙ ( ΜΟΝΟ ) ΤΗ ΖΩΗ. ΕΤΣΙ ΛΕΝΕ….



Σε μιά ραχούλα καθόνταν ο Σήφης και ο Μανούσος και αγνάντευαν την δύση του ήλιου στον Ψηλορείτη.
 Κάποια στιγμή πλησιάζει ένας τουρίστας καί τους λέει:
- Ντου γιου σπικ ιγκλις;
Κοιτιώνται οι δυό τους και απαντάει ο Μανούσος:
- Τς.
- Σπρέχεν ζι ντόιτς;
- Τς.
- Παρλάρε ιταλιάνο;
- Τς.
- Παρλέ βου φρανσέ;
- Τς.
- Πάρλα εσπανιόλ;
- Τς.
Απογοητευμένος ο τουρίστας απομακρύνεται. Λέει ο Σήφης του Μανούσου:
- Μωρέ Μανούσο...
- Μμμμ;
- Μωρέ Μανούσο δεν κατέχομε καμμιά ξένη γλώσσα. Πρέπει να πάμε να μάθουμε καμμία...
- Γιάντα μωρέ Σήφη; Ήντα να τηνε κάμομε;
- Ε, τί... Για να μπορούμε να συνεννοηθούμε.
- Γιάντα, και τούτος που ήξευρε πέντε μωρέ, συνεννοήθηκε;
-Έλα μωρό μου...κάνε με να ουρλιάξω σαν τρελή!
-Πάχυνες!
-Και δεν μου λες τα χόρτα είναι άγρια;
-δεν τα βλέπεις μαντάμ δεμένα τἄχω!
Τι προφυλακτικά είναι αυτά που μου πουλήσατε; Δεν φτάνουν ούτε μέχρι την …..  μέση ! !
- Είναι καλοκαιρινό μοντέλο κύριε! Condomάνικο
-Πώς περάσατε χτες;
-Όνειρο!
-Δηλαδή;
-Με πήρε ο ύπνος!
Κορόιδευα το βάδην σαν άθλημα, μέχρι που με έπιασε κόψιμο στην ταβέρνα και η τουαλέτα ήταν στα 300 μέτρα..
Ήμουν στο στέκι μου άνετος εχτές βράδυ και έπινα το ποτό μου, βλέπω 3 γκομενάκια, μοντέλα, με κάρφωναν ,δεν πήραν τα μάτια τους από πάνω μου όλη νύχτα. Ήταν αφίσα. Θα έρθει η εποχή που δεν θα έχουμε μακαρόνια για τον αστακό μας!
Πήγαινα στο δρόμο 7.30 το πρωί και ξαφνικά ξεπροβάλει πίσω από τα βουνά μια μεγάλη φλεγόμενη φωτεινή μπάλα......
Πάει λέω τελείωσε.....  Τη βάψαμε ….. Ήρθε το τέλος του κόσμου…..
Μετά κατάλαβα ότι ήταν ο ήλιος......
Δεν είχα ξυπνήσει ποτέ ξανά τόσο νωρίς!
Ροδόνερο: Το νερό που εκτοξεύουν οι ρόδες ενός αυτοκινήτου, όταν περνάνε με ταχύτητα από μια λακκούβα στη βροχή.. 
Κορίτσια πήγα στην Vodafone να διακόψω το συμβόλαιο μου και έφυγα με νέο συμβόλαιο, νέο κινητό, σταθερό και internet  και νομίζω περιμένω και παιδί....
Η αμήχανη στιγμή που μπαίνεις στο νοσοκομείο της Μυκόνου και φωνάζεις: "ΑΔΕΛΦΗ"... !!!  
Με σταματάει η τροχαία:
- Την άδεια σας παρακαλώ .
- Άδεια μετά τις 15 Αυγούστου αλλά δεν είναι σίγουρο, εσείς θα πάτε κάπου
;
Πόσες τηγανητές πατάτες & σοκολάτες φάγαμε για να μας ανέβει η διάθεση & τελικά μας φάρδυνε ο κώλος
ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ, ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ, ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΝΑ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ ΜΕ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΟΥ...


ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ, ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΑ ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΑΣΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΩ!!