ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Ο Σπύρος Λυκούδης προανήγγειλε τη δημιουργία κόμματος

Οι περισσότεροι θα αναρωτιέστε.
’Μα ποιος είναι ο Σπύρος Λυκούδης ?’’
Το ίδιο αναρωτιέμαι και εγώ.
Μήπως πρέπει και εγώ να κάνω κανένα κόμμα ? Κομματάκι, έστω ! Ανθυποκομματίδιο, τέλος πάντων !
Άσε τώρα, πού να ψάχνω για ονόματα… Μήπως ‘’ΡΟΥΚΟΥΜΟΥΚΟΥ’’ ? Μα, τα περισσότερα κόμματα, ρουκουμούκου είναι
Τί  σου κάνει ο άνθρωπος, για να δικαιολογήσει την ύπαρξή του…….
    Άλλο ένα πρώην στέλεχος της ΔΗΜΑΡ ετοιμάζεται να κάνει δικό του πολιτικό σχηματισμό. Μετά τον Βασίλη Οικονόμου και ο Σπύρος Λυκούδης προανήγγειλε μια πολιτική πρωτοβουλία στο άμεσο μέλλον.
    Μιλώντας στον Αθήνα 9,84 είπε χαρακτηριστικά: «Εγώ, οι φίλοι, οι σύντροφοί μου και όλοι όσοι έχουμε το ίδιο σύστημα απόψεων σκεφτόμαστε να εξαγγείλουμε μια πολιτική πρωτοβουλία. Να δημιουργήσουμε, δηλαδή, έναν πολιτικό χώρο, ο οποίος θα παίξει έναν ρόλο -ελπίζουμε καθοριστικό- στον ευρύτερο χώρο του δημοκρατικού σοσιαλισμού. Με βασική στρατηγική στόχευση να συμπράξει ο χώρος, εμείς θα εμφανιστούμε και θα πάρουμε όλες τις απαραίτητες πρωτοβουλίες και θα κάνουμε όλες τις αναγκαίες ενέργειες για να πετύχουμε κάτι τέτοιο».
    Μάλιστα προσδιόρισε πως θα είναι έτοιμος για ανακοινώσεις γύρω στις 20 Οκτωβρίου.
    Ο κ. Λυκούδης τόνισε ότι δεν θα δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση, δίχως όμως να διευκρινίζει τι θα κάνει στη ψηφοφορία για την εκλογή ΠτΔ.
    «Δεν θα δώσω ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση. Θα ψηφίσω όχι. Αυτή είναι η δήλωση μου από την αρχή, για να γίνουν κατανοητά όλα τα υπόλοιπα που θα πω. Θέλω να προσθέσω ότι δεν συνδέω αυτή την ψηφοφορία και αυτή την πολιτική μου στάση με το θέμα της εκλογής του Πρόεδρου της Δημοκρατίας, όταν και όπως έρθει... Η κυβερνητική πλειοψηφία έχει τη δύναμη να στηριχθεί στον εαυτό της. Εγώ δεν έχω κανένα πολιτικό λόγο να δώσω ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβερνητική πλειοψηφία, διότι δεν έχω κανένα λόγο -ακόμα και συμβολικά- να ενταχθώ πολιτικά σε αυτήν την κυβερνητική πλειοψηφία».
    Ερωτηθείς ποια θα ήταν η στάση του εάν κινδύνευε η κοινοβουλευτική πλειοψηφία, ο ανεξάρτητος βουλευτής σημείωσε: «Εγώ πρέπει να ρωτήσω "γιατί κινεί ψήφο εμπιστοσύνης η κυβέρνηση". Προφανώς εκτιμά ότι θέλει να επαναλάβει και να καταθέσει δημοσίως τη συνοχή του κυβερνητικού σχήματος. Καλά θα κάνει να το κάνει. Πιστεύω ότι δεν θα κινδυνεύσει αυτή η συνοχή. Η κυβέρνηση έχει τη δύναμη να στηριχθεί στον εαυτό της και αυτό θέλει να δηλώσει στον ελληνικό λαό. Και καλά κάνει και το δηλώνει. Γιατί απαιτεί από εμένα, με την ψήφο εμπιστοσύνης, να δηλώσω υποστηριχτής της κυβέρνησης και του κυβερνητικού έργου και να είμαι ο 155ος βουλευτής της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας; Δεν έχω κανένα λόγο να το κάνω...».
    «Αν η κυβέρνηση στηρίζεται σε μια ισχνή και παραπαίουσα πλειοψηφία, δεν μπορεί να σταθεί ούτε στην Βουλή, ούτε στον ελληνικό λαό. Αυτό είναι σαφές. Δεν θα την έσωζα εγώ, ούτε κανένας άλλος ανεξάρτητος βουλευτής, αν δεν έχει την ισχύ της δικής της κοινοβουλευτικής δύναμης. Είναι πάρα πολύ σαφές αυτό που λέω και νομίζω και πολιτικά σωστό» πρόσθεσε.